Autoliike Miettinen

Onko luotettava?

Onko luotettava autokauppias ja millaisia kokemuksia löytyy?
Kuinka toimii vastuu käytetyissä, jos vikoja ilmenee?
Tuolla näyttää olevan yksi mielenkiintoinen vaihtoauto, siksi kyselin. En ole aiemmin tuolta mitään ostanut.

12

5731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkihan

      Miettisen tuntevat. Eikö sinne Perähikiälle ole vielä tieto kulkeutunut?

    • Jorma kiäriäinen

      melkoinen kusettaja liike. Ei kannata käytettyä sieltä ostaa!

      • kokemusta?

        Mitäs on kusettanut, kerroppas vähän.
        Kiinnostaisi kuulla, ettei itse joudu samaa kokemaan.


      • päin
        kokemusta? kirjoitti:

        Mitäs on kusettanut, kerroppas vähän.
        Kiinnostaisi kuulla, ettei itse joudu samaa kokemaan.

        tää miättinen on ?


      • Kolmisopella
        päin kirjoitti:

        tää miättinen on ?

        On Autoliike Miettinen.


    • Anonyymi

      En mä huonoksi sanoisi. Mullakin jos olisi rahha niin voisin auton ostaa miettiseltä. Ei tämä tarkoita että auto kallis olisi, mutta se kyllä harmittaa kun olen niin köyhä minä.

      • Anonyymi

        Kaikessa mitä autoliike miettinen tekee on saada mahdollisimman paljon voittoa.skoda ottavia Scoutin 90.000 huolto 1190e.jarrusatula takana jäi huollossa kiristämättä.viikon ajon jälkeen irtosi.jarrupolin painui pohjaan.jarrusatula pyöri renkaan välissä.pienen keskustelun jälkeen hinurilla takaisin huoltoon.uusi satula luvattiin torstaiksi. Ei tullut eikä sijaisautoa tietenkään.saatiin auto vasta maanantaina.vitutti siihen malliin oli viimeinen asiointi siinä paska liikkeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikessa mitä autoliike miettinen tekee on saada mahdollisimman paljon voittoa.skoda ottavia Scoutin 90.000 huolto 1190e.jarrusatula takana jäi huollossa kiristämättä.viikon ajon jälkeen irtosi.jarrupolin painui pohjaan.jarrusatula pyöri renkaan välissä.pienen keskustelun jälkeen hinurilla takaisin huoltoon.uusi satula luvattiin torstaiksi. Ei tullut eikä sijaisautoa tietenkään.saatiin auto vasta maanantaina.vitutti siihen malliin oli viimeinen asiointi siinä paska liikkeessä.

        Opi käyttämään välimerkkejä kirjoittaessasi!
        Miksi?!
        No meidän lukijoiden vuoksi.
        Tuollainen teksti on vaikealukuista, vaikka sisältäisi asiaakin.
        Asiat on opittu kouluissa ja sanomalehtiä lukemalla.
        Kaikki ei vieläkään ole aivan samaa!


    • Anonyymi

      Henkilökuntahan siellä joutuu nuolemaan vanhan herran....

    • Anonyymi

      Kuten mainoksessa lupaavat: Helppo tapa tulla huijatuksi.
      Omistajat latelevat samoja latteuksia ja valehtelevat kuten myyjätkin. Älä luota mihinkään mitä sanovat. Tässä kuopiolaisessa autoliikkeessä sopimukset ovat vain saunan kiukaan sytykkeitä.
      T .Huijattu @autoliikemiettinen

    • Anonyymi

      Ei kukaan oikeasti kysy mitään jostain suoli24 palstalta mitään, oikeaa asiaa,
      eikä kukaan lue edes näitä, joka on täysjärkinen.
      Keskenään puolijauhoiset vatkaa täällä omaa tyhjää ja pahaa mieltään täällä,
      kuvittelee ihan oikeasti , että tämä vaikuttaa johonkin, onneksi olkoon.

    • Anonyymi

      Ei ole luotettava. Automme paljastui moottorivikaiseksi ja Miettinen ei ota mitään vastuuta myymästään autosta vaikka sillä oli ajettu alle 2000 km. Kierrä kaukaa Kolmisopen autoliike

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe