Juotko kahvisi?
1. kahvikupista jonka alla on lautanen
2. isosta mukista
Vastauksesi kertoo sinusta jotain. Testin tulokset kerron maanantai-iltana. :)
Palstalainen vastaa tähän
18
782
Vastaukset
- Juon
Ja juon
- SikurLiina ejk
millaista kahvia juon. Caputsinon juon kohtalaisen kokoisesta, mutta ohuesta primavera kupista ja tavallisen kahvin korkeajalkaisesta käsimaalatusta kupista. Lautasta tarvitaan jos on kahvileipää, tai muuta syömistä kahvin kanssa.
- Siri-Inna*
tietenkin sillä lailla, että juhlissa kuppi on talterikin päällä (ne on katettu sillä viisiin) ja kotona mukista. Koko ja väri vaihtuu mielialan mukaan. Lusikkaa en tartte.
No mitähän tämä kertoo? Että käyttäydyn ihan normaalisti :) mutta yleisimmin kai työpaikan kahviautomaatin pahvimukista.
- tuohikas
lojjautan kahaveen kitusiin tuohi rovveesta. Sehä o sellane kertakäättö luomu astija. Näetä o tehtynnä vuosiks etiäpäi.
- Kuunkulkija-
ilman asettia. Olen laskenut että tiskikoneen täyttyminen kestää 0,0013e kauemmin vuorokaudessa jos ei hupuloi niin paljon kahvilautasia.
- yopollo
en juo kahvia.
Teetä juon kohdan 2. mukaan. mutta se ei ole kovin iso...:)
- muistaa...
Nyt on jo tiistai, minun mielestäni :)))
- Ihmisen ikävä
Palstalaiset juovat kahvia, mutta nikittömien avaukset eivät jaksa kiinnostaa.
Tuli taas testattua. :)- kiinnostaa*
Kokeile rekatulla äläkä ihmettele. Puskat on puskia.
- Ihmisen ikävä
kiinnostaa* kirjoitti:
Kokeile rekatulla äläkä ihmettele. Puskat on puskia.
Puskan takana on ihminen vai eikö ole? Miksi pitäisi kirjoittaa rekatulla mielenkiintoisista aiheista? Rekattu on anonyymi siinä missä rekkaamatonkin.
- puska*
Ihmisen ikävä kirjoitti:
Puskan takana on ihminen vai eikö ole? Miksi pitäisi kirjoittaa rekatulla mielenkiintoisista aiheista? Rekattu on anonyymi siinä missä rekkaamatonkin.
on aina puska. Puskalla ei ole raameja.
- Ihmisen ikävä
puska* kirjoitti:
on aina puska. Puskalla ei ole raameja.
Teidän raamittama käsite puskasta saa näköjään aina raamit kaulaan. Sisäsiittoista väkeä. :(
- aina on
Ihmisen ikävä kirjoitti:
Teidän raamittama käsite puskasta saa näköjään aina raamit kaulaan. Sisäsiittoista väkeä. :(
puska on puska. Ei ole hyvää puskaa, ei pahaa, on vaan puska.
- tietääää
kiinnostaa niitä löytyy kyllin kahvik...(onko ne keskusteluja??) nimisestä paikasta tätä nykyä. On mistä valita!
- yopollo
ainakin osaltani, koska 1) en juo kahvia ja 2) vastasin.
Se mikä tässä ilmi käy, on se, että keskusteluun tarvitaan vastavuoroisuutta. Yksin metsään ei jaksa kauan kukaan kukkua jos vastaan ei tule kuin oma kaiku.
Tämä puolestani ennakoivana selityksenä jos joskus joku erehtyisi ihmettelemään ettei minua täällä näy. - kuules yhtään
Millan valittaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604516Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591455- 1641436
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481422Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2531214Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1881137- 2031102
- 801017
- 61978