Muutamilla treffeillä kävin suomi24-treffeillä tapaamieni miesten kanssa, tässä listausta pienistä yksityiskohdista, joissa "hälytyskellot soivat"
Treffikaverin puheet ja teot:
* mies puhuu naiselle pitkät monologit moottorisahoista, autojen yksityiskohdista ym perinteisesti naisia ei kiinnostavista aiheista, ei olisi itselle naisena tullut mieleen alkaa kertoa jotain virkkausohjetta yksityiskohtaisesti, olisko ollutkin kiinnostava aihe?
* Mies rehvastelee tapelleensa kadulla kännissä
* Mies toteaa kahvilassa, ei ole käteistä, voitko maksaa (eikö kortilla voi maksaa anakin omat ostokset), toinen treffikumppani luimuilee niin kauan kassalla että kaivan itse lompakon esiin ja maksan koko lystin
* Mies kysyy kesken aivan muun aiheen töksäyttäen "haluatko sänkyyn"
* huonon itsetunnon omaava treffikumppani selostaa yksityiskohtaisesti "huonouttaan" -varsinainen mainospuhe
Tässä muutamia, mitähän kömmähdin itse miesten aikana?
Treffimokia
23
13967
Vastaukset
- greeger,,
Pari tosi tarinaa ja hauskaa treffi mokaa...
Ujonpuoleinen kaverini sai vihdoin iskettyä naisen kirjastosta kanssaan illalla treffeille.
Kaveri valmistautui iltaan huolella ,asukokonaisuus sekä haju valittiin tarkoin.
Illalla sitten läheisessä pizzeriassa tapasi treffi seuransa,siinä halattiin ja valmistauduttiin tilaamaan alkupalaa..
Mies kohteliaana halusi tehdä vaikutuksen naiseen ja ilmoitti menevänsä hakemaan ruokalistaa baaritiskiltä .
Tiskille kävellessään mies tunsi kuinka onnekas ilma kiersi vatsassa ja jännitys puristi vatsaa.
Mies päätti kävellä kumminkin läheisen nurkan taakse päästää pieremällä turhat ilmat ulos,pierua tulikin oikein urakalla kunnon äänen kera ja jännityksen kukkuloilla mies tehosti pierut ulos jalkaa nostamalla..
Pitkien ja äänekkäiden pierujen jälkeen mies tunsi olonsa helpottuneeksi ja kääntyi ,takana seisoi treffikumppani monttu auki...
Toinen treffimoka sattui itselleni,eräs nainen pyysi minut ensitreffeille kotiinsa.
Menin sitten iltapäivällä naisen luo.
Nainen kysyi ottaisinko kupin teetä ja ohjasi minut istumaan sohvalle.
Istuin siinä teekuppi kädessäni kun nainen kertoi hakevansa jotain kivaa katseltavaa,pian hän palasikin pino valokuva albumeita sylissään..
Ajattelin että saan nyt sitten ilmeisesti nähdä hänen kehitys kaarensa ,mutta väärin meni.
Nainen halusikin esitellä minulle kuvia edellistä poikakavereistaan,oli siinä kiva katsella tunti hänen edellisiä suhteitaan..
Hyvä ajoitus.- kfsajklja
Siis missä noita valokuvaääliöitä sikiää? ITsekin olen törmännyt todella moneen. Minua suunnattomasti kiinnostaa poikaystäväni ja hänen eksän tekemät Kanarian reissut, ynnä sukulaisvierailut Lohjalle jonkun tädin kuuskymppisille!
Ja sitten jotain pusukuvia, huh eikö ihmisillä ole mitään tajua!
- lankaan mennyt
Ensimmäisestä esimerkistä tuli mieleen mies, jonka tapasin, ja jota tapailinkin pari kuukautta. Oli kaikkea muutakin omituisuutta. Minä pitkään sinkkuna ollut en vain uskonut vaistoani, ja luulin, että omituisuuksiin PITÄÄ tottua. Onneksi oli ihan kiltti tapaus, eikä ole jälkeenpäinkään perään huudellut. Sijainti Kymenlaakso
- Kokemusta omaava
Voin sanoa hyvällä omalla tunnolla, että kaikki treffipalsta jutut ovat ihan huuhaata. Naiset kirjoittavat siellä kaikkea sellaista jännää mitä miehet varmaan kuvittelevat saavansa. Näitä ovat esimerkiksi: tositarkoituksella, haluan lapsia, olen hyvän näköinen ja kaikkea muutakin mikä hivelee sinkkumiehen mieltä. Totuus on kuitenkin se, että siellä on hyvässä lykyssä yksi sadasta joka on todellakin liikenteessä "tositarkoituksella" ja ulkonäköasioista ei kannata vetää mitään hirveitä unelmia, koska suurin osa on ihan tavallisen näköisiä tai vähän keskitasoa huonompia. Lisäksi monet, jotka pyytävät kuvaa ensimmäisen esim. sähköpostikirjoituksen jälkeen lopettavat homman siihen. Itse olen käynyt vajaalla kymmenellä nettitreffeillä eikä ensimmäisen tapaamisen jälkeen ole tarvinnut haaveillakaan toisesta. Kaikki seurustelusuhteeni on syntynyt kaveriporukan pohjalta, ei mistään nettittreffeiltä.
- Ape.
valitsee treffikaverit :D
Ei voi olla totta, että onnistut kerta toisen jälkeen löytämään ne luuserit...ai niin etsit niitä netistä...sori.- joshua2k
hahahaha hyvä heitto
oonpa tässä ite katellu noita treffigallerian naisten kuvia ja täytyy sanoa että about 1% on niistä kiinnostavia. Kyllä löytyy kaikenlaisia makkaroita ja koheltajia, että ei kiitos sen enempää. Hauska lukea sitten niitten omia kommentteja täällä, vänökki-muijat tapaa vänökki-äijiä ja tuloksena on posaus. Heh heh..
- maksaja
Itellä kokemus nettimiehestä, joka vei mut kahville ja maksoi vain oman kahvinsa. Taisi tarjoilija huomata hämmentyneen ilmeeni.
En tarkoita, että miehen täytyisi maksaa aina ja kaikki, mutta eka treffien kahvi ei varmaan budjettia kaada.- Hmm Hmm
Se, joka kahville pyytää, maksaa. Mies tai nainen. Eikös se deittisääntö kuulu näin? Jos aika lailla yhteisymmärryksessä päädytty lähtemään, niin kumpikin maksaa omansa.
- Nimetön
Niin, minunkin mielestä kuuluu perinteisiin hyviin tapoihin että mies tarjoaa kahvit treffeillä. Voisin kuvitella että tälläinen kunnon mies hämmentyisi kovasti, jos nainen sanoisi tarjoavansa. Muuten kannatan raha-asioissa tasa-arvoa, että vaikka vuorotellen maksetaan ravintolassa tai leffassa, mutta kohtelias ele tosiaan mieheltä tarjota ne ekat kahvit.
- Nimetön
Ex-miesystäväni halusi tarjota aina julkisilla paikoilla kaiken mitä milloinkin oli kyseessä, ekoista treffeistä lähtien. Muuten raha-asiat meni n. 50-50%
- tämä?
"Maksan sun kahvin, mutta en pullaa".
- Nimetön
tämä? kirjoitti:
"Maksan sun kahvin, mutta en pullaa".
Tää oli kyllä illan paras! Vaikea pistää paremmaksi!
- Omillaan toimeentuleva
Nimetön kirjoitti:
Niin, minunkin mielestä kuuluu perinteisiin hyviin tapoihin että mies tarjoaa kahvit treffeillä. Voisin kuvitella että tälläinen kunnon mies hämmentyisi kovasti, jos nainen sanoisi tarjoavansa. Muuten kannatan raha-asioissa tasa-arvoa, että vaikka vuorotellen maksetaan ravintolassa tai leffassa, mutta kohtelias ele tosiaan mieheltä tarjota ne ekat kahvit.
Eka treffeillä mies tutki kahvilan hinnastoa ja ilmoitti sitten: "En ota mitään". Kun ilmoitin ottavani teetä, hänkin päätti ottaa. Kaivoin rahapussin esiin ja maksoin. Mies totesi: "ai sä maksoit". Ei kiittänyt saati tarjonnut rahaa omastaan. Eipä silti, että olisin siitä konkurssiin mennyt, mutta eipä ollut järin kohteliasta eikä fiksua. Profiilissaan mies oli mainostanut olevansa "omillaan toimeentuleva":E
- tässä treffeillä
Eli mokia...
Tereffiseurani nro1, piereskeli oikein urakalla, ja yritti vielä saada minut haistelemaan juuh, ei kiitos.
Treffiseura nro2: Suudellessa työnsi kielen tötteröllä melkein kurkkuun asti, siis hei haloo... ikinä tungeta kieltä toisen suuhun, pikku pusua antaessa, ja vielä sellaista jännitettyä kieltä... Samalla vielä kouri takapuolta niin kuin parin litran pulla taikinaa... - Nimetön
Tapasimme miehen kotona, oli kolmannet treffit kyseessä, kahvia juotiin ja juteltiin.
Tein lähtöä, ja vähän lähtiäissuudelmaa tms olisin ollut vailla oven suussa, mies sanoi "no lähdehän siitä jo" , no tein sitten nopeamman lähdön :)- *kuolee nauruun*
Miten ihmeessä onnistutte tollaisia tyyppejä treffaamaan??
Mulla on ollut reilusti yli kymmenet nettitreffit ja ainoastaan yksi hieman erikoisempi tapaus mahtuu joukkoon. Hänkin aivan täysin normaali mies sinänsä, mutta aivan kamalan ujo vain. Kaikki muut tyypit aivan loistavia miehiä, joiden kanssa on ollut tosi kivat treffit. Muutaman kanssa olen treffannut sitten useammankin kerran, mutta loppujen lopuksi kiinnostukset on menny vähän ristiin, eli aina on vain jompikumpi kiinnostunut kaveruutta enemmän.
Mut siis hauska ketju tää on, vaikka ittellä ei tähän annettavaa olekaan:)
Olin ensitreffeillä miehen kanssa. Istuttiin kahvilassa 1h 15 min. Tänä aikana mies puhui sairauksistaan ja työstään ja elämästään. Kaksi kysymystä hän esitti minua koskien. Totesin että nämä olivat siis myös viimeiset treffit hänen kanssaan. Ihmettelin mitä mies teki treffeillä kun ei hän edes ollut minusta kiinnostunut.
- suomineito33
Tyyppi paasasi jostain prätkän virittelystä varmaan toista tuntia. Meinasin nukahtaa. Sen jälkeen sillä kai loppui puheenaiheet (eikä minua niin kauheasti kiinnostanut myöskään enää jutustella), koska seuraava kysymys pitkähkön vaivaantuneen hiljaisuuden jälkeen oli "muuten minkä kokoinen jalka sul on?" "No kuule ihan tällänen normaali 37-38." "ai jaa, no niin mä vähän ajattelinkin."
- Jakke iha ite
olin tossa toissa päivänä treffeillä erittäin puheliaan, iloisen, positiivista energiaa täynnä olevan kauniin hämäläisblondin kanssa. Ennen treffejä lähetimme useita meilejä ja meillä on hyvin samanlainen ajatusmaailma. Avoimia ihmisiä molemmat, mutta nainen taisi saada meikäläisestä, yleensä niin puheliaasta vantaalaisesta tuppisuisen juntin kuvan.
Tilanne oli: Kävelin punaisen ruusun kanssa Kiasmaan, jossa tapasimme kolmen hujakoissa. Alku lähti hyvin, ojensin naiselle ruusun ja tarjosin kahvit. Vaihdoimme kuulumiset ja kaikki tuntui menevän hyvin, kunnes huomasin tuijottavani lumoutuneena naisen kauniita kasvoja ja yhtäkkiä suuri ujouden tulva valtasi mielen, enkä keksinyt oikein puhuttavaa. Välillä oli ns. hijaisia hetkiä liian useasti. En ymmärrä, mikä tähän ihmiseen oikein meni? Normaalisti olen erittäin puhelias ihminen, jonka nainen sai tietää niin meilein kuin puheluinkin, mutta livenä tilanne oli päinvastainen...
Kiasmasta siirryimme Manala-nimiseen raflaan syömään ja hiljaisuus omalta osaltani jatkui, en vaan osannut ajatella, aivoissa ei pyörinyt muuta kuin, "Olet älyttömän kaunis, haluan tutustua sinuun"- hokema. Silmät oli tietty pudota, ja hengityskin oli pysähtyä! Voi vittu, et olin kuutamolla koko raflassa oloajan. Nainen nauroi ja puhui paljon,ja näitä piirteitä arvostan toisessa ihmisessä älyttömästi. Hän on erittäin hyväntahtoinen ihminen, mikä on mieleeni. Naisen pajatettuaan, meikäläisen olisi pitänyt ottaa enemmän kantaa hänen juttuihin, jatkaa keskustelua. Ventovieraiden ihmisten kanssa muutenkin pajatan niitä näitä, eikä mulla todellakaa ole vaikeuksia lähestyä ihmisiä. Rakastan keskustelemista. Mutta miksi jauhot menee suuhun just sillon kun tapaa samanhenkisen ihmisen, joka säteilee naisellisuutta ja kauneutta? Ihminen, jonka kanssa olen vaihtanut pitkiä meilejä, 2h puheluita ja kyllä OLEN KIINNOSTUNUT tästä ihmisestä erittäin paljon!
Kun safkat oli pöydäs ja viinit laseis, nainen kertoi elämästään, ja sitä oli oikein mielenkiintoista kuunnella, vaikka olin tiennytkin jo jotain naisen menneisyydestä ennen reffejä. Meikäläinen istuu ja kuuntelee, mutta ei itse puhu oikein mitään! Kaiken huippu oli, kun meikäläiselle ei maistunutkaan tilaamani safka, friteerattu kana ranskalaisilla, minä vain jatkoin naisen ihastelemista, eikä ruoka maistunutkaan, joten jätin ruoan kesken! Nainen kyllä söi oman maksa-ateriansa.
Nainen jatkoi juttuaan, minä hiljaisuutta. Kun puoli yhdentoista aikoihin poistuimme raflasta, saatoin naisen ratikkapysäkille. Jäin naisen seuraksi odottamaan ratikan saapumista, hiljaisin hetkin, en edes siinä vaiheessa saanut sanotuksi kuin että "oli kivaa ja otetaan uusiksi" Kun nainen astui ratikkaan, alkoi meikäläisen päässä hirvee analysointi illan tapahtumista. Nainen taisi saada musta huonomman kuvan kuin olisi luullut, ja olisin voinut vetää illan päätteex kunnon kännit oman puhumattomuuden kunniax! En todellisuudessa ole tuollanen tuppisuu! Mä olen niin valmis suhteeseen tutustumaan naiseen paremmin, koska olen rakastunut häneen hyvin voimakkaasti!
Onx peli pelattu? Mä kyllä olen valmis lähtemään toisille reffeille tän naisen kans ja haluan ottaa hänet paremmin huomioon sekä tuoda itsestäni esiin sen sosiaalisen ihmisen, joka on olemassa!
Oonko mä nyt täysin mokannut, vai onkohan mulla vielä mahdollisuus tavata tämä ihana hämäläisblondi uudemman kerran ja yllättää hänet?
Kertokaa onko mulla enää mahiksii? Onko kellään samoja kokemuksia ekoilta reffeiltä oman itsen suhteen (puhumattomuus)?- dfskfthdfs
naurettavaa vittuako täällä valitat noista mokista myönnät mokanneesi osta poika munat,se nainen lähti menee.
- ainakaan treffeillä
Kerroit nyt niin yksityiskohtaisesti että ilmeisesti toivot tämän kyseisen tytön tämän lukevan ja tunnistavan itsensä..?? Se on mielestäni vähän noloa, mutta muuten jos olette vielä tekemisissä niin sinuna vaan sanoisin tytölle että vähän jännitti ekat treffit tms ja se olisi sillä selvä.
- treffeilijatyttö
Kerran yks vähän ronskimman puoleinen sälli teki seuraavasti baarissa: Oltiin kummatkin omissa tyttö- ja poikaporukoissa samassa baarissa. Me oltiin tapailtu pari kolme viikkoo tätä ennen jo. Meidän piti lähteä valomerkin jälkeen tietty kotiin baarista, ja en halunnut vielä mennä miehen kans samaa matkaa yhteistä yötä viettämään. Sanoin miehelle, et "me sovitiin mun kaverin kanssa, että me mennään samalla taksilla kotiin samaa matkaa" (totta, ja kaveri on naispuoleinen). Mies sanoi siihen, että "Ei se haittaa, voi se sun kaverikin tulla sun kans mun luo yöksi." :D
Nuo oliki sitte meidän viimeiset treffit.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1924436Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo734351Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks622350Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä582301- 582214
- 531856
- 281497
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101308Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1171298- 601179