Ovatko siis kaksi aivan eri asiaa? Kumpaan kastiin esim. Audrey Hepburn kuuluu? Onko kaunottarella siis pitkä nenänvarsi vai pitkä nenä? Onko naisella pitkä nenä pahasta? Jos siis nenä on edestäpäin pieni mutta sivulta pitkä tai pitkävartinen.
Pitkä nenänvarsi vai pitkä nenä?
6
853
Vastaukset
- icahr
En nyt tiedä...kohtuus kaikessa, mutta kyllä minusta pitkähkö nenä on ehdottomasti parempi kuin tyypillinen suomalainen pottunokka tai "siankärsä"
- jkjkjkjkjkjkjkjj
Ou mai gaad, sellanen liian pitkä nenä on ihan karsea!!! Sorry, pitkänenäset...
- nam nam
Suora, pitkä nenä antaa naiselle sen viimeisen silauksen, eli ylväyden. Upeita kasvoja ja profiileja.
- Kapeahko,pitkä
Kapeahko,pitkä nenä voi olla myös kaunis jos se sopii muuten kasvoihin. Kapeakasvoiset naiset,joilla on suuret kauriinsilmät kuten Penelope Gruz,Tanja Karpela),ovat nenänsä kanssa kauniita. Mieluummin pitkähkö nenä kuin nöpö,possunokka. Asia riippuu kuitenkin kasvojen muodosta. Pyöreä naama ja leuattomuus on kyllä ison nenän kanssa karsea yhdistelmä. Nenähän on asia,jota kukaan ei ole syntyessään voinut valita. Itse toivoisin, että uljaan nenän omaavat naiset eivät nenäänsä ainakaan leikkauttaisi vaan ymmärtäisivät kauneutensa.
- pitkänenäinen
itselläni on pitkähkö nenä, edestä kapea ja klassisen kaunis, mutta sivulta sellainen korkea jossa on vielä pienen pieni kyhmy varressa, siis ei mikään kyömynenä vaan varressa on kohouma.
Nuorena kirosin nenääni, sain kuulla pojilta kommentteja että "oisit hyvännäkönen, jos leikkaisit ton nenäs".
Nyt aikuisena lähellä kolmeakymppiä, minulla on edelleen tämä nenä. En edes harkitse leikkausta. Minulla on harvinainen nenä. Minulla on myös hyvin kapeat kasvot ja olen muutenkin hoikka, olisi aika omituista jos tähän naamaan iskisi leveän perussuomalaisen pottunokan.
En olisi ikinä uskonut sitä 15-vuotiaana, että tulen joskus itseni hyväksymään, mutta niin vain kävi! =) - pitkänenäinen
on myös pitkä nenä tai pitkä nenän varsi. Joskus en pääse ylös sängystä sen takia, ja joskus se on ihan ok. Edestä nenäni taasen on ihana, suora, ei pysty ja sopivan pieni. Miehet eivät ole koskaan kommentoineet nenääni isoksi, naiset kylläkin. Uskomatonta miten edestä näin nätti nenä voi olla sivulta niin iso.
Mutta en usko, että miehet mieltävät sen isoksi. Itse pidän sitä kammottavan isona. Mielestäni pitkä nenä on kuitenkin leveää nenää paaaaaljon kauniimpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904