Kysymys miehille, johon toivon rehellistä ja suoraa vastausta. Olen sinkkunainen, ja olen halunnut löytää oikean parisuhteen jo pidemmän aikaa, mutta tuloksetta. Yksi - ja toistaiseksi kai suurin - syy siihen on se, etten vain onnistu löytämään vapaata miestä, jonka kanssa kiinnostus kohtaisi. Arviolta 80 % miehistä jotka kiinnostuvat musta/joista itse kiinnostun, on varattuja. Seurustelee, kihloissa tai naimisissa, mutta varattuja jollain tasolla aina. Niinpä olen ajautunut siihen tilanteeseen, että kun ikääkin on jo sen verran ettei tässä nyt kymmeniä vuosia enää kärsi etsiä jos perhettäkin haluais, niin olen ruvennut ajattelemaan näitä varauksellisiakin mahdollisina miesehdokkaina etenkin, jos ovat itse oma-aloitteisesti muhun kontaktia ottaneet. Epätoivoista ja säälittävää, tiedän, mutta jos kohtaan sopivan sinkkumiehen kerran kahdessa vuodessa ja sopivan varatun 5 kertaa vuodessa niin näin se vaan menee… Usein mies ihastua pätkähtää muhun, kehuu kauniiksi, ihanaksi naiseksi, jollaista ei ole koskaan aiemmin kohdannut ja jota hän on aina etsinyt. Ok, tiedän ja olen kuullut, että joskus löytyy se oikeasti oikea silloin, kun jompikumpi tai toinen on keskinkertaisessa tai huonossa parisuhteessa. Ja sit kohdataan juuri sopivalla hetkellä ja klik, se on siinä (ja kun tarpeeks kauan on yksin niin alkaa jopa itse uskoa tuohon... heh heh)Mutta mun tapauksissa mies vaan on "tehnyt eroa" edellisestä naisestaan kuukausikaupalla, tai sitten on pitäny mua hyvässä uskossa siihen, että jotain tästä tulee, saanut mut rakastumaan itsensä ja sitten "no mä taidan kuitenkin rakastaa tätä mun naista, mut oli kiva tutustua suhunkin, kyllä mä suakin rakastan, mutta…". Voi jumankauta. Siis tekeekö mies tuon kaiken vain päästäkseen pesälle??? Nähtävästi. Ja paskanpuhuminenkin näyttää olevan useimpiin miehiin sisäänrakennettu ominaisuus, joten mihinkään ei näköjään voi enää luottaa.
Ihan höynäytettävissä en enää ole (Siperia opettaa ja sitä rataa), mutta ystävällisesti haluaisin tiedustella, että jos/kun joudun vastaavaan tilanteeseen uudelleen, niin kuinkahan kauan on normaalia, että mies tekee selvää entisestä elämästään ja on valmis lähtemään uuteen suhteeseen? Itse olen ottanut rajaksi n. 2 kk, jos ei siihen mennessä tiedä mitä tuntee ja ketä kohtaan, niin aion todellakin näyttää ovea. Ihanteellisintahan ois, että löytyis se vapaa mies niin vois lopettaa nää helvetin säätämiset, mutta niin kauan kun ei löydy, niin kai ne kaikki kortit on katottava kun en halua loputtomiin yksinkään olla.
Siis täh?
19
1269
Vastaukset
- naurava mies
Luepa uudestaan nämä kaksi mitä kirjoitit:
"Usein mies ihastua pätkähtää muhun, kehuu kauniiksi, ihanaksi naiseksi, jollaista ei ole koskaan aiemmin kohdannut ja jota hän on aina etsinyt."
"Siis tekeekö mies tuon kaiken vain päästäkseen pesälle??? Nähtävästi. Ja paskanpuhuminenkin näyttää olevan useimpiin miehiin sisäänrakennettu ominaisuus, joten mihinkään ei näköjään voi enää luottaa."
... eli jollet vielä tajunnut niin kerron sinulle: et sinä ole mitenkään erityinen. Miehet hakevat seksiä ja silloin jauhetaan paskaa niin paljon kuin nainen sitä vain kaipaa. Älä siis luule itsestäsi liikoja, et ole mitenkään erityinen.
PS. mua vain ärsyttää kaikki sunkaltaiset naiset, jotka luulee olevansa taivaan lahja miehille. :)- Kannattaa myös
ottaa huomioon, että eroa suunnittelevat pelkurit "ihastuvat" helposti... mutta ne ihastukset eivät välttämättä kanna pitkälle eron ylitse.
Toinen nainen/mies voi olla tie vapauteen, ei sen enempää. - ap nainen
"PS. mua vain ärsyttää kaikki sunkaltaiset naiset, jotka luulee olevansa taivaan lahja miehille. :)"
Voin kertoa sinulle, että en todellakaan luule olevani yhtään mitään. Mun vain annetaan olettaa olevani jotain erityistä, ja kuten sanottua, kun tarpeeks moni mies sen sanoo niin heikkona hetkenä siihen alkaa uskoa jopa itse. Mutta ehei, en oikeasti ole niin tyhmä, halusin vain saada miehen suusta vahvistuksen sille, onko teoriani asiasta oikea :) - naurava mies
ap nainen kirjoitti:
"PS. mua vain ärsyttää kaikki sunkaltaiset naiset, jotka luulee olevansa taivaan lahja miehille. :)"
Voin kertoa sinulle, että en todellakaan luule olevani yhtään mitään. Mun vain annetaan olettaa olevani jotain erityistä, ja kuten sanottua, kun tarpeeks moni mies sen sanoo niin heikkona hetkenä siihen alkaa uskoa jopa itse. Mutta ehei, en oikeasti ole niin tyhmä, halusin vain saada miehen suusta vahvistuksen sille, onko teoriani asiasta oikea :)jotka haluaa kuulla kehuja miehiltä, muttei koskaan itse kehu miehiä.
- mahdollisuudet...
kohtaa, sinun on kiltisti otettava enemmän realismia peliin...
- Sepe.
mieheen, joka todella eroaa ja tulee sun luokse, niin olet löytänyt miehen, joka eroaa myös sinusta, kun vastaan tulee taas uus kolahdus ja hän lähtee.
Kannattas nyt kuule tyttö hyvä säilyttää itsekunnioitus ja miettiä, että mikä siellä sinkkumarkkinoilla mättää ja voisitko itse toimia jotenkin toisin.
Kyllä se kuule tosi asia on näin, että samaa luuta ja nahkaa me kaikki miehet olemme, eikä ne varatut ole yhtään sen parempia tai huonompia kuin sinkutkaan.
Toinen totuus on se, että 1 kymmenestätuhannesta varatusta, joihin törmäät ei jauha paskaa ja on tosissaan. Vaikka et usko, niin suhdeluku on toi. " niin kuinkahan kauan on normaalia, että mies tekee selvää entisestä elämästään"
- Heitänpä tällaisen arvauksen, että vuosi tai pari siihen menee. Tuollainen 2 kuukautta ei riitä mihinkään.- ratkaisu........
Unohda suosiolla ne varatut.
Ikäisistäsi miehistä voi hyvinkin olla 80% varattuja, muutta keskity niihin vapaisiin... - ekana 12345 jne
kappaleisiin ja muutenkin viisastu vielä.
- mikset
kelpaa vapaille??????????????
- aik,m
"ja sitten "no mä taidan kuitenkin rakastaa tätä mun naista, mut oli kiva tutustua suhunkin, kyllä mä suakin rakastan, mutta…". "
...että joillekin valkenee vasta kokeilemalla se, ettei ruoho kuitenkaan ole vihreämpää siellä aidan toisella puolella... - naurava mies
mielessä, ettet vain yksinkertaisesti ole sellainen nainen, jonka kanssa miehet haluaisivat seurustella? On tyypillisen naisellista syytellä miehiä joka asiasta. Naisille on hirveän vaikeaa katsoa peiliin ja myöntää, että itsessä on vikaa. Juuri tuo, että varatut miehet kiinnostuvat sinusta, kertoo, ettet näköjään kelpaa normaaliin suhteeseen.
- miehissä, jotka
käyvät vieraissa ei sitten ole mitään vikaa...?
Mutta mieshän saa olla millainen petturi tahansa, aina joku onneton "seurustelusuhteeseen kelpaava" nainen hänet huolii... - Maiju79
miehissä, jotka kirjoitti:
Mutta mieshän saa olla millainen petturi tahansa, aina joku onneton "seurustelusuhteeseen kelpaava" nainen hänet huolii...Nonni.. Ei voi olla, että naisissa edelleen on noin typeriä joukossa. Kaikkihan tietävät, että varatuille kelpaa ihan mikä vaan ja puhuvat ihan mitä vaan sen piparin takia. Ja vaikka saisitkin jonkun perheen rikottua ja miehen itsellesi, ni laastarihan sä vaan olisit, kunnes parempi ilmaantuu.
Ite en vois ikinä luottaa mieheen, joka on parisuhteesta lähtenyt mun takia. Tekeehän se sen uudestaankin, kun huomaa miten helppoa on..
Noitten poikien puheessa on kyllä asiaa.. Kyllä miehet tunnistaa vaimo/tyttöystävämateriaalin naisissa ja myös ne jotka kelpaa vaan yöksi tai kahdeksi.. Jaa vaan varatuille, juttu leviää ja maine menee eikä kukaan halua sellaista naista, vaikkei se siitä kuluisikaan.. Tilaa jo se taksi.. - huuda, en ole
Maiju79 kirjoitti:
Nonni.. Ei voi olla, että naisissa edelleen on noin typeriä joukossa. Kaikkihan tietävät, että varatuille kelpaa ihan mikä vaan ja puhuvat ihan mitä vaan sen piparin takia. Ja vaikka saisitkin jonkun perheen rikottua ja miehen itsellesi, ni laastarihan sä vaan olisit, kunnes parempi ilmaantuu.
Ite en vois ikinä luottaa mieheen, joka on parisuhteesta lähtenyt mun takia. Tekeehän se sen uudestaankin, kun huomaa miten helppoa on..
Noitten poikien puheessa on kyllä asiaa.. Kyllä miehet tunnistaa vaimo/tyttöystävämateriaalin naisissa ja myös ne jotka kelpaa vaan yöksi tai kahdeksi.. Jaa vaan varatuille, juttu leviää ja maine menee eikä kukaan halua sellaista naista, vaikkei se siitä kuluisikaan.. Tilaa jo se taksi..ap. enkä ole kiinnostunut varatuista miehistä.
"Kaikkihan tietävät, että varatuille kelpaa ihan mikä vaan ja puhuvat ihan mitä vaan sen piparin takia."
Miksi yleistät noin rankasti vai uskotko, että kaikille varatuille miehille kelpaa mikä vain ja että kaikki varatut miehet pettävät?
Kirjoituksellani kritisoin hieman tuota vaimo/tyttöystävämateriaalia vs. yhdenyönmateriaalia. Miten mies, joka pettää eroaa edukseen naisesta, joka on hänelle pelkkä pano? Molemmat ovat aivan yhtä parisuhdemateriaalittomia tai oikeastaan se varattu mies, joka pettää, ei ole minkäänlaista suhdemateriaalia kenellekään kunnon naiselle.
Että se siitä suhdemateriaalista. ;) - scale
Maiju79 kirjoitti:
Nonni.. Ei voi olla, että naisissa edelleen on noin typeriä joukossa. Kaikkihan tietävät, että varatuille kelpaa ihan mikä vaan ja puhuvat ihan mitä vaan sen piparin takia. Ja vaikka saisitkin jonkun perheen rikottua ja miehen itsellesi, ni laastarihan sä vaan olisit, kunnes parempi ilmaantuu.
Noitten poikien puheessa on kyllä asiaa.. Kyllä miehet tunnistaa vaimo/tyttöystävämateriaalin naisissa ja myös ne jotka kelpaa vaan yöksi tai kahdeksi.. Jaa vaan varatuille, juttu leviää ja maine menee eikä kukaan halua sellaista naista, vaikkei se siitä kuluisikaan.. Tilaa jo se taksi..Ei mulle ainakaan kelpaa kuka vaan.
- Ape.
miehissä, jotka kirjoitti:
Mutta mieshän saa olla millainen petturi tahansa, aina joku onneton "seurustelusuhteeseen kelpaava" nainen hänet huolii...tämä liittyy keskustelun aiheeseen?
- mikä oikeus
Ape. kirjoitti:
tämä liittyy keskustelun aiheeseen?
suhdemateriaalittomalla (pettävällä) miehellä on suhdemateriaalinaiseen?
Pettävä mies ja suhdemateriaaliton nainen sopisivat hyvin seurustelusuhteeseen; he olisivat toistensa tasoisia. Siinä mielessä on turha kysyä ap:lta, että onko hänen mieleensä koskaan tullut, että hän ei olisikaan suhdemateriaalinainen. Miksi varatulla pettävällä miehellä pitäisi olla suhdemateriaalinainen?
- panoksi...
revi siitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852429Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4792397Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211521Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771492Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔351260- 251223
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2721135Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091112