Kuinka teen reittejä Map soucella ja miten ne saa siirrettyä nuviin 300? Ohjeita kaivataan?
Garmin Nuvi ja map source
4
1452
Vastaukset
- Itse tehnyt
Karttapäivitys onnistuu vasta kun sulla on uusi karttapäivitysdvd asennettuna koneelle, päivitys koodin saat Garminilta kun olet nuvisi rekisteröinyt. Muuten pelkän map scoursin kanssa ihan turhaa.
- mike4
Minulla on nuo koneella ja olen siirtänyt kartat nuvi 300. Miten teen map soursella reittejä ja kuinka ne voi siirtää GPS:sään?
mike4 kirjoitti:
Minulla on nuo koneella ja olen siirtänyt kartat nuvi 300. Miten teen map soursella reittejä ja kuinka ne voi siirtää GPS:sään?
Ne reittipistetyökalut, viennit ja
tuonnit sekä muutkin toiminnot löytyvät siitä
MapSoursen ylälaidasta.- mike4
Täpinä kirjoitti:
Ne reittipistetyökalut, viennit ja
tuonnit sekä muutkin toiminnot löytyvät siitä
MapSoursen ylälaidasta.Kyllä ne löysin. Mutta miten se tapahtuu käytännössä? Saan kyllä tehtyä varmaan reitin ja se muuttuu värilliseksi ja kun valitesn siirrä laitteeseen niin gps näkyy siinä ja siirto alkaa, ja tulee ilmoitus siirto onnistunut. Mihin se ne reitit sirtää nuviin kun niitä ei näy missään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199