Joku kertoi tällä palstalla saavansa iho-oireita Nestemin tableteista. Mitä oireita sait? Olen syönyt nyt puolitoista pakettia ja kasvoihin on tullut finnintapaisia näppyjä. Tosi inhottavaa. Olen aika allerginen monille tuotteille ja olisko nyt kyse allergisesta reagtiosta. Näppyjä on muutama, ei varsinaisesti haitaksi asti, mutta mietin olisko parempi lopettaa. Nyt ainakin tuntuu, etteivät edes auta, koska nestettä on kertynyt ainakin kilo muutamassa päivässä. Sain sen käsityksen, että pitää käyttää säännöllisesti. Jos nyt katkaisen syömisen, meneekö tavallaan hukkaan tähän asti syömäni? Jaahah, täytyy miettiä ja odotella kokemuksia tuotteesta.
Mitä oireita Nesteministä
Haluna
0179
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.