kaipaan sua!

minnie88

minun tarina on seuraavanlainen: opin tuntemaan J vuonna 2003... silloin oli lokakuu. aloimme seurustelemaan ja kaikki oli niin ihanaa... rakastuin häneen heti. kaikki tuntui niin ihanalta... kaikki meni loistavasti... hän sanoi olevansa ammatiltaan rekkakuski ja ambulansskikuski.... uskoin kaiken.. aina kun hän sanoi lähtevänsä rekkaa ajamaan, tietysti uskoin... kaikki alkoi vähitellen paljastumaan... hän ei ollut joulua kanssani koska sanoi olevansa rekan kanssa venäjällä... uskoin... sitten muutin varkauteen opiskelemaan vuonna 2004 tammikuussa... J oli kanssani aina silloin kun ei ollut "töissä" sitten muutin takasi entiseen kylääni missä asuin... rakkaani lähti käymään kylillä ja satuin sit löytämään sellaisen pussin mis oli kaikkia J papereita. tietenkin uteliaisuus vaivasi ja tutkin ne... sieltä paljastui karmivia juttuja.... löysin sieltä erään naisen valokuvia/sen naisen nimen...otin findistä numeron selville ja sain numeron.... soitin hänelle. kaikki selvisi. hän oli valehdellut minulle nimen, iän, ammmatin... kaiken... hän ei ollut missään töissä.... eli aina kun hän sanoi olevansa töissä, hn oli toisen naisen luona... annoin kaiken anteeksi kun rakastin häntä liian paljon... sitten muutimme taas.. kauas....hän lähti elämästäni pois 2006.... toisen naisen luo... hän oli pyörittänyt jo sitä naista puol vuotta samaanaikaan minun kanssa... tiemme erosivat v.2006 ja hän katosi elämästäni noin vain... sanoi aamulla autoonsa lähtvän korjaamolle lähtevän vieämään ja takasi hän ei tullut vasta kuin lokakuussa... muutin omaan asuntoon ja hän palasi luokseni... menimme kihloihin mutta taas alkoi sama paska uudestaa. hän soitteli vieraille naisille mutta en välittänyt...olihan meillä kauheita riitoja mutta asiasta sanoi... en voinut luottaa häneen ollenkaan mutta silti halusin olla hänen kanssaan.. hän oli sit 4kk joka ikisen yön kanssani kunnes hän katosi taas... 26.päivä tätä kuuta... hänellä on kännykkä kiinni enkä tiedä missä on.... olen saanut kärsiä hänen takiaan niin paljon mutta rakastan kaikesta huolimatta... tiedän että hän on nytkin jonkun vieraan naisel luona... hänellä on minun liittymäni ja hänellä on puhelinlaskut maksamatta.. enkä tavoita mistään... minulta on mennyt hänen takiaan hermot ja jodun meneen nyt mtt:en.. en tiedä miten tästä selviän. ikävä on suunnattoman kova.

25

4016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oliko tämä

      kyseinen J Varkautelainen?

      • minnie88

        no se asu mis milloinkin... mitä tunnetsie sen? onks se minkä ikäinen minkä sie tunnet


      • minnie88

        sil ei mun tietääkseni ole omaa asuntoa....


      • en taida kertoa
        minnie88 kirjoitti:

        sil ei mun tietääkseni ole omaa asuntoa....

        ...mutta kuulostaapa sellaiselta että tiedän tämän ihmisen..liiankin hyvin.. sanotaanko näin että vaihtu on hiljentynyt..mutta samat valheet tulevat suusta... pysyköön poissa se piski!


      • jonka minä
        en taida kertoa kirjoitti:

        ...mutta kuulostaapa sellaiselta että tiedän tämän ihmisen..liiankin hyvin.. sanotaanko näin että vaihtu on hiljentynyt..mutta samat valheet tulevat suusta... pysyköön poissa se piski!

        tunnen on 30 vuotias, eikä omaa kämppää ole kai koskaan ollutkaan..


      • minnie88
        jonka minä kirjoitti:

        tunnen on 30 vuotias, eikä omaa kämppää ole kai koskaan ollutkaan..

        onks se sellainen n. 175cm ja 75kg... ennen oli blondatut hiukset ja nýkyään sil on tummat... jan nimeltään??? asuks sie sit varkaudes? ja se on huijannu súakin?


      • minnie88
        en taida kertoa kirjoitti:

        ...mutta kuulostaapa sellaiselta että tiedän tämän ihmisen..liiankin hyvin.. sanotaanko näin että vaihtu on hiljentynyt..mutta samat valheet tulevat suusta... pysyköön poissa se piski!

        mistäs päin sie sit olet? miten se huijas sua?


      • samantyyppinen
        minnie88 kirjoitti:

        mistäs päin sie sit olet? miten se huijas sua?

        hemmo, hiuksiltaan ja kropaltaan.. Ei ole minua huijaillu, tunnen muuten tyypin, jos sama tapaus on, nimen perään vaan kyllä i lisäksi..


      • minnie88
        samantyyppinen kirjoitti:

        hemmo, hiuksiltaan ja kropaltaan.. Ei ole minua huijaillu, tunnen muuten tyypin, jos sama tapaus on, nimen perään vaan kyllä i lisäksi..

        no tää mies on 34w ja kotoisin lappeenrannasta... mistäs siun tuntema mies on kotosin?


      • sit sama
        minnie88 kirjoitti:

        no tää mies on 34w ja kotoisin lappeenrannasta... mistäs siun tuntema mies on kotosin?

        tää on ihan Varkaudesta..


    • ......

      Tuota oot nuori vielä. Löytäisit Oikean miehen kun siihen vaan uskot. Voisitko ottaa yhteyttä operaattoriin jossa liittymäsi on ja pistää sen kiinni heti(!) sekä sopia maksuista, maksaa laskut vähitellen... muuten velka vaan nousee. Suosittelen että yrität hoitaa asiaa.

      Kun pääsisit irti miehestä niin ihan oikeasti huomaisit että on parempi olemassa. :) Tuo on oikeasti väärin sinua kohtaan. Minä olen ollut tuotakin pahemman miehen kanssa ja kannattaa hakea muuta seuraa. Sinä olet kyllä tarpeeksi hyvä, saamaan muuta seuraa!!!! Usko itseesi nimenomaan.

      • .......

        Ja en tahdo miestä mitenkään aliarvioida tms. Mutta totean vaan yleensä valehtelu, naiset ja maksamattomat laskut, katoamainen ei ole hyvä -vaikka niihin hyvät selitykset olisi. Kyllä ihmisen pitäisi ajatella toisia, esim. tämän miehen muita ja sinua.


      • .......
        ....... kirjoitti:

        Ja en tahdo miestä mitenkään aliarvioida tms. Mutta totean vaan yleensä valehtelu, naiset ja maksamattomat laskut, katoamainen ei ole hyvä -vaikka niihin hyvät selitykset olisi. Kyllä ihmisen pitäisi ajatella toisia, esim. tämän miehen muita ja sinua.

        Ja jos jatkat, niin toivotan voimia ja jaksamista. Älä anna liittymääsi tms. hänelle.


      • minnie88
        ....... kirjoitti:

        Ja jos jatkat, niin toivotan voimia ja jaksamista. Älä anna liittymääsi tms. hänelle.

        se on vaan niin vaikee päästää irti siitä.. se oli mun ensirkkaus ja olen itse vasta 18 vuotta. epäilenkin kyllä että se on heittäny mun kortin pois ja se on aatellut että ei aio ottaa minuun enään mitään yhteyttä... valitin ja vittulin sille melke viimesen kuukauden aikana melke päivittäin... mutta sain mustasukkaisuuskohtauksia mutta kyllä ihan aiheesta. en tiedä... ajatukset niin sekaisin että ei pysty mihinkään keskittyy... yöt menee melke valvoessa ja miettiessä sitä... tuntuu vaan niin mahd. vaikelta jatkaa elämää ilman sitä.


      • Tuominen
        minnie88 kirjoitti:

        se on vaan niin vaikee päästää irti siitä.. se oli mun ensirkkaus ja olen itse vasta 18 vuotta. epäilenkin kyllä että se on heittäny mun kortin pois ja se on aatellut että ei aio ottaa minuun enään mitään yhteyttä... valitin ja vittulin sille melke viimesen kuukauden aikana melke päivittäin... mutta sain mustasukkaisuuskohtauksia mutta kyllä ihan aiheesta. en tiedä... ajatukset niin sekaisin että ei pysty mihinkään keskittyy... yöt menee melke valvoessa ja miettiessä sitä... tuntuu vaan niin mahd. vaikelta jatkaa elämää ilman sitä.

        sukunimeltään? Sitten tietäisin tapauksen, mutta näitähän riittää pitkin Suomen maata ;) ja kannattaa jättää väliin jo ekasta valehtelusta.
        Voimia !!!!


      • minnie88
        Tuominen kirjoitti:

        sukunimeltään? Sitten tietäisin tapauksen, mutta näitähän riittää pitkin Suomen maata ;) ja kannattaa jättää väliin jo ekasta valehtelusta.
        Voimia !!!!

        satu oleen se sukunimeltään.. juu kylhän niit varmasti riittää, mut siis ei sellasii miehii voi ymmärtää ketkä haluu naisten sydämet ihan uhalla särkeä.... miksi pitää miehen olla niin julma :(


    • KI.

      Tyhmyydestä sakotetaan. Sekä heikkoja naisia joilla ei ole yhtään itsekunnioitusta käytetään hyväksi.

      On se mieskin niin ihana kun käy kuksimassa vähän väliä jotain muijaa ja sinä se vaan olet muka niin rakastunut ja ikävöit. Tyhmä sä olet, etkä mitään muuta. Mutta jos haluat kärsiä ja olla miehen kanssa joka ei välitä susta paskaakaan, niin ole hyvä.

      • minnie88

        se on saanu miut niin rakastumaan itseensä, sillä teeskentelyllänsä ja valehtelemalla... ei se niin heleppoo oo unohtaa jos on jotain on oikeesti rakastanu...


      • KI.
        minnie88 kirjoitti:

        se on saanu miut niin rakastumaan itseensä, sillä teeskentelyllänsä ja valehtelemalla... ei se niin heleppoo oo unohtaa jos on jotain on oikeesti rakastanu...

        No nyt sä tiedät mikä se on miehiään. Sä tiedät että ne jutut on olleet valhetta ja se on käyttänyt sua vaan hyväkseen. Eiköhän nämä asiat ole hyviä tunteiden tappajia. Pysy erossa siitä, niin etköhän sä siitä pääse yli.


      • minnie88
        KI. kirjoitti:

        No nyt sä tiedät mikä se on miehiään. Sä tiedät että ne jutut on olleet valhetta ja se on käyttänyt sua vaan hyväkseen. Eiköhän nämä asiat ole hyviä tunteiden tappajia. Pysy erossa siitä, niin etköhän sä siitä pääse yli.

        niinpä....


    • Hohohohooooo

      Aijaha, tämä aloittajaneito alkoi seurustelemaan n. 3- vuotiaana( jos on nyt 18v, ja aloitti 2003) ootte sekaisin koko seurakunta! Ja poika jtn 15-18 aloittaessaan) no näillä mennään, ei voi kauhalla jne.

      • Nyt_tarkempana

        Nuo viestit olivat vuodelta 2007.


    • Hohooo

      Ei vittu mikä juttu?, siis eihän kukaan täysjärkinen tollaista katselisi. Ap story on kyllä ihan sekopäiden maailmasta. Onnea vaan jatkossakin😂😂😂

    • jukkajuttu
      • Onsehienoa

        Mistäs minä sen tietäisin?


    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe