Eli aloitin uudessa hommassa, työn luonteen takia sovittiin työnantajan kanssa että palkka tarkistetaan kolmen kuukauden jälkeen. aloitus palkka on luokkaa 2,8 te. Paljonko olis teijän mielestä realiststa pyytää lisää... itse lähtisin ehdottelemaan jotain luokkaa 3,3--- taitaa olla liikaa ???
Kysmys palkankorotuksesta
5
2568
Vastaukset
- vaikka
10000€, mutta kysymykseesi
on vaikea vastata, koska
et maininnut oletko siivooja
vai lähetti tai ehkä ammattina
on joku muu niistä tuhansista
eri ammattinimikkeistä. - sama juttu
palkkakin aikalailla samoissa, kuin sulla. Mielestäni tuo 3.3k on vähän liikaa. Ehkä 3 - 3.1k olis vähän neutraalimpi
- hr-osasto
Isommissa firmoissa hr-osastot määräävät saman vaativuusluokan kesken palkankorotukset. Ainakin meillä on 10% kertakorotukset vain mahdollisia, jos siirtyy samasta vaativuusluokasta toiseen.
Jos vaativuustaso nousee (palkkaluokka) niin 20% paikkeilla ollaan kertakorotuksin. - Nimm-Ari
Kyseessä ala joka liippaa läheltä huolitsijaa--- sisältyy myös myyntityötä ja päivystystä, ylityöt korvataan vapaalla.
- Nimm-Ari
Kyse siis ei siitä että muuttuum joskin ajan myötä tulee "vaativuutta" lisää kun lisätään myyntiä yms....
Onko todella "hullua" lähteä esittämään n. 500 e ( 17 %) korotusta vai tuleeko sellainen olo että jätkä vaan kalastelee ja saatetaan kattoa kieroon ja yrittää päästä eroon... ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984