Isokynä: Puhelinlasku on mun

heip. mikä se yks sana on dave lindholmin biisissä puhelinlasku on mun? kuulostaa ihan kuin se sanois jotain "etskaa" tms.
"tiedän tiedän tiedän tiedän tiedän, puhelinlasku on mun... 'jatähänseihmesana'..." Ja mitä se tarkottaa?
Anyone?
Ilmoita

14 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

mieleen se kohta, älyttömän hyvä biisi! Tiesitkö että Michael Monroe teki siitä englanninkielisen version? Koita pähkäillä tästä

http://www.tsrocks.com/m/michael_monroe_texts/telephone_bills_all_mine.html
1 VASTAUS:
joo,oon kuullut sen monroenkin version. ei pöllömpi sekään
+Lisää kommentti
Taitaa olla ihan normaalia davesuomea eli yks kaa
Ilmoita
vaan levy löytyy. Muistan miettineeni joskus samaa ja muistaakseni tulleeni siihen tulokseen että Dave sanoo siinä bändinsä jäsenen nimen.
2 VASTAUSTA:
Kertokaa mulle miltä levyiltä nää löytyy. Sekä Daven että Mike Monroen tekeminä siis.
Oon kiitollinen jo etukäteen, niin hyvältä nää kuullostaa :)
Se sana on "Hitchcock".
+Lisää kommentti
Hei voisiko joku asiantuntija auttaa juuri tämän Daven puhelinlasku on mun biisin kanssa? En keksi mitkä on nuo kaksi-kolme ensimmäistä riviä laulusta kun biisi alkaa sanoilla "washington dc. soitan mihin vaan..." niin mitä lauletaan seuraavaksi Keuruusta(?) jne. ennen kertosäettä? En saa tästä mitään tolkkua :)

Olen tosi kiitollinen vastauksistanne!

Aivan huippubiisi muuten kyseessä, tää ei kulu koskaan!
5 VASTAUSTA:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Miks se sanoo Hitchcock?
Iso Kumi kirjoitti:
Miks se sanoo Hitchcock?
Jaa-a, sitä pitää kyllä kysyä Davelta itseltään.
Oomu kirjoitti:
Jaa-a, sitä pitää kyllä kysyä Davelta itseltään.
Daven mukaan Hitchcock kuulostaa huomattavasti paremmalta kuin esim. "Ou jee". Kun kysyin herralta mikä se Hitchcock oikein on. Vastaus oli melko Davemainen: Se on kuuluisa englantilainen kirjailija...
...... kirjoitti:
Daven mukaan Hitchcock kuulostaa huomattavasti paremmalta kuin esim. "Ou jee". Kun kysyin herralta mikä se Hitchcock oikein on. Vastaus oli melko Davemainen: Se on kuuluisa englantilainen kirjailija...
Mä veikkaisin et se sanoo vaa et ykskaaks, mut davemaisee tapaa
Washington D.C., soita mihin vaan
Keuruu, kyllä kyllä, soita mihin vaan
Åland, ja ja ja, soita mihin vaan...
+Lisää kommentti
Hitchcock
1 VASTAUS:
Siis anto harjotuksissa bändille merkin sävellajin muutoksesta (Lepakon Mustassa salissa) ja kun diggaa Hitchcockin leffoja niin huus sen. Sit se kuulosti Daven mielestä sen verran mageelta ett laulo myös levylle.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Isokynä: Puhelinlasku on mun

heip. mikä se yks sana on dave lindholmin biisissä puhelinlasku on mun? kuulostaa ihan kuin se sanois jotain "etskaa" tms.
"tiedän tiedän tiedän tiedän tiedän, puhelinlasku on mun... 'jatähänseihmesana'..." Ja mitä se tarkottaa?
Anyone?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta