Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Escada

mima_

Löysinpäs täydellisen tuoksun! Ei liian vahva, mutta aivan älyttömän hyvä ja miellyttävä. Semmoinen kukkainen ja pehmeä ja viettelevä. Se on Escadan Sunset Heat. Stockman beautystä löysin ja hinta oli reilu 30e / 50ml. Käykää ihmeessä nuuskimassa, on aivan mielettömän hyvä :)

18

13261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lanseeraa

      escada uuden äitelän hajuisen hajuveden markkinoille, joka vetää teinejä puoleensa niin imelällä löyhkällä kuin halvalla hinnalla. Tykkää jos tykkää.

      • mima_

        Olen pahoillani jos pidän tästä tuoksusta. Pitkän aikaa etsin hyvää ja mietoa tuoksua josta ei tule pää kipeäksi ja viimein sen löysin. Halusin vain sanoa oman mielipiteeni ja antaa vinkkiä jos vaikka joku toinenkin tykästyisi tähän :) Ja ikää on reilut 20v joten ihan teini en enään ole.


      • ei teineillä ole varaa

        sellasiinkaan vaan seppästä ja henkka maukalta 1-10€ karmeita halppis litkuja ja sitten kun se ei haise tarpeeksi niin koko pullo vaan niin johan löyhkää!!!!


      • ...

        "escada uuden äitelän hajuisen hajuveden markkinoille, joka vetää teinejä puoleensa niin imelällä löyhkällä kuin halvalla hinnalla. Tykkää jos tykkää."

        Minä pidän tästä tuoksusta, ja löytyy se tuolta kaapistanikin, mutta minulle se ei olult kyllä halpa. ;CC Mutta imelä se on, ja teinihän mä olenkin, siks mulla onkin näitä escadan "nuorten tuoksuja" aika paljon. Mä tykkään, mutta en vois ajatellakaan jotain kolmekymppistä joka tuoksuis sille. Hyi!


      • hedelmäiset tuoksut
        ... kirjoitti:

        "escada uuden äitelän hajuisen hajuveden markkinoille, joka vetää teinejä puoleensa niin imelällä löyhkällä kuin halvalla hinnalla. Tykkää jos tykkää."

        Minä pidän tästä tuoksusta, ja löytyy se tuolta kaapistanikin, mutta minulle se ei olult kyllä halpa. ;CC Mutta imelä se on, ja teinihän mä olenkin, siks mulla onkin näitä escadan "nuorten tuoksuja" aika paljon. Mä tykkään, mutta en vois ajatellakaan jotain kolmekymppistä joka tuoksuis sille. Hyi!

        No täällä sitten yksi tosi yököttävä kolmekymppinen.
        En tiedä, miksi hedelmäiset ja kevyet tuoksut olisivat vain teineille tarkoitettuja. Aikuistenko sitten pitäisi kaikkien yhtenäisesti löyhkätä myskiltä, santelipuulta, vetiveriltä ja ylangylangiltam seetripuulta ja jasmiinilta?

        Hajuvesi on hyvin yksilöllinen asia ja oman maun lisäksi sen valintaan vaikuttaa oma iho, sen lämpö ja oman hien koostumus, ja nyt en tarkoita että ollaan hikisiä, vaan sitä että jokaisen ihmisen iholla on erilaisia bakteereja ja hiessä (jota erittyy hiukan koko ajan) erilaisia ainesosia.
        Esim. mun iholla joku tällainen "aikuisten hajuvesi" kuten Chanel no 5 alkaa lemuta ihan hirveältä hetken kuluttua. Olen kokeillut vaikka mitä kukkaispohjaisia tuoksuja, mutta etenkin kaikki jasmiiniin ja myskiin pohjautuvat eivät sovi minulle.

        Siispä teinituoksuissa hautaan saakka vaikka kuinka muita yököttäisi. Ja enpä usko että yököttää oikeasti - eihän toisen hajuvesi saisi niin voimakas olla, että se kovin kauas erottuu!

        t

        Babydoll/YSL
        Love de toi /Morgan de toi
        Escadan kesätuoksut vuosien varrelta
        Salvator Dalin Dalissime
        Laura/Laura Biagotti


    • pakko saada

      joko sitä löytyy Oulusta uutta kevättuoksua, esim. Stokkalta?

    • supsuu

      Ihan loistava tuoksu! eräässä putiikissa myyjät kehuivat sitä todella ja haistaahan sen itsekin :) Nyt olen kyseisen putelin onnellinen omistaja, enkä edes allerginen kyseiselle tuoksulle!

    • jenni0006

      Kyllä oulussa tuota stokkalla on jo (: 30ml makso 33.90e... että mite oot saanu nii halvalla ton 50 ml tuoksun..?

      • mima_

        Oonpas muistanu väärin ;D hoksasin tuos itekki että se oliki vaan 30ml pullo :D Elikkäs siis se maksoi minulla 30e


      • jenni666
        mima_ kirjoitti:

        Oonpas muistanu väärin ;D hoksasin tuos itekki että se oliki vaan 30ml pullo :D Elikkäs siis se maksoi minulla 30e

        joo
        (:


    • nooranooranoora

      Minusta aivan ihana tuoksu myös, ja taidan joutua ostamaan. ;D Ihanan hedelmäinen.. Mun budjettiin hinta on vähän liikaa, mut tässä kun kättäni johon sitä testasin niin nuuskin, niin melki tekis mieli juosta kaupan oven taakse venaileen että pääsen ostamaan. :))

    • Ilkimys

      Mulla ainakin tulee sitä mieleen ihan joku ulkomaanmatka! Nam. :3

      • jjiij

        tääl on taas näit pellei jotka tuomitsee jonku hajuveden takii voi lol.. mihinhä tää maailma on oikee menos huoh


      • sanni123456

        emmä nyt tiedä mitä te siit hinnast ihmettelette. keskisen veljeksilt sitä saa 12,50/30 ml:n pullo. käykää vaikka kattomas niide nettisivuil tarjoukset :D


    • ]enni]

      aivan ihana tuoksu

    • Reiska Repolainen

      Hopottaminen pitäis kieltää lailla...

    • :)

      Escadan Marine Groove

      • *???*

        Minä käytän myös Escadan tuoksuja. Joka kevät/kesä on saatava se uusi, tosin viime kesänä ostin tuoksun sijaan vartalovoiteen ja tänä kesänä teen kai saman, kun on vielä niin paljon tuoksuja käyttämättä (myös muita kuin escadaa).

        Marine Groove on aivan ihanan tuoksuinen. Millä perusteella escada olisi teinien sarja? Minä olen 27-vuotias, ja usein ovat niin naiset kuin miehet (minun vanhemmat, jopa tuntuvasti) kehuneet hyvää tuoksua. Eläkeläinen Äitinikin nähdessämme yrittää aina pihistää minulta Escadaa, onhan se vaihtelua niille mamma-hajuvesille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe