Mikä olisi parikymppisen miehen sekaiholle paras kosteusvoide? Olen käyttänyt Biotherm Hommen T-pur -voidetta, on aika hyvä. MIetin vain, joskos parempaa olisi tarjolla. Onko lupaukset täysin mattapintaisesta ihosta vain lumetta, vai voiko sellaisen saada? Vaatisi varmaan muutakin, kuin toimivan kosteusvoiteen. Onko hyviä vinkkejä?
Kiitos kaikille, ketkä vastaavat!
kosteusvoide sekaiholle
6
2178
Vastaukset
- kalpeanaama
itse olen kayttanyt noin vuoden ja ollut tyytyvainen, samoin kun silmanymparysvoiteeseen.Lisaksi ei ole hinnalla pilattu, riittoisa geeli ja pitaakin pistaa ohuelti, itselle tulee nappyloita heti jos liika kayttaa.
- marcj
Itsekin olen käyttänyt T-Pur:a... Mutta jos sinulla on sekaiho niin luulen, että tuo kys. tuote ei välttämättä ole tarpeeksi kosteuttava ihosi kuivemmille kohdille. Osta siis rohkeasti jokin toinen hieman kosteuttavampi voide ja käytä sitä kuivemmilla kohdilla.
Mutta jos haluat yhden hyvän sekaiholle sopivan voiteen, joka on tarpeeksi kosteuttava, mutta ei rasvoita niin kokeile Boss:n moisture gel,. toisaalta se ei taas anna tarpeeksi mattapintaa
Jos haluat mattapintaisempaa voidetta kuin toi t-pur niin tuskin löytyy. Ainakaan l' orealit tai niveat ei anna yhtä hyvää mattapintaa. Minulle ainakin tuo kys. tuote (t-pur) sai aikaan todella kiristävän tunteen iholle (talvella), vaikka ihoni on enemmän rasvoittuva kuin kuiva. Clarinsilta löytyy vastaava tuote "Shine free gel" muistaakseni,
Luulen, että täysin mattapinta on aika utopiaa suurimmalle osalle miehistä, jossakin vaiheessa päivää nenä ja otsa alkaa kuitenkin kiiltää... Kesästä puhumattakaan.- alkuperäinen kirjoittaja
Selvä. Sanoivat mulle Stockan kemikaaliosastolla, että toi bossin geeli olisi kenties parempi mulle. Sitä sitten voisi hankkia..
- Lidl
alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Selvä. Sanoivat mulle Stockan kemikaaliosastolla, että toi bossin geeli olisi kenties parempi mulle. Sitä sitten voisi hankkia..
Minkä hintanen toi Bossin Instant moisture gel on? Maksaako enemmän kuin noi Biothermin tuotteet?
- marcj
Lidl kirjoitti:
Minkä hintanen toi Bossin Instant moisture gel on? Maksaako enemmän kuin noi Biothermin tuotteet?
Ihan naurettavan hintainen täällä suomessa jotain päälle 40e. Ulkomailta tai nettikauposta saa noin 30e. Se on sitä kun tuotteet tuodaan Suomeen niin moni haluaa ottaa välistä ja sitten viimesen korotuksen tekee stokat ja sokokset.
Sama koskee titetenkin kaikkia merkkejä. Aika monet saa ulkomailta halvemmalla. Tosin ei aina. No oli vaan pakko avaututa kun on alkanut todella ärsyttää nuo kohtuuttomat hinnat. Eikä sitä voi selittää pelkällä Alv: llä
Jep. jos haluat, jonkun nettikaupan, josta vois tilata, niin voisin antaa pari, mutta en lähde ihan heti mainostaa, en tiedä saako täällä edes harrastaa sitä. Mutta voithan googlata netistä.
Nin ja vastaus kysymykseen. Maksaa hieman enemmän kuin biothermit. Mielestäni biothermillä on loppujen lopuksi parempi hinta-laatu suhde. Sekaiholle sopii parhaiten kun ostaa biother:n aquabower:n tai jonkun muun ja sitten T-Pur:n ja käyttää sitä kasvojen T-alueella (otsa,nenä,leuka) tai mistä kasvot rasvoittuu enemmän.
- susannaz
Älä ny ainakaan sorru mihin tahansa kaupan paskaan mitä nää tyypit täälä suosittelee.. Lorealit ja Niveat on täynnä haju väri ja muita ainepaskoja, mihin herkempi iho saattaa reagoida todella ikävästi.
Apteekista saa laadukkaampia, mutta ei sieläkään mihin tahansa kannata uskoa. Humektan on yksi sellanen hajusteeton perusvoide, joka kosteuttaa tehokkaasti mutta sopii epäpuhtaalle ja akneihoisellekin erinomaisesti. Ei sisällä rasvaa/öljyä. Oisko 100g purkki jotain 8 euroa, pienen kokeiluputelin 30g saa alle 3 eurolla. Lupaa ainakin ettei iho jää kiiltelemään. Itselläni toiminut, tosin olen nainen. Kokeile
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368