on naisen ulkonäkö, itselle on ainakin tärkeää miehen ulkonäkö, ainakin niin että sytyttää fyysisesti. Ja tietty onhan se mukavampaa komean kanssa heilastella jota ylpeänä esitellä muille tuttaville...Jos mies tapailee "tasoaan huonomman näköisen" tytön kanssa, yleensä oletan että hänen on pakko olla ihastunut johonkin vetävämpään ja paremmannäköiseen tyttöön, mutta ei vain ole häntä saanut ja sitten tyytynyt siihen mitä on tarjolla.
Kuinka tärkeää
4
820
Vastaukset
- miehen logiikkaa
sillä jotain merkitystä olla, koska naiset näyttävät stressaavan noin paljon siitä meidän miesten puolestakin. No sanotaan nyt vaikka, että jos olisit edes vähän tämän näköinen, niin sinuna en paljoa stressaisi.
http://images.askmen.com/women/actress_150/196_eva_mendes.jpg - .....
Toki ulkonäkö merkkaa. Pitäähän fyysinen vetovoima olla olemassa. Kun mies ja nainen ovat yhdessä, niin silloin on luonnollista että jossain vaiheessa kuvaan astuvat koskettelut, suutelemiset, hyväilyt, seksi jne. jne.
Ja jotta ihminen tuntisi tällaisia haluja toista ihmistä kohtaan, niin silloin sen toisen ihmisen on oltava fyysisesti miellyttävä. Se ei ole pinnallisuutta, se on biologiaa. niin,kyllähän ulkonäöllä on merkitystä mutta painoarvoa kannattee antaaa myös luonteelle..ruma mies voi olla äärettömän karismaattinen ja puoleensa vetävä ja keskinäisellä intohimolla on merkitystä, eli makuja varmaa yhtä paljon kun on ihmisiä.
- 5% maailman
ihmisistä on ns kauniita, joiden kauneutta ei voi kyseenalaistaa. loput eli suurin osa onkin sitten makuasioita ja niitä makujahan piisaa! Kun itse näen ns kauniimman ihmisen tavallisen kanssa, ajattelen ensimmäisenä että hienoa, tuolla ihmisellä on itsetunto kohdillaan kun ei tarvi brassailla mallinukella käsipuolessa vaan on sen kanssa jota rakastaa. itse olen kasvoiltani kaunis mutta pyöreämpää sorttia ja minuun oli rakastunut kerran yksi perinteisen komea mies mutta hän halusi tapailla vain salaa (minua hän olisi halunnut tapailla myös silloin kun seurusteli upean blondin kanssa). kun sitten löysin nykyisen mieheni ja lopetin tapailumme, mies rääkyi perääni ja sanoi rakastavansa minua. sitäpaitsi itse olen ajatellut että olen onnekas kun on niin pirun komea ja seksikäs mies, kun taas mieheni ystävä kerran tuumi että miten ton näköinen nainen ei komeempaa miestä ottanut... sitäpaitsi jos komea mies olis ihastunut johonkin kauniiseen eikä häntä olisi saanut, niin eiköhän tuo olisi alkanut pokailla jotain toista kaunotarta eikä ottanut heti ekaa rumaa vastaantulijaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625