Onko luotettava autokauppias ja millaisia kokemuksia löytyy?
Kuinka toimii vastuu käytetyissä, jos vikoja ilmenee?
Tuolla näyttää olevan yksi mielenkiintoinen vaihtoauto, siksi kyselin. En ole aiemmin tuolta mitään ostanut.
Autoliike Miettinen
9
4945
Vastaukset
- kaikkihan
Miettisen tuntevat. Eikö sinne Perähikiälle ole vielä tieto kulkeutunut?
- Jorma kiäriäinen
melkoinen kusettaja liike. Ei kannata käytettyä sieltä ostaa!
- kokemusta?
Mitäs on kusettanut, kerroppas vähän.
Kiinnostaisi kuulla, ettei itse joudu samaa kokemaan. - päin
kokemusta? kirjoitti:
Mitäs on kusettanut, kerroppas vähän.
Kiinnostaisi kuulla, ettei itse joudu samaa kokemaan.tää miättinen on ?
- Kolmisopella
päin kirjoitti:
tää miättinen on ?
On Autoliike Miettinen.
- Anonyymi
En mä huonoksi sanoisi. Mullakin jos olisi rahha niin voisin auton ostaa miettiseltä. Ei tämä tarkoita että auto kallis olisi, mutta se kyllä harmittaa kun olen niin köyhä minä.
- Anonyymi
Kaikessa mitä autoliike miettinen tekee on saada mahdollisimman paljon voittoa.skoda ottavia Scoutin 90.000 huolto 1190e.jarrusatula takana jäi huollossa kiristämättä.viikon ajon jälkeen irtosi.jarrupolin painui pohjaan.jarrusatula pyöri renkaan välissä.pienen keskustelun jälkeen hinurilla takaisin huoltoon.uusi satula luvattiin torstaiksi. Ei tullut eikä sijaisautoa tietenkään.saatiin auto vasta maanantaina.vitutti siihen malliin oli viimeinen asiointi siinä paska liikkeessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikessa mitä autoliike miettinen tekee on saada mahdollisimman paljon voittoa.skoda ottavia Scoutin 90.000 huolto 1190e.jarrusatula takana jäi huollossa kiristämättä.viikon ajon jälkeen irtosi.jarrupolin painui pohjaan.jarrusatula pyöri renkaan välissä.pienen keskustelun jälkeen hinurilla takaisin huoltoon.uusi satula luvattiin torstaiksi. Ei tullut eikä sijaisautoa tietenkään.saatiin auto vasta maanantaina.vitutti siihen malliin oli viimeinen asiointi siinä paska liikkeessä.
Opi käyttämään välimerkkejä kirjoittaessasi!
Miksi?!
No meidän lukijoiden vuoksi.
Tuollainen teksti on vaikealukuista, vaikka sisältäisi asiaakin.
Asiat on opittu kouluissa ja sanomalehtiä lukemalla.
Kaikki ei vieläkään ole aivan samaa!
- Anonyymi
Henkilökuntahan siellä joutuu nuolemaan vanhan herran....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781