on naisen ulkonäkö, itselle on ainakin tärkeää miehen ulkonäkö, ainakin niin että sytyttää fyysisesti. Ja tietty onhan se mukavampaa komean kanssa heilastella jota ylpeänä esitellä muille tuttaville...Jos mies tapailee "tasoaan huonomman näköisen" tytön kanssa, yleensä oletan että hänen on pakko olla ihastunut johonkin vetävämpään ja paremmannäköiseen tyttöön, mutta ei vain ole häntä saanut ja sitten tyytynyt siihen mitä on tarjolla.
Kuinka tärkeää
4
798
Vastaukset
- miehen logiikkaa
sillä jotain merkitystä olla, koska naiset näyttävät stressaavan noin paljon siitä meidän miesten puolestakin. No sanotaan nyt vaikka, että jos olisit edes vähän tämän näköinen, niin sinuna en paljoa stressaisi.
http://images.askmen.com/women/actress_150/196_eva_mendes.jpg - .....
Toki ulkonäkö merkkaa. Pitäähän fyysinen vetovoima olla olemassa. Kun mies ja nainen ovat yhdessä, niin silloin on luonnollista että jossain vaiheessa kuvaan astuvat koskettelut, suutelemiset, hyväilyt, seksi jne. jne.
Ja jotta ihminen tuntisi tällaisia haluja toista ihmistä kohtaan, niin silloin sen toisen ihmisen on oltava fyysisesti miellyttävä. Se ei ole pinnallisuutta, se on biologiaa. niin,kyllähän ulkonäöllä on merkitystä mutta painoarvoa kannattee antaaa myös luonteelle..ruma mies voi olla äärettömän karismaattinen ja puoleensa vetävä ja keskinäisellä intohimolla on merkitystä, eli makuja varmaa yhtä paljon kun on ihmisiä.
- 5% maailman
ihmisistä on ns kauniita, joiden kauneutta ei voi kyseenalaistaa. loput eli suurin osa onkin sitten makuasioita ja niitä makujahan piisaa! Kun itse näen ns kauniimman ihmisen tavallisen kanssa, ajattelen ensimmäisenä että hienoa, tuolla ihmisellä on itsetunto kohdillaan kun ei tarvi brassailla mallinukella käsipuolessa vaan on sen kanssa jota rakastaa. itse olen kasvoiltani kaunis mutta pyöreämpää sorttia ja minuun oli rakastunut kerran yksi perinteisen komea mies mutta hän halusi tapailla vain salaa (minua hän olisi halunnut tapailla myös silloin kun seurusteli upean blondin kanssa). kun sitten löysin nykyisen mieheni ja lopetin tapailumme, mies rääkyi perääni ja sanoi rakastavansa minua. sitäpaitsi itse olen ajatellut että olen onnekas kun on niin pirun komea ja seksikäs mies, kun taas mieheni ystävä kerran tuumi että miten ton näköinen nainen ei komeempaa miestä ottanut... sitäpaitsi jos komea mies olis ihastunut johonkin kauniiseen eikä häntä olisi saanut, niin eiköhän tuo olisi alkanut pokailla jotain toista kaunotarta eikä ottanut heti ekaa rumaa vastaantulijaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.734004Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92131Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2351400- 1531380
- 1141199
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721089Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61045- 60994
- 35926