Mistä hyvät tekokynnet halvalla? Pilaako tekokynnet jotenkin omat kynnet? Vai mikä on huono-ja hyväpuoli. Kiitos etukäteen!
Vastaukset 3
- tekokynsillä?
Tarkoitatko rakennekynsiä vai tekokynsiä? Tekokynnet ovat muoviset kokokynnen peittävät tipit , jotka liimataan kynnen päälle päiväksi tai pariksi ja rakennekynsiin laitetaan jatke ja pinnoitetaan rakennekynsiaineella.
- Käyttäjä
Henkka Maukaltam, maksaa 3,90 ja on ihan huiput. Itse käytän ja pysyy hyvänä noin 1.5-2vko jonka jälkeen ostan uudet. Olen kassalla töissä ja pysyy siitä huolimatta. Toki liima kannattaa pitää taskussa kun yksittäiset kynnet irtoo, mut eikun uutta liimaa kehiin ja kynsi paikoilleen. =)
- kynsityyppi
no ei ne varmaa pilaa mä ostin tänää seppälästä tekokynnet ja en ole kyl viel laittanu nii ja niis on valmiiksi siin kynnet siima ja niitä on kauhee alkaa irottaa knneltä se sattuu ;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061261
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94878Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93626- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466