isku

huonekalu

mitä mieltä olette iskun huonekalutehtaasta lahdessa. sinne haetaan taas porukkaa töihin. vähän väliä olisi töitä siellä. mistäköhän toi johtuu.

3

1388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hain Iskulle hommiin Lahteen, niin rekrytoija halusi puoliväkisin et meen sinne Lahteen käymään eikä ehdottaman etähaastattelu sopinut laisinkaan. Mulla kuitenkin matkaa Lahteen sellainen 220 km et kyselin onko muita hakijoita jne. ettei huvittais turhaa ajaa sinne asti. Noh se lipevä rekrytoija kusetti et olisin paras hakijoista ja lupas ilmasen lounaan sekä et ois pitempiaikaisia töitä tarjolla yms., niin lupauduin ajaa sinne asti.

Perillä alko melko nopeesti jo se nöyryytys. Se alko vaatii ilmaseks yritykselle tehtävästä projektista arvosanaa 5, joka ihan helvetin vaikee jossakin yliopistossa. Matkakorvausten korvaus oli myös aika nihkeetä settii mut ilmeisesti ois lopulta myöntynyt ne korvaamaan. Sitte silleen vittumaisesti ilmoitti et tee tästä meidän palaveristä joku puhtaaksi kirjoitus ja lähetä se meille molemmille. Eli siin rekrytoijan lisäks oli sellanen melko nuori oman ikänen puol vuot talos ollut työntekijä. Kyl oli aika sellanen kasvojen menetys jo kelata et mä joudun tommosen nolon nöyryyttävän A4-kokoisen raportin tekee siitä mitä me nyt sitten alustavasti puhuttu. Hammasta purren v*ttuun*neena lupasin tehdä sen ja teinkin. Vastaus oli, että palataan asiaan alkuviikosta. Noh elettiin sitten jo torstai iltaan eikä kuulu mitään ja mut kusetti sinne ajamaan enkä mitään lounastakaan saanut mitä luvattiin. Annoin rekrytoijalle vähän palautetta sähköpostil. Sellanen riistofirma Isku.

Mä pyysin jälkikäteen korvaamaan mulle 50 € matkakuluja tyhjästä reissusta ja tyhjästä lounaasta sekä liitin tilinumeron. Annoin aika avointa palautetta mitä mieltä itse siitä rekrytointikokemuksesta ja tästä koko työelämästä oon kun pistänyt 30 donaa opintolainaa opintoihin ja idiootit vaan kusettaa/nöyryyttää. Niin mitään matkakuluja ei tullut vaikka laitoin tiliotteet mist näki et mulle jäi 170 € rahaa toukokuulle kun vähennettiin tuista vuokra. Sanoin et sä kusetat opiskelijoita ja teetät likaset laiminlyödyt omat duunis opiskelijoilla orjatyönä. Eikä tyyppi ole vieläkään korvannut matkakorvauksia. Ironista, että valtio ostaa paljon huonekaluja Iskulta julkisiin kohteisiin ja Isku itse korostaa, että julkisissa hankinnoissa pitäisi ottaa huomioon halvimman hinnan lisäks eettisyyskin mut ite ne kusee opiskelijaa silmään ja kyykyttää. Nyt mä jouduin hakee yhteiskunnalt tukii ja kelaa miltä tuntuu elää kuukausi 170 eurolla ja joku huijaa sut ajaa viimesil euroillas johonkin

• Anonyymi

Et käytävä ite ehkä joskus jossakin paikallises Iskus ehkä ottaa jotain helposti irti lähtevää mukaan korvaukseks tai laitettava välikädet asialle, eihän siinä sit ihmeempää.

• Anonyymi

Iskusta en työpaikkana osaa sanoa mutta paskaa laatua tekevät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      279
      2548
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1364
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1241
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1241
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1185
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      97
      1178
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1042
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      946
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      890
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      797
    Aihe