SRV

paitaa

Missähän suomalaisella sivustolla myytäis Stevie Ray Vaughan t-paitaa? Ite en ainakaan löydä...

8

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hajua...

vaikka SUURI! Stevie Ray Vaughan Fani "ikuisesti" olenkin.

Itseltäni löytyy muutama SRV T-paita, mutta ne ovat itse painettuja. Eiköhän niitä myös Amerikasta saa tilattua postimyyntinä, eli googlettamaan vaan tai jotain sinne päin. Tzau!!!

• ite?

vai oletko fani vaan?

• paitaa

Täs jonkun aikaa sit näin musavideon SRV:n " Little Wing " biisitä. Kolahti tajuntaan se biisi, että oli pakko kuulla lisää, eli olen aika uus fani. SRV on mielettömän hyvä! Ja se liitle wing biisi ois kuulema Jimi Hendrixin alunpitäen?

Kitaraa en osaa soittaa pätkän vertaa, eli ihan fani olen vaan..

• srvfani
        paitaa kirjoitti:

Täs jonkun aikaa sit näin musavideon SRV:n " Little Wing " biisitä. Kolahti tajuntaan se biisi, että oli pakko kuulla lisää, eli olen aika uus fani. SRV on mielettömän hyvä! Ja se liitle wing biisi ois kuulema Jimi Hendrixin alunpitäen?

jep srv oli kyllä tosi kova... its flooding in texas..

• Cornucopia
        paitaa kirjoitti:

on Henkan. Itse näin Stevien 80-luvun lopussa
        Oulussa ja keikka oli mieletön.

• paitaa

ebayn, amazonin ja srv remembrance ride & concert -sivustoilta ainakin tilaaminen onnistuu mukavasti. paita tulee postilaatikkoon eikä tulli ole ainakaan minua kiusannut, viisi - kuusi t-paitaa tilattuna parin vuoden aikana...

stevie ray on kunkku!

• paitaa

Kait se on sit kateltava noista jenkki sivuilta. Saisivat suomen markkinoille SRV paitoja hankkia..

• Klebop

Oon kyllä googlettanu, mutta jos joku tietäs jonkun hyvän sivun missä myytäisi SRV seinälippuja tai julisteita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1771
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      146
      1748
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      321
      1433
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1118
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1102
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1058
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      959
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      955
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77