Kuinka tärkeää

miehille

on naisen ulkonäkö, itselle on ainakin tärkeää miehen ulkonäkö, ainakin niin että sytyttää fyysisesti. Ja tietty onhan se mukavampaa komean kanssa heilastella jota ylpeänä esitellä muille tuttaville...Jos mies tapailee "tasoaan huonomman näköisen" tytön kanssa, yleensä oletan että hänen on pakko olla ihastunut johonkin vetävämpään ja paremmannäköiseen tyttöön, mutta ei vain ole häntä saanut ja sitten tyytynyt siihen mitä on tarjolla.

4

807

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehen logiikkaa
    • .....

Toki ulkonäkö merkkaa. Pitäähän fyysinen vetovoima olla olemassa. Kun mies ja nainen ovat yhdessä, niin silloin on luonnollista että jossain vaiheessa kuvaan astuvat koskettelut, suutelemiset, hyväilyt, seksi jne. jne.

Ja jotta ihminen tuntisi tällaisia haluja toista ihmistä kohtaan, niin silloin sen toisen ihmisen on oltava fyysisesti miellyttävä. Se ei ole pinnallisuutta, se on biologiaa.

• niin,kyllähän ulkonäöllä on merkitystä mutta painoarvoa kannattee antaaa myös luonteelle..ruma mies voi olla äärettömän karismaattinen ja puoleensa vetävä ja keskinäisellä intohimolla on merkitystä, eli makuja varmaa yhtä paljon kun on ihmisiä.

• 5% maailman

ihmisistä on ns kauniita, joiden kauneutta ei voi kyseenalaistaa. loput eli suurin osa onkin sitten makuasioita ja niitä makujahan piisaa! Kun itse näen ns kauniimman ihmisen tavallisen kanssa, ajattelen ensimmäisenä että hienoa, tuolla ihmisellä on itsetunto kohdillaan kun ei tarvi brassailla mallinukella käsipuolessa vaan on sen kanssa jota rakastaa. itse olen kasvoiltani kaunis mutta pyöreämpää sorttia ja minuun oli rakastunut kerran yksi perinteisen komea mies mutta hän halusi tapailla vain salaa (minua hän olisi halunnut tapailla myös silloin kun seurusteli upean blondin kanssa). kun sitten löysin nykyisen mieheni ja lopetin tapailumme, mies rääkyi perääni ja sanoi rakastavansa minua. sitäpaitsi itse olen ajatellut että olen onnekas kun on niin pirun komea ja seksikäs mies, kun taas mieheni ystävä kerran tuumi että miten ton näköinen nainen ei komeempaa miestä ottanut... sitäpaitsi jos komea mies olis ihastunut johonkin kauniiseen eikä häntä olisi saanut, niin eiköhän tuo olisi alkanut pokailla jotain toista kaunotarta eikä ottanut heti ekaa rumaa vastaantulijaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      271
      17593
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      188
      12491
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      73
      6222
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      34
      5158
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      77
      5048
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      57
      4184
    7. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      51
      3773
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      100
      3702
    9. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      67
      3486
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3169
    Aihe