Logistiikkakoordinaattori

työläinen 1984

Moikka,

Olen ollut nyt noin 6 kuukautta vuokrafirman kautta logistiikkakoordinaattorina suuressa pohjois-suomalaisessa firmassa. Nyt tämä firma on ottamassa minua vakituiseksi. Olen miettinyt paljon palkka toivettani mutta en osaa itse sitä arvioida.
Toimenkuvani on: vienti ja tuonti, linos6 ohjelman käyttö (erityisesti ostotilausten vahvistaminen, materiaali tilanteen tarkistaminen ja tilaus, tavaran lähettäminen asiakkaalle laskutus sekä varaston inventointi ohjelman kautta ), kokouksissa käynti, pakettien vastaanotto, laskujen tarkastus, mapittaminen sekä kaikenlaisia yleisiä hommia mitkä liittyy logistiikkaan.
Kuinka paljon tuollaisesta työstä voisi pyytää palkkaa??
Olisi mukava tietää kuinka laajoja toimenkuvia muilla alalla työskentelevillä on?
Työkokemusta alalta minulla on ennen kun saavuin tähän firmaan 5 kuukautta eli siis yhteensä nyt melkein vuosi. Koulutukseltani olen kansainvälisen liiketalouden tradenomi.

7

17353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suunnilleen

huolinta-alan palkathan ovat pärssiistä pr6 heiluu siellä 2000 paikkeilla jolla nyt noita tehtäviä yleensä teetetään. Mutta kyllä noista tehtävistä ja nimikkeestä lähtisin kolmosella alkavilla summilla, 3500€/kk kenties.

• nelkkukelkku

jos kuulut tradenomiliittoon niin kysäiseppäs sieltä palkkaneuvonnasta suosituspalkkaa.

Itse toimin pääkaupunkiseudulla assarina. Teen yleisten toimistohommien lisäksi avustavia taloushallinnon ja logistiikan tehtäviä. Logistiikkahommia teen yhdessä logistiikkapäällikön kanssa ja niihin kuuluu mainitsemasi tilaus-toimitus-prosessit, tuonnit ja viennit yms. Olen ollut ko. yrityksessä nyt vuoden ja palkkaneuvonnan mukaan sopiva palkka pyörii siinä 2200-2500e välillä riippuen erinäisistä tekijöistä. Uskoisin, että tuolla työkokemuksella voisit lähteä pyytämään jotain tuon 2500e suuntaista ihan hyvillä mielin. Et kuitenkaan kertonut millä alalla ko. yritys toimii ja kuinka suuresta yrityksestä on kysymys. Tämä kun vaikuttaa myös palkkaukseen.

• Alkuperäinen kirjoittelija

Olen töissä suuressa teknologiateolisuuden alalla olevassa yrityksessä.
        Yrityksessä on erikseen Logistiikkapäällikkö joka suunnittelee esimerkiksi tuontanto-toimitus prosessit yms. Minä olen lähinnä se joka hoitaa näiden toiminnan ja muutenkin käytönnöntekijä.

• nelkkukelkku
        Alkuperäinen kirjoittelija kirjoitti:

Olen töissä suuressa teknologiateolisuuden alalla olevassa yrityksessä.
        Yrityksessä on erikseen Logistiikkapäällikkö joka suunnittelee esimerkiksi tuontanto-toimitus prosessit yms. Minä olen lähinnä se joka hoitaa näiden toiminnan ja muutenkin käytönnöntekijä.

pyytäisin max. 2500€ koska et ole päällikköasemassa vaan yrityksessä on logistiikkapäällikkö hoitamassa tuotanto-toimitusprosessia.

En tiedä millainen palkkataso Pohjois-Suomessa vallitsee, mutta lähtisin itse tilanteessasi pyytämään 2200-2500€. Kokemuksesi ko. tehtävästä on kuitenkin niin lyhyt ettei se palkkaan kovin paljon vaikuta, mutta toisaalta koulutuksesi ja työn vastuullisuus nostavat sitä.

Onnea palkkaneuvotteluihin!

• palkat

Itse pyytäisin n. 2500 € kuussa. Kuulostaako sinusta järkevältä, jos vertaa omaan aikaisempaan kokemukseen palkoista, tuttavien palkkaan samalla asuinseudulla jne jne???

Kovin on vaikea uskoa, että noista hommista 3:lla alkavia summia maksettaisiin, kuten joku ehdotti. :o

Itselläni logistiikka-alan tuore koulutus, mutta kovin erilaisissa hommissa ja alkupalkka oli tuota ehdottamaani vähän pienempi.

• logistiikkakoordinattori

Tienaa 1900-2500e. Ja tämä on fakta.

• werty

Nokia on tunnetusti nihkeä maksamaan palkkaa. Kuten muutkin suuret suomalaiset kuten UPM-Kymmene.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe