suhde/naimisissa kreikkalaisen kanssa?

kreikka-fanii

Eli siis, onko kellään kokemusta millaisia kreikkalaiset miehet ovat? ( en tarkoita yleistyksellä, vaan omilla kokemuksilla)?
Onko joku naimissa kreikkalaisen kanssa?Ollut romanssissa kreikkalaisen kanssa?Seurustelee kreikkalaisen kanssa?
Eli kokemuksia ja muuta tietoa kaipailisin. kiitos :)

7

3214

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain teidän Kreikasta ja ...

      Hei

      On tietysti kaksi eri asiaa oletko Kreikka-fani vai kreikkalaistenmiesten fanittaja?

      Itse olen käynyt Kreikassa ja kiertänyt saaria kuin mannertakin, sukuamme asuu siellä (lapseni isä on siis kreikkalainen).

      Kreikka maana on hieno kuten Suomikin. Tosin siellä kuten muissakin maissa monet asiat ovat muuttuneet. Esim. koulutetut ja maalla asuvilla on perinteet joita he vaalivat. Kaupungissa tapaa keskiluokan ihmisiä jotka tahtovat päteä olemalla muuta mitä ovat.

      Itselläni ei ole kokemuksia rantapojista eikä lomaromansseista, me kun tapasimme muualla kuin Kreikassa ja mies oli tavatessamme 45v joten ei siitä nyt kovin rantapoikaa enään saanut. :) En kyllä tahtonutkaan.

      Kyllä siellä varmaan on hyviä kuin ei hyviä kuten täälläkin. Oma mielipiteeni on kuitenkin se että suomalainen ymmärtää suomalaista parhaiten.

      Meidän kohdalla kuitenkin perhesuhteet ovat toimineet ja ei ole tarvinnut riidellä.

      Tällainen tarina

      • kreikka-faniii

        Minä siis pidän itse kreikasta maana aivan mielettömästi!
        Kokemukseni paikallisista ( Thessaloniki,Ateena,Kalamaria..) ovat aika positiivisia.
        Olen kuitenkin Rhodoksella ollessani tavannut ihmisiä, jotka sitä kamakia harrastavat.
        Itselläni on 15vuotias tytäs jonka kanssa thessalonikiin olemme menossa.
        Ajattelin hänen antaa itse siellä vähän mennä, mutta onko turvallista?Millaisia ovat paikalliset nuoret?


      • Finlandeza
        kreikka-faniii kirjoitti:

        Minä siis pidän itse kreikasta maana aivan mielettömästi!
        Kokemukseni paikallisista ( Thessaloniki,Ateena,Kalamaria..) ovat aika positiivisia.
        Olen kuitenkin Rhodoksella ollessani tavannut ihmisiä, jotka sitä kamakia harrastavat.
        Itselläni on 15vuotias tytäs jonka kanssa thessalonikiin olemme menossa.
        Ajattelin hänen antaa itse siellä vähän mennä, mutta onko turvallista?Millaisia ovat paikalliset nuoret?

        Olen asunut pikään Ateenassa ja tyttäreni on kasvanut Kreikassa.
        15-vuotiasta et voi päästää liikkumaan yksin Kreikassa. Sinut leimataan huonoksi äidiksi. Nuoret ja eri toten tytöt eivät liiku yksin iltaisin. Kun mennään ulos juhlimaan, niin mennään kavereiden kanssa yhdessä. 15-vuotiaan vanhemmat asettavat tarkat kotiintulo aikarajat ja hakevat lapsensa illalla kotiin, jos sitä ei tee jonkun toisen vanhemmat. Niin sanotuissa hyvissä perheissä ollaan tarkkoja tyttöjen liikkumisesta, jo turvallisuussyistäkin. Sitten on eri asia, jos tytöllä on jo poikaystävä jonka vanhemmat tuntevat ja voivat luottaa, että hän tuo tytön kotiin sovittuun aikaan.
        Kreikkalainen mies on yritteliäs, mutta yleensä kohtelias ja huomaavainen. Hän osaa hurmata, mutta hänen puheitaan ei pidä ottaa vakavasti. Pelin sääntöihin kuuluu, että iskettäessä ja myöhemminkin puhutaan paljon palturia. Kreikkalainen nainen tietää sen. Suomalaisen on vaikea ymmärtää mikä on totta ja mikä ei.
        Eli Kreikassa saa olla tarkkana, ettei joudu harjoittelukappaleeksi ja ajanvietteeksi, vaan että mies on vakavissaan.
        Summa summarum. Kulttuuriero on suuri. Jos on valmis muuttamaan itseään ja ajatusmaailmaansa, niin silloin suhde tai avioliitto voi onnistua. Kaikki on sinusta itsestäsi kiinni. Ei miehestä.


      • uiuouoo

        Seiväsmatkojen Salaisuus

        Juuri kun te luulitte, että seksiturismi on vain likaisten miesten yksinoikeus, tulee Walter de Campin hämmentävä selvitys naisten seiväsmatkoista.

        tässä ei ole puhe matkailusta Kreikan, Italian tai Espanjan huvittelukohteisiin, missä seksiä harrastetaan paljon ja missä naisten ei tarvitse maksaa miehistä.

        Bumsterit

        Leena Anttonen, olen polvillani edessäsi kiitollisuudesta sinua kohtaan, kun suostuit kertomaan minulle rehellisesti ja avoimesti naisten Gambia-kuvioista.

        http://www.city.fi/artikkeli/Seiv%E4smatkojen Salaisuus/1338/


    • jossain vaiheessa

      kreikkalais-ranskalaisen miehen kanssa muutamia kuukausia, eikä mulla ole pahaa sanottavaa. Mutta kyseessä oli yksi mies, joten siitä ei voi mitenkään pitäviä yleisjohtopäätöksiä vetää.

    • Giorgios Aviorikos

      Kreikassa avioliittoon suhtaudutaan edelleen vanhoillisesti. Naiset ovat karrikoidusti sanoen
      'nyrkin ja hellan välissä'. Voit joutua sinne pahimmassa tapauksessa ja mies etsii uusia valloituksia.

      • kreikkalaisen puoliso

        Mulla on kreikkalainen mies ja en todellakaan ole hellan ja nyrkin välissä. Eikä muuten ole kukaan tuntemani muukaan kreikkalaisen vaimo, ei suomalainen eikä kreikkalainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe