Miten saatte arkeen

Romantiikkaa?

Eli otsikossahan se kysymys.. miten vaalitte suhdettanen ja saatte arkeenkin romantiikkaa?
Entäpä erikoistapauksissa, onko teillä sellaisia.. miten tuotte sen silloin esille?

35

45553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerttuli80

Pienet rakastavat eleet pitävät suhteen tässä päivässä. Itse olen seurustellut seitsemän vuotta ja sinä aikana olen huomannut kuinka äkkiä sitä vieraantuu kumppanistaan kaiken kiireen keskellä. On hyvä välillä pysähtyä miettimään, että miksi toista rakastaakaan.
      Me teimme poikaystäväni kanssa viikon ajan niin, että ennen nukkumaanmenoa sanoimme toisistamme jonkun hyvän asian. Sitä suosittelen kaikille kauan seurustelleille.
      Pientä ekstraa olen järjestänyt esim. hyvä ruoka ja hieronta hyväntuoksuisella hierontaöljyllä, syntymäpäivälahjana annoin itseni ja suklaakastiketta;)
      Opiskelijana on täytynyt ideoida kaikkea kivaa halvalla. Ei muuta kun ideariihi esim. kavereiden kanssa pystyyn!

• Dicell

Joita olen itse tehnyt tai minulle on tehty.

Puoliso vaihtaa tietokoneen näytönsäästäjäksi romanttisen tekstin/kuvan ja ajan lyhyeksi (esim. tietokone käyttämättä minuutin, teksti alkaa pyöriä)
      Puoliso "piilottaa" viestejä: eväskipon pohjalle runo, lyhyt teksti, kuva; WC:n peiliin, tyynyn päälle... ihan minne vain.
      Tekstiviestit, pikaviestit, kännykkäkuvat...
      Muistojen läpikäynti: esim. meillä on yhteinen lipas, jossa on suhteemme aikana tullutta roinaa:leffalippuja, kuvia, kengännauhoja jne. Ja kaikissa on jokin erityinen muisto.
      Lempiruuan tms. laitto: me emme syö juurikaan mitään makeaa, mutta joskus toinen yllättää esim. suosikkisarjan aikana kaivamalla esiin Geisha-patukan (molempien herkkua), jonka jaamme.

Tällaisia. Mielikuvitusta vain kehiin, niin keksit varmasti paljon parempiakin =)

• mutta itse

Saan tuon listan lukemisesta diabeteksen.

Kerttulin ehdotus hyvän asian sanomisen toisesta ennen nukkumaanmenoa sen sijaan ahdistaisi minua todella paljon. Alkaisi tuntua väkinäiseltä jo parissa päivässä. Ei siksi, ettei olisi hyvää sanottavaa, vaan siksi, että tilanne on niin väkinäinen.

Arkeen saa romantiikkaa tekemällä.

• mitäs sitten

jos tietää että mies rakastaa, mutta vieroksuu arkipäiväistä romantiikkaa? ei se tunnu samalta jos sitä saa "väkisin"... meillä on muutaman kerran vuodessa romanttinen ilta ja taas jaksaa odottaa muutaman kuukauden seuraavaa. ja muutaman kerran viikossa seksiä niin sillä sitä tyytyväisenä pysyy...

• PikkuSini
        mitäs sitten kirjoitti:

jos tietää että mies rakastaa, mutta vieroksuu arkipäiväistä romantiikkaa? ei se tunnu samalta jos sitä saa "väkisin"... meillä on muutaman kerran vuodessa romanttinen ilta ja taas jaksaa odottaa muutaman kuukauden seuraavaa. ja muutaman kerran viikossa seksiä niin sillä sitä tyytyväisenä pysyy...

Romantiikka...halailua,hellyydenosoituksia...
        Pieni pusu kaulalle.Halaus kun toinen tiskaa tai tekee ruokaa...Yhteiset suihkut..

Joskus katsellaan elokuvaa ja ollaan vierekkäin...

Seksiä on se kerran pari päivässä, hyvin sujuu kaikki.Kun ottaa rennosti eikä hermoile...

Hymyilkää toisillenne,pitäkää kädestä ja katsokaa silmiin.

Romantiikka ja rakkaus on täynnä monia pieniä tekoja

• Kukkuu
        PikkuSini kirjoitti:

Romantiikka...halailua,hellyydenosoituksia...
        Pieni pusu kaulalle.Halaus kun toinen tiskaa tai tekee ruokaa...Yhteiset suihkut..

Joskus katsellaan elokuvaa ja ollaan vierekkäin...

Seksiä on se kerran pari päivässä, hyvin sujuu kaikki.Kun ottaa rennosti eikä hermoile...

Hymyilkää toisillenne,pitäkää kädestä ja katsokaa silmiin.

Romantiikka ja rakkaus on täynnä monia pieniä tekoja

Jostain syystä mä en jaksa uskoa tohon seksiä kerran pari päivässä. Johan siinä on paikat koetuksella ja kuka ehtii kuksimaan niin usein. Mutta voihan olla, että olen vain harvinaisen tylsä ja harrastan sitä vain kerran pari viikossa. Romantiikasta puheen ollen, mun mielestä harvemmin hyvää on parempi ku jatkuvasti pikaisesti...

• köijjy
        Kukkuu kirjoitti:

Jostain syystä mä en jaksa uskoa tohon seksiä kerran pari päivässä. Johan siinä on paikat koetuksella ja kuka ehtii kuksimaan niin usein. Mutta voihan olla, että olen vain harvinaisen tylsä ja harrastan sitä vain kerran pari viikossa. Romantiikasta puheen ollen, mun mielestä harvemmin hyvää on parempi ku jatkuvasti pikaisesti...

Kerran päivässä ja paikat hellänä?
        Varmaankaan seksi ei sitten sovellu sinulle...

• merp
        köijjy kirjoitti:

Kerran päivässä ja paikat hellänä?
        Varmaankaan seksi ei sitten sovellu sinulle...

Kyllä paikat voi hyvinkin olla hellänä aktin jälkeen. Itellä ei ainakaan onnistuis monesti päivässä ja joka päivä. Siksipä meillä ollaan enemmän suihinoton kannalla, siinä kostuu kuivempikin. Muistakaa, että ihmiset on erilaisia ja toisille riittää vähempi, mutta laadukkaampi.

• diabeetikko
        mutta itse kirjoitti:

Kerttulin ehdotus hyvän asian sanomisen toisesta ennen nukkumaanmenoa sen sijaan ahdistaisi minua todella paljon. Alkaisi tuntua väkinäiseltä jo parissa päivässä. Ei siksi, ettei olisi hyvää sanottavaa, vaan siksi, että tilanne on niin väkinäinen.

By the way, miten tuosta voi saada diabeteksen?

• merkar

ei muuta kun vieraisiin vaan niin omakin tuntuu vieraalta. eipä siinä muuta tarvita.....

• pompoir
        merp kirjoitti:

Kyllä paikat voi hyvinkin olla hellänä aktin jälkeen. Itellä ei ainakaan onnistuis monesti päivässä ja joka päivä. Siksipä meillä ollaan enemmän suihinoton kannalla, siinä kostuu kuivempikin. Muistakaa, että ihmiset on erilaisia ja toisille riittää vähempi, mutta laadukkaampi.

Olemme erilaisia, ja toisille riittää kerran vuodessa. Mutta on turha olla hapan jos kumppani hakee kodin ulkopuolelta mitä ei saa kotona.
        Pitäisi tietää mihin kehitymme , toiset vapautuvat ja haluavat nauttia joka päivä , ei tietenkää mitän pakkopullaa, vaan estotonta ja ihanaa yhdessä oloa. Kaikille nautintoa voidaan myös harjoitella ja kehittyä. Kaukoidässä on vaimon kunnia olla haluttava ja kiihottaa puolisonsa nautinnon ihaniin tuntemuksiin.
        Ei pitäisi paikkojen kipeytyä jos on nuori, halukas, intohimoinen nainen. Ammattilaiset ottavat 20-30 miestä joka päivä, eivätkä paikat veny eivätkä kipeydy, ja pystyvät vielä lypsämään ihanasti joka pisaran mieheltä , ihanalla pienellä pimpsallaa.

• toivottavasti
        mutta itse kirjoitti:

saatkin diadeteksen,tietäisit miten kurja tauti se on,häpee!!!

• -Minni-

Ei ole romanttinen. Silmäniloa. Hiukset nätisti ja kauniita alusasuja. Hieman meikkiä jne. Tykkää korseteista ja minihameista, stay upeista.

Nörtin kanssa olen oppinut keittämään aina vain parempaa kahvia. Uusia kahvimukeja. ;) Polttelen tuikkuja, ei ole niitä sammuttanut. Ostin uuden saunatakin, vaikka ei käy saunassakaan. Sopii hänelle...kiva katsella.

Valokuvia...

• arkea

Meidän arjen romantiikka/ suhteen vaalimista on mielestäni se, kun
        -pusutellaan tosi usein ja halaillaan myös
        -kävellään käsi kädessä
        -kehutaan toista useita kertoja päivässä
        -maataan alaston kylki kylkeä vasten sängyssä lukiessa
        -tehdään asioita, joista tietetään toisen ilahtuvan esim. yllätyssiivous tai ruuanlaitto
        -joskus lahjoja ilman merkkipäivää
        -telkkaria katsotaan käsi kädessä tai muuten lähekkäin
        -tekstaillaan ja soitellaan tosi usein (monta kertaa päivässä)

Merkkipäiviä ei sen kummemmin oikeastaan juhlita :)
        Toki silloin tällöin käydään esim. syömässä pitkän kaavan mukaan ja tilataan kuohuviiniä tai mennään hotelliin yöksi.
        Saatetaan juhlia arkena ´meidän rakkautta´ eikä esim. toisen syntymäpäiviä.
        Rakkaudentäyteinen arki ihmisen tiellä pitää.

• arkea edelleen
        arkea kirjoitti:

Meidän arjen romantiikka/ suhteen vaalimista on mielestäni se, kun
        -pusutellaan tosi usein ja halaillaan myös
        -kävellään käsi kädessä
        -kehutaan toista useita kertoja päivässä
        -maataan alaston kylki kylkeä vasten sängyssä lukiessa
        -tehdään asioita, joista tietetään toisen ilahtuvan esim. yllätyssiivous tai ruuanlaitto
        -joskus lahjoja ilman merkkipäivää
        -telkkaria katsotaan käsi kädessä tai muuten lähekkäin
        -tekstaillaan ja soitellaan tosi usein (monta kertaa päivässä)

Merkkipäiviä ei sen kummemmin oikeastaan juhlita :)
        Toki silloin tällöin käydään esim. syömässä pitkän kaavan mukaan ja tilataan kuohuviiniä tai mennään hotelliin yöksi.
        Saatetaan juhlia arkena ´meidän rakkautta´ eikä esim. toisen syntymäpäiviä.
        Rakkaudentäyteinen arki ihmisen tiellä pitää.

Tosin ollaan vasta oltu yhdessä 3 viikkoa mutta varmaan tämä on ikuista onnea : )

• Yhdessä 5 vuotta
        arkea edelleen kirjoitti:

Tosin ollaan vasta oltu yhdessä 3 viikkoa mutta varmaan tämä on ikuista onnea : )

ja ikää lähemmäs 30. Huomaan ettet itse ole löytänyt sitä oikeaa, jonka eteen nähdä vaivaa. Ei meidän suhde täydellinen ole, mutta meillä menee tosi hyvin ja rakkautta riittää. Kun sitä (voi ymmärtää monella tavalla) antaa niin saa. Ihmisten kannattaisi kunnioittaa toisiaan enemmän, etenkin omaa kultaansa.

• sais

unohtaa treffeillä käymistä, vaikka onkin pitkässä suhteessa. Ensin tälläydytään ja sitten lähdetään treffeille, jotka on sovittu jo etukäteen :)

• muija mököttää

ollaan oltu n,20 yhdessä ja taas tänä aamuna muija akoi nököttää ja kertoi syyksi seen että vietän liian paljon aikaa netissä,,taitaa olla aika yleistä ??
      OLENKO OIKEASSA????
      Pitäisi osata antaa tilaa toiselle eikä mustasukkaisesti olla aina vaatimassa että mun kaa,mun kaa,,,???
      Olenko oikealla tiellä kun pyydän ja annan vapautta toiselle ????

• retrsisiss

Meillä arki koostuu (hyvinä hetkinä) pyllylle taputtamisesta tai puristamisesta, pusuja ruuanliton, siivouksen tma yhteydessä..aina kun toinen lähtee jonnekkin niin annetaan suukot, ennen nukkumaanmenoa annetaan suukot. Välillä laitetaan muksu hoitoon ja mennään leffaan, kävellään käsi kädessä, katotaan leffaa aina sohvalla yhdessä maaten, pieniä lahjoja vaikkei ole mikään erityinen päivä..minulle riittää lahjaksi vaikka suklaapatukka, miehelle ostan esimerkiksi uuden paidan, levyn, leffan tms. aika perusasioita mitä varmaan aika monikin tekee...oliin iloisesti yllättynyt jos joskus kotiin tullessani olisi siivottu tai tehty ruokaa.. Olen itse yrittänyt houkutella miestä mun kanssa lenkille vaunujen kanssa mut turhaa...joskus on kiva tehä just hyvää ruokaa, mistä tietää että toinen tykkää..mies ei meillä ole oikein kauheen romanttinen, joten en ole vielä päässyt kokeilemaan tunnelmallista kynttiläillallista..ehkä sekin pitäisi joku ilta tehdä itse.. :)
        välillä laitan miehelle jtn "söpöä" viestiä, joskus sitten ihan kunnon "asiaa";) ja valokuvia lähetellään puolin ja toisin...

• -Minni-

Kirjoita paperille ylös miten paljon olet koneella ja kuinka monta tuntia nukut.
        Mitä muuta teet?
        Miten paljon vietät aikaa vaimon kanssa?
        Käyttekö yhdessä saunassa, ulkona, päiväunilla yms. Miten hemmottelet häntä?

• donnakans
        -Minni- kirjoitti:

Kirjoita paperille ylös miten paljon olet koneella ja kuinka monta tuntia nukut.
        Mitä muuta teet?
        Miten paljon vietät aikaa vaimon kanssa?
        Käyttekö yhdessä saunassa, ulkona, päiväunilla yms. Miten hemmottelet häntä?

Me nukutaan alasti vierekkäin,joku osa aina koskettaa toista.Saunassa juodaan kuoharia lähes joka vkl.Mies osti mulle just ulkomaanmatkan Pariisiin:)Ja vei se mut tässä jo pari kertaa reissuun tämän vuoden puolella.Mä hieron sitä rasvalla ainakin kerran viikossa ja hän hieroo mun jalkoja lähes aina kun katsotaan telkkaria.Rasvaus on kyllä molemminpuolista.Seksiä on riittävästi ja monenlaista.Ulkona syödään väh.kerran kuussa pitkän kaavan mukaan.Pussaillaan ja halaillaan,soitellaan ,viestitellään.Mut meillä on viikonloppusuhde molempien töiden vuoksi,joten asia on vähän toinen ,tuntuu olevan sellaista laatuaikaa eli aina ihanaa.

• ihanaa arkea
        retrsisiss kirjoitti:

Meillä arki koostuu (hyvinä hetkinä) pyllylle taputtamisesta tai puristamisesta, pusuja ruuanliton, siivouksen tma yhteydessä..aina kun toinen lähtee jonnekkin niin annetaan suukot, ennen nukkumaanmenoa annetaan suukot. Välillä laitetaan muksu hoitoon ja mennään leffaan, kävellään käsi kädessä, katotaan leffaa aina sohvalla yhdessä maaten, pieniä lahjoja vaikkei ole mikään erityinen päivä..minulle riittää lahjaksi vaikka suklaapatukka, miehelle ostan esimerkiksi uuden paidan, levyn, leffan tms. aika perusasioita mitä varmaan aika monikin tekee...oliin iloisesti yllättynyt jos joskus kotiin tullessani olisi siivottu tai tehty ruokaa.. Olen itse yrittänyt houkutella miestä mun kanssa lenkille vaunujen kanssa mut turhaa...joskus on kiva tehä just hyvää ruokaa, mistä tietää että toinen tykkää..mies ei meillä ole oikein kauheen romanttinen, joten en ole vielä päässyt kokeilemaan tunnelmallista kynttiläillallista..ehkä sekin pitäisi joku ilta tehdä itse.. :)
        välillä laitan miehelle jtn "söpöä" viestiä, joskus sitten ihan kunnon "asiaa";) ja valokuvia lähetellään puolin ja toisin...

eletään ja ihanaa on. Paitsi tuo vaunu osuus. Meillä lapset jo isoja. Päivittäinen toisen huomioiminen pitää yllä romantiikkaa ja suhde pysyy kunnossa. Kynttilä illallinen on ihana vaikka mies valittaa ettei meinaa nähdä mut suostuu siihen kumminkin.....toki täytyy itse se järjestää. Jatkakaa samaan malliin niin liitollanne on pitkä ikä :)

• Oivaltava nainen

Poikaystäväni odottaa kotona uskollisesti. Seisokilla ei ongelmia, antaa seksiä rajattomasti.
      Kun haluan mennä mukaviin päiväuniin a´la romantiikka, siirrän poikaystäväni tyylikkäästi syrjään ja avaan jonkun romanttisen roskaromaanin.

Poikaystäväni sai kaverin, hankin pikkuisen isomman ja eksoottisemman kaverin. Sulassa sovussa nämä nautinnon antajat tyydyttävät minut.
      Poikakaverit eivät vaadi mitään, ei tarvitse ruokkia tai töniä kuorsaamisen takia.
      Ainoa mitä ne kaipaa silloin tällöin on paristojen vaihto..

Poikaystäväni ovat ihania hieromasauvoja.

Kyllä, olen poikamies tyttö.

• -san-

Pienet jutut arki elämässä, piristää kummasti molempia.. en tarkoita mittään suihinottoa.. vaan hellyyttä, pieniä asioita, sanoja, romanttisia illallisia kotona.. :) näin meillä ja hyvin menee..

• n1980

Moi!

Mä esimerkiksi vein mun miehen yhteiseen hierontaan. Se oli hieronta kahdelle samassa tilassa. vähä niinkuin amerikkalaisissa sarjoissa. Jotkut kylpylät tarjoaa sellaisia palveluita. Tämä oli Porin yyterin kylpylässä, ja oli kyllä tosi romanttista. Sit tein siihen reissuun eväät, joita nautittiin picnic tyyliin.. ja tää oli keskellä arkista viikkoa, kun mulla oli vapaa päivä ja mies pääsi töistä 14.00. Ja tosi hienoa oli. Mieskin tykkäs kun sai koko vartalohieronnan. Ei ollut edes hieronnassa ennen käynyt. Ja olihan se tosi luxusta keskellä arkea. Ja tottakai järjestelyt tein salassa ja vein sen yllärinä sinne hierontaan! Kyl ihmetteli että miten sen salassa pystyin järjestään. Tuollaset pitää suhteen virkeänä, ku huomaa, että toinen näkee vaivaa itsen eteen!

• romancemen

Vaimo ottaa suihin aina aamuisin enne työpäivää ja iltapäivällä annan vaimolle kielihoitoa enne kuin on edes kerennyt ottaa saappaita jalasta. Nam nam!

• taikku3

Joopa joo vai että suhde säilyy suihinotolla,epäilen.Meillä ainakin toimii parhaiten jutusteluhetket saunomiset kävelyt käsi kädessä suukot ja tietysti muutaman kerran viikossa hyvä ja hellä rakastelu.Eikä sitten olla mikään kovin nuoripari.

• riksuliini78
        taikku3 kirjoitti:

Joopa joo vai että suhde säilyy suihinotolla,epäilen.Meillä ainakin toimii parhaiten jutusteluhetket saunomiset kävelyt käsi kädessä suukot ja tietysti muutaman kerran viikossa hyvä ja hellä rakastelu.Eikä sitten olla mikään kovin nuoripari.

Niin..kyllä se romantiikka suhteessa on paljon muuta kuin suihinotto/kielihoito. Piristäviä asioita sänkypuolella,mutta kyllä meillä ainakin romantiikkaa tarkoittaa hellät hipaisut ja halaukset ilman sen suurempaa syytä, vuosipäivänä yhteisen biisin kuuntelu ja ekan tapaamisen muistelu, hieronta ilman pyytämistä, nukahtaminen joka ilta käsi kädessä...:)
        Miksei tietysti myös mukavat viestit kännykkään kesken päivän..mikä voisikaan tuntua paremmalta kuin lukea,että toinen ajattelee sinua kaiken sen kiireen keskellä.

• parhaiten

meillä toimii hyvin se, että tungen munan vaimoni suuhun pari kertaa viikossa ja sen jälkeen käyn röökillä ja sitten romanttiset kahvit.

• anonyymi

meillä suhde kestänyt vajaa kolme vuotta. itse kaipaisin enenmmän juurikin roantiikkaa ja huomioon ottamista, mutta ukko vaan aina sanoo, että on sen suhteen joskus muututtava arjeksi ja että se ei aina voi olla pelkkiä hellyyden osoituksia.
      itse kaipaisin enemmän juurikin sellaisia pieniä asioita, mitä meillä oli alussa. sekin lämmittäisi, että ukko sanoisi joskus ihan oma-aloitteisesti että hänen on hyvä olla kanssani tjsp. tai että hän ehdottaisi että vietetään viikonloppu ihan kahdestaan eikä lähdetä porukalla iltaa istumaan ja vetämään kännit. ukon mielestä yhdessä oloksi riittää se että nukutaan samassa sängyssä ja harrastetaan ehkä noin kerran kaksi kuussa seksiä, ilman esileikkejä.

• toistepäinkin

Meillä taas se olen minä(mies) joka odotan romantiikkaa,pieniä sanoja,tekoja,ym,mutta;ei, niitä ei saa vedettyä vastakysymyksillä,ei sitten millään,ja kyllä se repii romanttisen miehen sydäntä,mikäs onkaan vialla? Naisen mielestä siihen välittämiseen ei tarvitse sanoja,kyllähän sen muutenkin tietää.., mistäs pirusta sen sitten tietää,jos ei mitään merkkejä saa pitkiin aikoihin..

• Arjen Romantiikka

koostuu pienistä asioista, joskus v'ähän isommistakin.
      Joka päivä tullessani kotiin raskaan työpäivän jälkeen, Rakkaani auttaa minulta takin pois ja suukottelee.
      Hän myös ostelee minulle lahjoja, vaikka missään nimessä en ole KOSKAAN pyytänyt mitään (ei sillä ettenkö olisi kiitollinen). Nytkin parasta aikaa suunnittelemassa jotakin ;-D
      Hän halailee minua päivittäin ja suukottelee. Eilen totesi, että hän ei vieläkään usko todeksi sitä että olen hänen kanssaan ja asumme yhdessä jne...

• onnellisesti yhdessä

Mies rakastaa mutta kiusaantuu romanttisesta "hömpötyksestä" - on oppinut asenteen jo kotoaan. Romantiikan välttely ei siis johdu parisuhteesta. Kynttiläillalliset on miehen mielestä naurettavaa teatteria, lahjat tarpeettomia ja hellyydenosoitukset hölmöä lääppimistä ja puheet rakkaudesta ylimakeutta. Romantiikka täytyy huomata arjen teoista. Kuten siitä että mies on ehdottoman uskollinen, valmis uhraamaan mitä vaan vaimon hyväksi, viettää aikaa mieluummin vaimon kuin kenenkään muun kanssa, on auttavainen ja huomaavainen, jne

• and forever

Meilläkin jo useamman vuoden kestänyt suhde ja vakiintunut (muttei vielä lapsia), aika nuoria vielä

Mies meillä oli suhteen alussa aivan älyttömän romanttinen, ja minä herkkä ja tunteellinen tyttönen siitäkös hullaannuin :D kyllä on tullut semmoinen olo, että ei tosi elämällä ja elokuvalla välttämättä niin suuri ero olekkaan :) toki normaalia että suhde arkistuu ajan myötä (huomattu kyl), mutta sitäkin tärkeämpiä onkin ne taianomaiset hetket silloin tällöin jotka ovat kuin elokuvasta ja muistuttavat siitä alkuhuumasta :D Itselle isäni sanoi miehestäni, että se että hän on noin huomioiva/romanttinen nyt todennäkösesti tarkoittaa sitä että myöhemminkin hän kuitenkin huomioi minua keskimääräistä enemmän :D tähän kyl uskon.

No nyt sit molempien kiireen takia tämä romantiikka jäänyt vähä vähemmälle (vaik luulen et löytyy enemmän kuin keskiverto suhteesta edelleen), mutta puhuttu asiasta ja että korjataan se. :)

Tässä muutamia meidän juttuja pitkin yhdessä oloa:

-kun ollu kiire ym. ja seksi jäänyt vähemmälle päätettiin että harrastetaan seksiä väh. kerran viikos. Kummasti toimi, vaati aluksi sitoutumista ja ajan ottoa kiireen keskellä, mutta voi miten innostus palasi ja päivät piristy :D SUOSITTELEN! Tuppas usein johtaa useampaan kertaan viikossa :)

-ja jos puhutaan seksistä vielä, niin ne julkiset paikat, mitä erikoisempi sitä parempi :D ei varmaan sovi kaikille, mutta meistä kumpikin tykkää :) ja löytyyhä näitki eri tasosia paikkoja mieltymysten mukaan.. Muutamia kokemuksia mainitakseni: korkeushyppypatja urheilukentällä (ehdoton suosikkini, mukavakin :) ) , metsäpolulla käsipeliä, uimahalli, miesten vessa, auton konepelli ym..
      ja korostan tässä yhteydessä sitä, että vaikka laatu ei näissä paikoissa usein ole parasta, mut se tunne ainakin omasta mielestäni näis on parasta, vilpitön halu :)

-ja jotta en olisi teistä aivan pervessi jotain pehmopornoakin tänne vähän :D eli ihan vain toisen odottaminen töistä kotiin alasti tai sängyssä peiton alla kunnes toinen tulee ilta pesulta ym. alasti nukkuminen yhdessä.

-huomaavaiset tekstiviestit kesken arjen päivittäin, joskus hellittely sanoja,ikävän tunnustuksia, joskus taas pikkutuhmaa ja välillä suorastaan härskejä ;)

-runojen, lyriikoiden ym lappusten kirjoittelu toiselle! meillä varsinkin mies harrasti runojen kirjoittelua alkuaikoina joskin vieläkin

• pussi

Arkeen romantiikkaa?
      En tiedä onko se romantiikkaa, mutta lähetän valitulleni kukkia aika-ajoin, kirjoittelen kirjeitä, lähetän postikortteja, ihailen ja kunnioitan häntä. Teen niin koska se tuntuu itsekkin hyvältä, saan hymyn. Hymynsä sulattaa minut täysin!!!
      Kun hän katselee telkkua, niin mitäänsanomatta teen kuuuman vesikylvyn jonka vien kultani luokse, laitan jalkansa kylpyyn ja hieron niitä.
      Sanomattakin selvää, Hyvää yötä pitää sanoa iltaisin vaikka olisi ollut riitaakin!
      Pienet jutut tekee arjesta "juhlan". Pitää muistaa ettei päivittäin, muuten tulee juhlasta arkea.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1227
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe