Pienin farkkukoko?

pikkupeppu

Mikä on kaikkein pienin farkkukoko (aikuisten ja nuorten farkuissa, lantiomallisisssa)
Ja missä kaupoissa myydään, ja hinta?
Lantioni ympärys on 73 cm, onko siihen sopivia farkkuja?

9

2191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tirpsis
      • pikkupeppu

Siinä mainitaan vain vyötärön koko ei lantion kokoa... Olisi kiva tietää ennen kuin tilaa, koska jos tilaakin vääränkokoiset.. Vai tarkoittaakos se vyötärö lantiota tässä tapauksessa?

• Tirpsis
        pikkupeppu kirjoitti:

Siinä mainitaan vain vyötärön koko ei lantion kokoa... Olisi kiva tietää ennen kuin tilaa, koska jos tilaakin vääränkokoiset.. Vai tarkoittaakos se vyötärö lantiota tässä tapauksessa?

Vyötärö = lantio

Veikkaisin, että sun koko ois tuo 32. Mutta kannattaa kysellä suoraan kaupan pitäjältä lisätietoja.. Itse olen tuolta useammat farkut tilannut ja olen ollut todella tyytyväinen.. Mistään en ole löytänyt yhtä hyvin istuvia farkkuja.. Ja jos sattuu niin, että tilaat väärän kokoiset tai ei vaan jostain syystä tuote miellytä, niin voit aina palauttaa..

• Vaatekauppias

Kysymykseesi on aika mahdoton vastata. Koot vaihtelevat valmistajan mukaan, ja saman tuumakokoinenkin vaate voi olla erilainen johtuen mallista ja valmistajasta. Melko yleisesti koot alkavat 27 tuumasta, mutta joillakin valmistajilla esim. vasta 29 tuumasta.

• Tirpsis

En tiedä mistä kaupasta olet farkkuja katsellut, mutta yleensä pienin tuumakoko on 25, joissakin malleissa löytyy jopa 24.

• kjkjjklkllk

Joo, tuo on ihan totta. Nuorisovaateliikkeistä löytyy noita pienempiä, mutta ns. aikuisten liikkeissä usein pienin jotain 28..

• ihmeessä

crazy age/my vivi mallisia farkkuja.. Ne ovat todella hyvännäköiset ja todella tiukat/pienet! Mee vaikka huuto.nettiin ja laita hakusanaks kyseiset nimet. Sieltä saa jotkut halvemmalla kuin ns."oikeista" kaupoista.. ja jos oot todella pieni niin ota kokoa 32(pienin).. Mitat riippuu malleista, mut on ne suunnilleen aina samankokoiset.. Vyötärön ymp. n.64cm ja lantion ymp. 74cm-76cm.. Mahtuvat ainakin päälleni just hyvin eikä melkein ;) Ja olen itse pieni siro tyttö..

• Taukki Liimanen

Hups olet aika pikkuinen, jos lantiosi koko on vain 73 cm. Mun lantio on 82 cm ja esim. MicMacin farkkujen koko 25 on mulle tosi sopiva. Pienin koko liikkeessä on 24. Edullisia pieniä farkkuja saa myös Z.I.P -vaateliikkeestä. H&M ja ehkä Onlyn farkut on liian isoja sulle. Merkkifarkuista varmasti löytyy kokoja, mutta hinta onkin sitten se kysymysmerkki ainakin mulle.

• jeeeespu

tietääkö joku mikä noissa lee:n farkuissa on pienin koko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      5248
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3553
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2467
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      248
      1513
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      83
      1275
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      136
      1125
    Aihe