SRV

paitaa

Missähän suomalaisella sivustolla myytäis Stevie Ray Vaughan t-paitaa? Ite en ainakaan löydä...

8

718

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hajua...

vaikka SUURI! Stevie Ray Vaughan Fani "ikuisesti" olenkin.

Itseltäni löytyy muutama SRV T-paita, mutta ne ovat itse painettuja. Eiköhän niitä myös Amerikasta saa tilattua postimyyntinä, eli googlettamaan vaan tai jotain sinne päin. Tzau!!!

• ite?

vai oletko fani vaan?

• paitaa

Täs jonkun aikaa sit näin musavideon SRV:n " Little Wing " biisitä. Kolahti tajuntaan se biisi, että oli pakko kuulla lisää, eli olen aika uus fani. SRV on mielettömän hyvä! Ja se liitle wing biisi ois kuulema Jimi Hendrixin alunpitäen?

Kitaraa en osaa soittaa pätkän vertaa, eli ihan fani olen vaan..

• srvfani
        paitaa kirjoitti:

Täs jonkun aikaa sit näin musavideon SRV:n " Little Wing " biisitä. Kolahti tajuntaan se biisi, että oli pakko kuulla lisää, eli olen aika uus fani. SRV on mielettömän hyvä! Ja se liitle wing biisi ois kuulema Jimi Hendrixin alunpitäen?

jep srv oli kyllä tosi kova... its flooding in texas..

• Cornucopia
        paitaa kirjoitti:

on Henkan. Itse näin Stevien 80-luvun lopussa
        Oulussa ja keikka oli mieletön.

• paitaa

ebayn, amazonin ja srv remembrance ride & concert -sivustoilta ainakin tilaaminen onnistuu mukavasti. paita tulee postilaatikkoon eikä tulli ole ainakaan minua kiusannut, viisi - kuusi t-paitaa tilattuna parin vuoden aikana...

stevie ray on kunkku!

• paitaa

Kait se on sit kateltava noista jenkki sivuilta. Saisivat suomen markkinoille SRV paitoja hankkia..

• Klebop

Oon kyllä googlettanu, mutta jos joku tietäs jonkun hyvän sivun missä myytäisi SRV seinälippuja tai julisteita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      87
      5926
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3537
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      160
      2059
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      228
      1987
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      174
      1751
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      1503
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1031
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      1021
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      1000
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      937
    Aihe