Ei kuulkaa käy järkeen, kun täältä ennen sai hyviä vinkkejä ja juttuja vanhoista discohiteistä ja artisteista jne. niin nyt pääosaa näyttelee linkitykset tuonne YouTunbee! Ei hemmetti hei ihan oikeasti, eikö täällä enää ole asiaan perehtyneitä vai alkaako laiskottamaan niin paljon, että vain linkitellään videolinkkejä lyhyillä tyhjänpäiväisillä kommenteilla? Ne linkit, mitkä vievät taas sivuille mistä noita juttuja ja muuta discoiluun liittyvää on niin ne taas on ihan käypiä.
Sohasinkojan pahaan saumaan?
YouTube:n haarakonttori?
3
516
Vastaukset
- Vouhottaja
Valivalivali...
Miksi et sitten itse keksi jutun tynkää? Odotat visiin, että muut täällä tekevät hommat puolestasi ja itse keräät sitten kermat päältä?
On kai nuo YouTube-linkit tyhjää parempia? Ja kyllä niidenkin yhteydessä on tarinaketjuja.- sohija
No ajatteles hei loppuun asti. En mä valita jos aiheeseen on jotain juttuakin, mutta per.... kun monta kertaa vain tyhjänpäiväisillä sanoilla heitetään joku linkki jostain videosta. Valtaosan niistäkin saa imutettua netistä, miksi pitäis vain tsekkailla jollain saitilla? Silloin nuo on ihan jees kun aiheeseen jotkut vaivautuu kirjoittamaan jotain! Mä olen vielä hieman uus tän vanhan discon kanssa, että näin aiemmin löytyi hyvin tietoa aiheesta mutta ei enää viimeaikoina. Kiitti vain sulle kuitenkin.
- Åkei
Tiesittekö, että hakusanalla "disco" tulee Youtubessa nykyään ensimmäisenä Åke Blomqvistin discotanssin opetusvideo?
Yli 100 000 kävijää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405392Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1282224- 1461780
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801515Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181468Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191404Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821315- 711237
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701188- 391162