Logistiikkakoordinaattori

työläinen 1984

Moikka,

Olen ollut nyt noin 6 kuukautta vuokrafirman kautta logistiikkakoordinaattorina suuressa pohjois-suomalaisessa firmassa. Nyt tämä firma on ottamassa minua vakituiseksi. Olen miettinyt paljon palkka toivettani mutta en osaa itse sitä arvioida.
Toimenkuvani on: vienti ja tuonti, linos6 ohjelman käyttö (erityisesti ostotilausten vahvistaminen, materiaali tilanteen tarkistaminen ja tilaus, tavaran lähettäminen asiakkaalle laskutus sekä varaston inventointi ohjelman kautta ), kokouksissa käynti, pakettien vastaanotto, laskujen tarkastus, mapittaminen sekä kaikenlaisia yleisiä hommia mitkä liittyy logistiikkaan.
Kuinka paljon tuollaisesta työstä voisi pyytää palkkaa??
Olisi mukava tietää kuinka laajoja toimenkuvia muilla alalla työskentelevillä on?
Työkokemusta alalta minulla on ennen kun saavuin tähän firmaan 5 kuukautta eli siis yhteensä nyt melkein vuosi. Koulutukseltani olen kansainvälisen liiketalouden tradenomi.

7

17299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suunnilleen

huolinta-alan palkathan ovat pärssiistä pr6 heiluu siellä 2000 paikkeilla jolla nyt noita tehtäviä yleensä teetetään. Mutta kyllä noista tehtävistä ja nimikkeestä lähtisin kolmosella alkavilla summilla, 3500€/kk kenties.

• nelkkukelkku

jos kuulut tradenomiliittoon niin kysäiseppäs sieltä palkkaneuvonnasta suosituspalkkaa.

Itse toimin pääkaupunkiseudulla assarina. Teen yleisten toimistohommien lisäksi avustavia taloushallinnon ja logistiikan tehtäviä. Logistiikkahommia teen yhdessä logistiikkapäällikön kanssa ja niihin kuuluu mainitsemasi tilaus-toimitus-prosessit, tuonnit ja viennit yms. Olen ollut ko. yrityksessä nyt vuoden ja palkkaneuvonnan mukaan sopiva palkka pyörii siinä 2200-2500e välillä riippuen erinäisistä tekijöistä. Uskoisin, että tuolla työkokemuksella voisit lähteä pyytämään jotain tuon 2500e suuntaista ihan hyvillä mielin. Et kuitenkaan kertonut millä alalla ko. yritys toimii ja kuinka suuresta yrityksestä on kysymys. Tämä kun vaikuttaa myös palkkaukseen.

• Alkuperäinen kirjoittelija

Olen töissä suuressa teknologiateolisuuden alalla olevassa yrityksessä.
        Yrityksessä on erikseen Logistiikkapäällikkö joka suunnittelee esimerkiksi tuontanto-toimitus prosessit yms. Minä olen lähinnä se joka hoitaa näiden toiminnan ja muutenkin käytönnöntekijä.

• nelkkukelkku
        Alkuperäinen kirjoittelija kirjoitti:

Olen töissä suuressa teknologiateolisuuden alalla olevassa yrityksessä.
        Yrityksessä on erikseen Logistiikkapäällikkö joka suunnittelee esimerkiksi tuontanto-toimitus prosessit yms. Minä olen lähinnä se joka hoitaa näiden toiminnan ja muutenkin käytönnöntekijä.

pyytäisin max. 2500€ koska et ole päällikköasemassa vaan yrityksessä on logistiikkapäällikkö hoitamassa tuotanto-toimitusprosessia.

En tiedä millainen palkkataso Pohjois-Suomessa vallitsee, mutta lähtisin itse tilanteessasi pyytämään 2200-2500€. Kokemuksesi ko. tehtävästä on kuitenkin niin lyhyt ettei se palkkaan kovin paljon vaikuta, mutta toisaalta koulutuksesi ja työn vastuullisuus nostavat sitä.

Onnea palkkaneuvotteluihin!

• palkat

Itse pyytäisin n. 2500 € kuussa. Kuulostaako sinusta järkevältä, jos vertaa omaan aikaisempaan kokemukseen palkoista, tuttavien palkkaan samalla asuinseudulla jne jne???

Kovin on vaikea uskoa, että noista hommista 3:lla alkavia summia maksettaisiin, kuten joku ehdotti. :o

Itselläni logistiikka-alan tuore koulutus, mutta kovin erilaisissa hommissa ja alkupalkka oli tuota ehdottamaani vähän pienempi.

• logistiikkakoordinattori

Tienaa 1900-2500e. Ja tämä on fakta.

• werty

Nokia on tunnetusti nihkeä maksamaan palkkaa. Kuten muutkin suuret suomalaiset kuten UPM-Kymmene.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe