Rakennekynnet ja kumihanskat

Katja

Tarkoitus laittaa rakennekynnet ja täytyy opetella käyttämään kumihanskoja. Minkälaisia hanskoja olettte käyttäneet rakennekynsien kanssa. Vai kestääkö ne käsin tiskaamisen ja muukin siivoamisen. En ole oikein halukas käyttämään kumihanskoja. Tunnen itseni könpelöksi ja muutenkin.

16

4500

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KynsiTiina

      Vileda Strong merkkiset kumihanskat ovat napakat ja kestävää kumia. Kestävät hyvin tiskihommat... Kestävät kovempaakin käyttöä... Perheemme nuorisolla on auto/mopo rempassa käytössä samat hanskat ja hyvin tuntuvat kestävän. Itse käytän samoja tiskatessa kynsien kansss.

    • KynsiTiina

      Vileda Strong merkkiset kumihanskat ovat napakat ja kestävää kumia. Kestävät hyvin tiskihommat... Kestävät kovempaakin käyttöä... Perheemme nuorisolla on auto/mopo rempassa käytössä samat hanskat ja hyvin tuntuvat kestävän. Itse käytän samoja tiskatessa kynsien kansss.

    • ammattikäyttöön

      tarkoitettuja!

      Itse olen ostanut samanlaisia kuin esim. kosmetologit käyttävät jalka- ym. hoitoja tehdessään, ovat ihanan ohuet mutta kestävät.

      Tiskaan ja siivoan aina ne kädessä.

      • ....

        saa hankittua sellasia ohuita ja kestäviä ammattikäyttöö tarkotettuja kumihanskoja?


      • niitä saa
        .... kirjoitti:

        saa hankittua sellasia ohuita ja kestäviä ammattikäyttöö tarkotettuja kumihanskoja?

        siivoustarvikeliikkeestä, josta itse olen ostanut. En tiedä mistä kosmetologit ostavat, heidän omasta tukusta ilmeisesti(?), mutta ovat samanlaisia siivoustarvikeliikkeestä ostettujen kanssa.


      • ...
        niitä saa kirjoitti:

        siivoustarvikeliikkeestä, josta itse olen ostanut. En tiedä mistä kosmetologit ostavat, heidän omasta tukusta ilmeisesti(?), mutta ovat samanlaisia siivoustarvikeliikkeestä ostettujen kanssa.

        Mistä sais sellasia ohuita kertakäyttö kumihanskoi, mut pidemmäl varrella. kertakäyttöset on kyl hyvät ja mukavat, mut monesti on liian lyhyet varret.


    • Leena76

      Kannattaa ehdottomasti opetella talouskäsineiden käyttö. Itse en pärjäsi päivääkään ilman talouskäsineitä, oma suosikki on Famonin siniset muovikäsineet koko S, mutta joskus kokeilen muutakin merkkiä. Famonit ovat paksuhkot mutta totuttelun jälkeen ihan kivat. Ovat helpot pukea ja riisua joka on mielestäni tärkeä ominaisuus.

      • suojakäsineet

        ja edulliset on Aino merkkiset.
        Myös luonnonkynsi on hyvä suojata,
        tiskatessa esim. patapata ja muut teräsvillat
        naarmuttavat kynnen pinnan.
        Ja myös puutarhatöissä suojaus on hyväksi.


      • Kotiäiti Anne
        suojakäsineet kirjoitti:

        ja edulliset on Aino merkkiset.
        Myös luonnonkynsi on hyvä suojata,
        tiskatessa esim. patapata ja muut teräsvillat
        naarmuttavat kynnen pinnan.
        Ja myös puutarhatöissä suojaus on hyväksi.

        Sellasii 100kpl/laatikko kertakäyttö kumihanskojan saa vaikka mistä. Esim. Tarjoustalo, K - Rauta, Stark, Maxi makasiini...

        Todellakin kannattaa käyttää kumihanskoja suojana... Pysyy iho ja kynnet kunnossa ja ei tarvii kokoajan pestä ja rasvata käsiä. Meidän perheessä kaikki käyttävät kumihanskoja tarpeen vaatiessa. Ihme ja kumma, myös nuorisomme!


      • Kannattaa...
        Kotiäiti Anne kirjoitti:

        Sellasii 100kpl/laatikko kertakäyttö kumihanskojan saa vaikka mistä. Esim. Tarjoustalo, K - Rauta, Stark, Maxi makasiini...

        Todellakin kannattaa käyttää kumihanskoja suojana... Pysyy iho ja kynnet kunnossa ja ei tarvii kokoajan pestä ja rasvata käsiä. Meidän perheessä kaikki käyttävät kumihanskoja tarpeen vaatiessa. Ihme ja kumma, myös nuorisomme!

        Kumihnaskoja kannattaa käyttää vaikka ei olis rakennekynsiä.Itse olen tottunut käyttämään kumihanskoja ja en vois siivota ilman niitä.
        Nykyään on laaja valikoina hanskoja ja varmasti löytyy mitkä miellyttää. Suosittelen nuoresta lähtien opettelemaan käyttämään kumihanskoja.


      • KynsiTiina
        Kannattaa... kirjoitti:

        Kumihnaskoja kannattaa käyttää vaikka ei olis rakennekynsiä.Itse olen tottunut käyttämään kumihanskoja ja en vois siivota ilman niitä.
        Nykyään on laaja valikoina hanskoja ja varmasti löytyy mitkä miellyttää. Suosittelen nuoresta lähtien opettelemaan käyttämään kumihanskoja.

        Joo, totta. Kumihanskojen käyttöä ei kannata väheksyä. Kouluissakin kuulema kotitalous tunneilla opettavat nykyään nuorisoa käyttämään niitä. Itse olen myös käyttänyt aina kumihanskoja, silloinkin kun ei ole kyse mistään kynsistä.


      • meno-74
        KynsiTiina kirjoitti:

        Joo, totta. Kumihanskojen käyttöä ei kannata väheksyä. Kouluissakin kuulema kotitalous tunneilla opettavat nykyään nuorisoa käyttämään niitä. Itse olen myös käyttänyt aina kumihanskoja, silloinkin kun ei ole kyse mistään kynsistä.

        Meillä kotitalouden opettaja kysyi kuka huolii kumihanskat. Ainoastaan minä ja kaveri otettiin kumikäsineet. Talouskoulussa ostin omat kumihanskat ja siel oli paljon tarkenpaa.
        En tiedä mikä nykyään on käytäntö.
        Tänään oli siivouspäivä ja aamulla kaupassa ostin taas yhdet . Perinteiset keltaset kumiset pirkka käsineet ja kokoa s. Että on mukavat käsineet.


    • Linnea_

      Olen asiakaspalvelutehtävissä ja minulle on tärkeää suojata rakennekynnet ja kädet tarvittaessa kumihanskoilla. Kumihanskoja käytän siivotessa, pölyjä pyyhkiessä ja joskus pyykki- tai tiskikoneen täytössä. Viikonloppuna vaihdoin kukkamultia ja se olisi jäänyt tekemättä pitkillä kynsillä ilman kumihanskojen suojaa. Jos sää sallii pesen ensi viikonloppuna ikkunat kumihanskat käsissä.

    • kissahiiri36

      itse olen käyttänyt rakennekynsiä yhtäjaksoiseti 7 vuotta, kynsiä olen tehnyt vuodesta 2001.Ikinä en ole käyttänyt kotona kumihanskoja!Mökillä ehkä pihatöissä.Miksi ottaa kynnet ja tehdä elämästä vaikeaa? Itse en ole huomannut että vesi vahingoittaisi kynsiä,pahempi on tuoteet joissa öljyä! Tiedän mistä puhun monen vuoden kokemuksella.

      • Linnea_

        Ei kumihanskat tee elämästä vaikeaa. Väitän että pystyn tekemään kotitaloustyöt rakennekynsillä napakat kumihanskat käsissä ihan yhtä hyvin ja nopeasti kuin ilmankin. Kumihanskojen käyttö on tottumiskysymys, kun opit käyttämään niitä et pärjää ilman. Miksi tekijät suosittelee kumihanskoja ?


    • :-)

      HEI katja kannattaa käyttää vieldan hanskoja kestävät hyvin niitä saa ainakin Siwasta ja S-marketista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe