Työnteko tympäsee tänään, joten rupesin siivoamaan työpöytääni.. voi hiivaatti tätä romujen määrää..
Täällä on mukillen kahvia (yyh, kylmää), USB:llä toimiva kupinlämmitin, pitäiskö lämmittää se sumppi.. USB:llä toimiva joulukuusikin, exoforce ukko, paperinen lumiukko, postimerkkejä, nitoja, huulirasva ja papereita *huoks* ei kai auta muu kuin koettaa saada edes ne siivottua.. roskis, missä olet.. :P
Mitä sulla on työpöydällä?
112
3837
Vastaukset
- Loistava.polku
Kuulosuojaimet, villakynsikkäät, mittanauha, cd-romppuja kasa, mp3-soitin, USB-kaapeleita, silmälaseja, limoviikuna, pakkausteippiä, meikkejä, peili, naulapurkki, kirjoja, siveltimiä lasipurkissa.
Pitäsköhän munki siivota.....- tuffe
siivouksen siis :) taidan ite ottaa matsia sen lego-ukon kanssa..
- Kilroy4
pistäytyisitkö samalla siivoamassa minunkin pöytäni. Näkyy olevan papereita pitkin ja poikin. Luultavasti puolet tarpeettomia....
Tarjoan kahavit ja Kismet suklaatia :)- tuffe
Sitä paitsi muitten pöytää on helpompaa (ja mielenkiintoisempaa) siivota :))
- kertoo ihmisestä
Tietokone, modeemi, kaiuttimet, videokamera, ompelukone, valaisin, post-it lehtiöitä, muistilappuja, tavaratalon kuvasto, kopiokone/printteri, kulho jossa kyniä, lasten tekemä video, kumeja, paristoja, tarroja, sakset, talouspaperi rulla, hiiri, nuoriso kirja, vaalipiirin lappu.
Siksi näin siisti että siivosin sen vähän aikaa sitten.
Ei kyllä ole kauan tämän näköinen...- tuffe
muuta kuin että suomisivut välillä tökkii, kannatta pitää muuta puuhaa ulottuvilla jos täällä surffailee :)) muuten turhautuu..
- p-b
Korkea kasa sekalaisia papereita jotka odottavat pläräystä ja suurin osa päätymistään mappiin Ö.
Nitoja,lamppu,puhelin,kyniä,pari vihkoa,kirjoja,kaksi valokuvaa,kahvikuppi,hiuspinnejä ja särkylääkepaketti. *haukottelee*- tuffe
särkylääkkeitä, mene vaan vatsa epäkuntoon :)) Sun pöytä kuulostaa jo aika tehokkaalta..
- HiljaR
... en ole työpöytääni nähnyt :)))
Saapas nähdä, mitä maanantai tuo:( Onko kaaosta vaiko ihan niin kuin tyhjältä pöydältä lähdettynnä ;)- tuffe
Toivotaan ettei kova kaaos kuitenkaan.. Silleen sopivasti, että et rasitu, mutta tunnet silti itseäsi tarpeelliseksi :)
- HiljaR
tuffe kirjoitti:
Toivotaan ettei kova kaaos kuitenkaan.. Silleen sopivasti, että et rasitu, mutta tunnet silti itseäsi tarpeelliseksi :)
... sanotaanko nyt niin, että vähäsen. Muutenkin työpaikkani ei ole kuin 3 vuotta vanha... joten en ole kyllästynyt ainaskaan vielä:))))
- tuffe
HiljaR kirjoitti:
... sanotaanko nyt niin, että vähäsen. Muutenkin työpaikkani ei ole kuin 3 vuotta vanha... joten en ole kyllästynyt ainaskaan vielä:))))
pikkasen ikävä sietäis ollakin, muuten on kai burnoutti koputtelemassa :/
- HiljaR
tuffe kirjoitti:
pikkasen ikävä sietäis ollakin, muuten on kai burnoutti koputtelemassa :/
...nää lomatkin on ihan jess... :D Burni... ehei sellaista sanaa minä en tunnistakkaan
- tuffe
HiljaR kirjoitti:
...nää lomatkin on ihan jess... :D Burni... ehei sellaista sanaa minä en tunnistakkaan
kuulostaa hyvältä :))
kännykät,kamera, nitoja,rei´itin, scanneri,sakset,käsirasvaa,sanakirja ja seläntakana röykkiö lajiteltavia laatikoita kunhan nuo uudet hyllyköt saapuu niin saan mapit siihen :)
- tuffe
Itse pidän muutoista, sen perusteellisempaa siivousta ei ole, ja sitten on taas helppoa aloittaa puhtaalla pöydällä :)
tuffe kirjoitti:
Itse pidän muutoista, sen perusteellisempaa siivousta ei ole, ja sitten on taas helppoa aloittaa puhtaalla pöydällä :)
nyt ottaa, tytär muutti pois ja sain hänen huoneensa toimistokseni, onhan se tavallaan kuin muutto minullekkin saan enempi tilaa levitellä tavaroitani (makkarissa ei isommin ollut tilaa)
- tuffe
mamma-66 kirjoitti:
nyt ottaa, tytär muutti pois ja sain hänen huoneensa toimistokseni, onhan se tavallaan kuin muutto minullekkin saan enempi tilaa levitellä tavaroitani (makkarissa ei isommin ollut tilaa)
sekä haikeata että mukavaa :) Sitähän varten me niitä lapsia kasvatetaan, että lähtevät, mutta suuri muutos se varmaan on.
- puoli ruokaa...
ÖÖÖÖ
Oikealla: Alimpana skanneri jossa papereita välissä, sen päällä jokin manuaali, sitten piirtopöytä jonka päällä luottokorttilappuja, romppuja ja jotain täysin tunnistamattomia esineitä, kameran laturi, muistikortteja.
Kasan ja monitorin välissä kyniä, lisää papereita, Pahkasikalehden Vanhat Herrat aiheinen postikortti kehyksissä, pari isoa tyhjää Suomi viinapulloa, klemmareita sekä nitoja ja lävistäjä. Käytettyjä niittejä.
Keskellä monitori jonka jalustan juuressa lisää kyniä ja kaikenlaisia hammastikkuja, post it- lappuja ja muuta merkillistä materiaalia. Monitorin päällä jotain papereita. (tilanne helpottaa kun saan uuden cinema displayn,sen päälle ei voi laittaa mitään mutta näppiksen eteen jää paljon uutta varasto tilaa).Näppis, trackball, rullamitta, paperia ja lisää kyniä monitorin edessä. Monitorin takana kaiuttimet ja tyhjä kossu pullo..
Monitorista vasemmalle: Kaksi jakajaa, puhelin latureineen, usb-hubi, muistikortin lukija, kuulokkeet ja mikrofoni, kasa käyntikortteja, pantonen värikartta, epämääräisiä papereita, toinen rulla mitta, jokin romppu, viivotin, laser printteri jonka päällä ammatti kirjallisuutta sekä jotain papereita joitten päällä kaksi rikkinäistä romppu asemaa, keskusyksikkö jonka päällä pari rikkinäistä korppu asemaa, papereita, työnäytteitä , muovipusseja, kirjoja, fujin kalibrointi kortti.
Niin sitten on tietenkin laatikostot ja seinä hyllyt.... niitten sisältöä ei onneksi kysytty.
=DW=- tuffe
Ei tuo määrä tavaraa anna mitenkään tehokkaan kuvan, mutta vastaus kylläkin :)))
Ja tässä vaiheessa olen ihan iloinen etten luetellut kaikkia mitä mun pöydällä on, huomasin kuinka pieni määrä niistä itse asiassa liittyy duuniin :/ Taidan sytyttää kuuseni..
- Mysteriet
Mä haluan kanssa sellaisen mukinlämmittimen... ;D
Ai että, mä olen tyytyväinen, ettet kysynyt tätä kysymystä kuukausi sitten... Silloin viimeksi raivasin pöytäni ja tein muutamia niksipirkkamaisia parannuksia siisteyden ylläpitämiseksi... ;D
Nytkin täällä on roinaa, mutta se on omassa kopassaan.
Eli löytyy;
- Romukoppa (kyniä, laskuja, teippirullia, kalenteri, kipugeeli, huulikilto yms.)
- tupakka-aski
- kolme sytkäriä (yksi toimii)
- huumevalistuskortti
- CD-levykotelo
- huulirasva
- hiusponnari
- kuumemittari
- puhelin
- niin ja, tietenkin, näyttö ja toinen kaiutin ;D
Mitäköhän tuolla kaikella roinalla...- tuffe
romukoppa :))) Sellainen tarttee hommata.. laitan sinne duunipuhelimen ihan ekaks X)
- otto-tyttö
että mitä ei löydy:D
Paperia paperin päällä,nitoja,poranterä jostain kumman syystä,itse en sitä ole pöydälle laittanut.Kahvi-muki,patterit,kaukosäädin,kuulokkeet,kyniä epämääränen luku,nappi,reijitin,enkelikoriste,cd:tä,pölyä:))
ja jos nyt siivoo niin sitten ei löydä mitään:=D- kertaheitolla
Poranterä joutaa roskiin, ei sitä kukaan enää kaipaa ja jos kaipaakin ainahan voit sanoa että mitäs tuli sun pöytää sotkeen:)
- tuffe
kolmet mukit, ja kaikissa sumppia.. Poranterä on todella tarpeellinen väline tietsikan kanssa :))) voit sillä vaikka uhata "jos et toimi kunnolla, teen lobotomiaa".
- Irmeli44wee
Täällä on pino maksamattomia laskuja,laskin pari kuulakärkikynää,kuitteja,kännykkä vävypojan kuva(unohtunut jostain syystä)komea poju. ;-))
- tuffe
tuli mieleen että niitä laskuja taitaa mullakin olla, tosin ei pöydällä :/ eikä kuittien joukassakaan.. :)
- jiwe
siul on työpöytä?
mul sellasta oo :=(
siis töissä oo :=)
koton oo ko tää näppispöytä ja siin on nyt lasi tölkki & kynä :=)
mitä muuten tietsikka pöydäl tekee kynäl? :=)- tuffe
mun työpöytä siis.
Kynää tarvii jotta voit raapustaa johonkin kaikki pin-koodit ja salasanat :))
- niisku-myy46
tulostin ja lehtikansio, jossa kaikenlaisia papereita, sakset ja hiiri
- tuffe
kuulostaa jo tehokkaalta työpöydältä :))) Ei mitään ylimääräistä?
Todellakin... pyyhkäsin työpöytäni puhtaaksi, oikealta reunalta käsivarrella pyyhkäisy vasempaan reunaan ja kaikki A3 kokoiseen laatikkoon ja laatikko vuorokaverille... jatka siitä, meikä poistuu lomalle...=))))
Sullahan on työpöytä melkein kuin naisten käsveska... jonnin muotoinen survival-bag...=))))- tuffe
Juu, aika osuvasti se bagi-juttu.. tuossa on kaikki tarpeellinen minkä voi tarvita työpäivän aikana. Paitsi kaffekone tietysti..
tuffe kirjoitti:
Juu, aika osuvasti se bagi-juttu.. tuossa on kaikki tarpeellinen minkä voi tarvita työpäivän aikana. Paitsi kaffekone tietysti..
Hehheh... vai kaffemasina vaan puuttus...=))))
Olishan se... kun kuppilan vessassa ehostaisit itseäsi ja alkaisit sitä sun "survival-bagiä" tyhjentämään... ensimmäisenä laittaisit lavuaarin reunalle kaffemasinen...=))))- tuffe
mohna kirjoitti:
Hehheh... vai kaffemasina vaan puuttus...=))))
Olishan se... kun kuppilan vessassa ehostaisit itseäsi ja alkaisit sitä sun "survival-bagiä" tyhjentämään... ensimmäisenä laittaisit lavuaarin reunalle kaffemasinen...=))))mulla onkin tuota pattia tuossa käsivarressa :O
tuffe kirjoitti:
mulla onkin tuota pattia tuossa käsivarressa :O
Mä tarkoitin Mocca-Masteria.. enkä kaffe automaattia...=))))
- tuffe
mohna kirjoitti:
Mä tarkoitin Mocca-Masteria.. enkä kaffe automaattia...=))))
tahtoo olla edes vessassa ilman piiskaa :)))
tuffe kirjoitti:
tahtoo olla edes vessassa ilman piiskaa :)))
Jonkun sinua sielläkin ojentaa... ihan vaan nätisti, ettei jää jälkiä...=))))
Se onkin toinen paikka missä pannaan tuulemaan...=))))- tuffe
mohna kirjoitti:
Jonkun sinua sielläkin ojentaa... ihan vaan nätisti, ettei jää jälkiä...=))))
Se onkin toinen paikka missä pannaan tuulemaan...=))))ei näin kilttiä ihmistä tarvii ojentaa :))) Ai joulu meni jo? Pahus, ihan turhaan olen tsempannut..
tuffe kirjoitti:
ei näin kilttiä ihmistä tarvii ojentaa :))) Ai joulu meni jo? Pahus, ihan turhaan olen tsempannut..
Nyt paljastui tuffen joululahja toive...=))))
Ei varmaan täällä uskalla mainita ettei maineesi mene kilttinä tyttönä...=))))- tuffe
mohna kirjoitti:
Nyt paljastui tuffen joululahja toive...=))))
Ei varmaan täällä uskalla mainita ettei maineesi mene kilttinä tyttönä...=))))Hitsi, tässä täytyy olla varovainen tänään.. se on sitten kirjaintensijoittelijoiden syytä jos paljastuksia alkaa näkyä :)) mä en oo sellainen tyttö.. x)
tuffe kirjoitti:
Hitsi, tässä täytyy olla varovainen tänään.. se on sitten kirjaintensijoittelijoiden syytä jos paljastuksia alkaa näkyä :)) mä en oo sellainen tyttö.. x)
Että haluat tuuhean ja neulasia täynnä olevan kuusen.. myös joulun jälkeenkin...ei oksat ruoski sinua niin paljon kun siitä siten aikanaan raaskit luopua...=))))
Sun täytyy meriveeltä pyytää manuaali kirjaintensijoittajien hoitoon... ja muuten olet sellainen tyttö... 100% suomityttö...=))))- tuffe
mohna kirjoitti:
Että haluat tuuhean ja neulasia täynnä olevan kuusen.. myös joulun jälkeenkin...ei oksat ruoski sinua niin paljon kun siitä siten aikanaan raaskit luopua...=))))
Sun täytyy meriveeltä pyytää manuaali kirjaintensijoittajien hoitoon... ja muuten olet sellainen tyttö... 100% suomityttö...=))))Kuusi neulasilla vois olla kova sana, kun muistelen miltä edellinen kuusi näytti jo uutena vuotena :/
tuffe kirjoitti:
Kuusi neulasilla vois olla kova sana, kun muistelen miltä edellinen kuusi näytti jo uutena vuotena :/
Yllättää sinut positiivisesti, sen takis jätin sanan täti pois...=))))
Mitä... ostitko kuusen halvennuksesta vai saitko sellaisen teeseitse kuusen.. ja puoleen hintaan, kun ei ollut antaa neulasia mukaan????- tuffe
mohna kirjoitti:
Yllättää sinut positiivisesti, sen takis jätin sanan täti pois...=))))
Mitä... ostitko kuusen halvennuksesta vai saitko sellaisen teeseitse kuusen.. ja puoleen hintaan, kun ei ollut antaa neulasia mukaan????Se kuusi oli joku "parasta ennen joulua"-versio :/
tuffe kirjoitti:
Se kuusi oli joku "parasta ennen joulua"-versio :/
Mielelläni minä silloin tälläin yllättelen, jopa positiivisesti...=))))
Kylläpäs sattui... mulla on sit käynyt ääretön flaksi noitten kuusien kanssa... en vaan muista koska olisin sellaisen hommannut...=))))
Muista katsoa päivämäärä seuraavasta kuusesta tai pyytä takuu neulasten pysyvyydestä...=))))
- F-i-a
Biltema luettelo
Suuri suomalainen kirjakerholehti
kynsilakka
cd-levyjä
kuulokkeet
3kpl kaiuttimia
monitoimitulostin(onkohan se noin suomeksi)
HTC P3600 Pocket PC
Router
Löytyy vielä aika pino papereita...siis vaikka joka lähtöön:))- tuffe
mikä-ei-kuulu-joukkoon-leikkiä, ja heti iski silmään ne kolme kaiutinta :)) Onko siellä joku parka jäänyt ilman paria?
- F-i-a
tuffe kirjoitti:
mikä-ei-kuulu-joukkoon-leikkiä, ja heti iski silmään ne kolme kaiutinta :)) Onko siellä joku parka jäänyt ilman paria?
se on sellainen kaiutinjärjestelmä...se kolmas on...hmm..onkohan se subwoofer. Minä puhua hoono soomi en tiedä näitä tietokone juttuja suomeksi:((
- tuffe
F-i-a kirjoitti:
se on sellainen kaiutinjärjestelmä...se kolmas on...hmm..onkohan se subwoofer. Minä puhua hoono soomi en tiedä näitä tietokone juttuja suomeksi:((
en minäkään tiedä :))) mutta tiedän mitä tarkoitat..
Mulla on kuulokkeet, musa kuuluu kivasti :) joskus mietin silti voiko ne olla hyväksi.. kun koiran korvat ei tuuletu, sille tulee korvatulehdus.. kohta varmaan mullekin :/ - F-i-a
tuffe kirjoitti:
en minäkään tiedä :))) mutta tiedän mitä tarkoitat..
Mulla on kuulokkeet, musa kuuluu kivasti :) joskus mietin silti voiko ne olla hyväksi.. kun koiran korvat ei tuuletu, sille tulee korvatulehdus.. kohta varmaan mullekin :/kuulokkeilla,mutta tosi harvoin siksi että lapsilla on aina silloin jotain asiaa:))
- tuffe
F-i-a kirjoitti:
kuulokkeilla,mutta tosi harvoin siksi että lapsilla on aina silloin jotain asiaa:))
toinen aika on silloin kun puhuu puhelimeen.. silloin koirakaan ei tottele kunnolla.
- LPolku
Tää on tosi hauska ketju, ettäs keksitkin.... sisäinen tirkistelijäni nauttii kun pääsee kurkistelemaan toisten näyttöruuduista sisään - vai ulosko se on?
>;)
Kaikilla muilla näyttää olevan aika rationaalinen tavaravalikoima paitsi sulla.... ja mulla....- tuffe
kuin kaksi marjaa :))) Ja meidän pitäisi horoskoopin mukaan olla nipoja? Ai niin.. ei sääntöä ilman poikkeusta :)
- Buteo.lagopus
...olisi mun työpöytäni niin se olisi siisti ja järjestyksessä.
Oikeasti,koska vihaan sekasotkua.
Mutta koska tämä tietsikkapiste on tyttären huoneessa niin pöydältä löytyy:
joululahjakynttilä,ruokalautanen(PUHDAS!), 2 lasipurkkia,kyniä,papereita,alkon hinnasto,sukkia,kuollu orava,joku möltti;paljastui pölyn alta tietosanakirjaksi,banaaninkuoret toissavuoden huhtikuulta,muutama peli,käytettyjä vanupuikkoja,pääsiäisruohoa...eiku olikin makkarasopan loppu tammikuulta,sandaali,lonkeropullo(mun), vappuviuhka ja mehupurkki parasta ennen 18.6 2001.
Niin ja potkukelkka ja kaverin mopon lesta.
Hieman kärjistettynä mutta ei paljon.- LPolku
...ettet ole MUN tyttären koneella????
Kuulostaa epäilyttävän samalta.... >:( - Mysteriet
LPolku kirjoitti:
...ettet ole MUN tyttären koneella????
Kuulostaa epäilyttävän samalta.... >:(Meillä kolmella on sama tytär... :/
Kuollut orava? (ihan mahdollista) - LPolku
Mysteriet kirjoitti:
Meillä kolmella on sama tytär... :/
Kuollut orava? (ihan mahdollista)kuolleen hiiren tyttären huoneesta, lattialta. Siis lemmikkihiiren. Ei ollut edes huomannut että yksi puuttui.
Olen vahtinut koiraa nyt aika tarkasti. Ettei se vaan pääse sinne syömään mitään ektoplasmaa. - Mysteriet
LPolku kirjoitti:
kuolleen hiiren tyttären huoneesta, lattialta. Siis lemmikkihiiren. Ei ollut edes huomannut että yksi puuttui.
Olen vahtinut koiraa nyt aika tarkasti. Ettei se vaan pääse sinne syömään mitään ektoplasmaa.Silloin kun talouteeni kuului kissa, niitä hiiriä löytyi meidänkin lattialta... hrrr
Mies tuossa vieressä sanoo, että poikien huoneen lattiaa ei ole näkynyt viimeiseen 3 vuoteen - näköjään osaavat nekin ;D - Buteo.lagopus
Mysteriet kirjoitti:
Meillä kolmella on sama tytär... :/
Kuollut orava? (ihan mahdollista)Voishan se olla periaatteessa mahdollista että sama tytär vispaa kolmen huushollin väliä.
Ainakaan sitä ei paljoa kotona välillä näy.
Eli taitolaji saada kämppä tähän kuntoon.
Täältä voi löytyä vaikka hirvenruho sängyn alta.
En hetkahtaisi yhtään.
Se oravaki oli kuollu nälkään kun eksyi varmaan tuossa pöydällä,ei kai tosta ilman karttaa osaja pois.... - Buteo.lagopus
LPolku kirjoitti:
kuolleen hiiren tyttären huoneesta, lattialta. Siis lemmikkihiiren. Ei ollut edes huomannut että yksi puuttui.
Olen vahtinut koiraa nyt aika tarkasti. Ettei se vaan pääse sinne syömään mitään ektoplasmaa...ei olis tullut mieleen antaa likan ottaa lemmikkiä.
Muumioituneet ne olis jonnekin nurkkaan.
Meidän kissi kyllä viihtyy täällä kaaoksessa mutta se on norjalaiselle mettäkissalle sukua joten tämä kämppä varmaan jollain tapaa muistuttaa sankkaa norjalaista korpimettää vuorineen.
Aina jotain evästäkin löytyy. - LPolku
Buteo.lagopus kirjoitti:
..ei olis tullut mieleen antaa likan ottaa lemmikkiä.
Muumioituneet ne olis jonnekin nurkkaan.
Meidän kissi kyllä viihtyy täällä kaaoksessa mutta se on norjalaiselle mettäkissalle sukua joten tämä kämppä varmaan jollain tapaa muistuttaa sankkaa norjalaista korpimettää vuorineen.
Aina jotain evästäkin löytyy.Siivoan aika harvoin olohuoneen kirjahyllyjä.... Vimeksi sieltä kirjojen takaa löytyi AINAKIN kolme vuotta vanha juustovoileipä.
Emmentalia. - Buteo.lagopus
LPolku kirjoitti:
Siivoan aika harvoin olohuoneen kirjahyllyjä.... Vimeksi sieltä kirjojen takaa löytyi AINAKIN kolme vuotta vanha juustovoileipä.
Emmentalia.Mistä päättelit että kolme vuotta vanha?
Veikkö patologille avattavaksi?
Ja miten ihmees se leipä oli kirjojen takana?????
Kolmanneksi funtsaan täs että miten niin emmentalia...
Maistoiksä,tä?
Lopuksi pökkäs mieleen vaan tommonen sananparsi ku ettei omena kauas puusta putoa.
Nääs jos äiree piilottelee voileipiä kirjahyllyyn ni in...
Vai olisko se tyttäres sen sinne jemmannu aikoinaan?
Oliko se muuten minkä värinen,se leipä?
Kova koppura mutta oliko harmaan vihreä vai nätisti ruskettunut? - tuffe
Ihana tytär sulla :))) niin, ja teillä muillakin, jos teillä on kierrätys käynnissä :)))
Ainakin näin ruudun välityksellä tuntui hauskalta tapaukselta :))) - LPolku
Buteo.lagopus kirjoitti:
Mistä päättelit että kolme vuotta vanha?
Veikkö patologille avattavaksi?
Ja miten ihmees se leipä oli kirjojen takana?????
Kolmanneksi funtsaan täs että miten niin emmentalia...
Maistoiksä,tä?
Lopuksi pökkäs mieleen vaan tommonen sananparsi ku ettei omena kauas puusta putoa.
Nääs jos äiree piilottelee voileipiä kirjahyllyyn ni in...
Vai olisko se tyttäres sen sinne jemmannu aikoinaan?
Oliko se muuten minkä värinen,se leipä?
Kova koppura mutta oliko harmaan vihreä vai nätisti ruskettunut?Niin muumioitunut että pakko oli olla ilmestynyt heti viime muuton jälkeen. Vein patologille ja CSI:lle ja siitä löytyi tyttären sormenjäljet sekä eräitä bakteereja ynnä muita itiöitä.
Emmental analysoitin saksalaisessa juustotehtaassa.
Näen vieläkin painajaisia.
mutta taisi sinne pöydälle jäädä jotain ylimääräistä. Lähdin niin kiireesti töistä. Ainakin vesilasi sinne jäi. Ylimääräiset paperit työnsin laatikkoon ja laatikko lukkoon.
- tuffe
on se varmaan ihan eri juttu aloittaa työt maanantai aamuna, kun ei tekemättömät heti hyppää syliin :)
- migu
Aletaas tuosta eli,
kaiutin-sen päällä modeemi-sen päällä pölyä.
Tulostin ja skanneri. CD-levyjä ja tyhjiä koteloita.
Usb-kaapeli. Kitarapiuhoja ja plektroja. Kynttilä. Tyhjä kynäkotelo(kynät pöydällä). Ulkoinen äänikortti. Mikrofoni. Jotain työpapereita. Kuulokemikrofoni. Pankin tunnusluvut. Nitoja ja A-nelkkuja. Kaukosäädin.
Tahmeita läikkiä pöydässä ja pullanmuruja.(vahva näyttö siitä, että lapset asuvat vielä kotona. Ja ovat saaneet tänään ravintoakin.)
=)- tuffe
ei sulakkeita tänään :))
Hyvä että kullanmurut ovat käyneet ruokkimassa kirjaintensijoittajat :)) - migu
tuffe kirjoitti:
ei sulakkeita tänään :))
Hyvä että kullanmurut ovat käyneet ruokkimassa kirjaintensijoittajat :))on jo pimeää..kynttilä sentään löyty.. :)
Lasten kanssa sovittiin että koneella ollessa ei syödä.
Ja kirkkain silmin ne aina sanoo; "en mä oo syöny..en se mää ollut..". On ne mukavia. :))
Pitäis laittaa varmaan pää tyynyyn, huomenna olis vielä töitä.
Öitä sulle, tuffe. =) - tuffe
migu kirjoitti:
on jo pimeää..kynttilä sentään löyty.. :)
Lasten kanssa sovittiin että koneella ollessa ei syödä.
Ja kirkkain silmin ne aina sanoo; "en mä oo syöny..en se mää ollut..". On ne mukavia. :))
Pitäis laittaa varmaan pää tyynyyn, huomenna olis vielä töitä.
Öitä sulle, tuffe. =)tuon homman :)) tai luulee osaavansa..
Nuku hyvin, migu :) Ja työn iloa huomiseen :))
- hemmo
Fläppäri makkarissa, naputtelen mukavasti lakanoiden välistä ja kun ramasee tarpeeksi siirrän koneeni vieriselle tyynylle ;)
Kauniita unia oman kullan kuvia, toivottelen ;)- tuffe
tyyny työpöydällä :)) Laita patja lattialle, jos vahingossa huitaset :/
Nuku hyvin, hemmo :)) kultakuvia sullekin :) - hemmo
tuffe kirjoitti:
tyyny työpöydällä :)) Laita patja lattialle, jos vahingossa huitaset :/
Nuku hyvin, hemmo :)) kultakuvia sullekin :)Mulla mittään patjaa lattialla, en niin levottomasti nuku ;)
Kiitos, nukuin kuin tukki ;)
Kuinka sinä, näitkö kullan kuvia? - tuffe
hemmo kirjoitti:
Mulla mittään patjaa lattialla, en niin levottomasti nuku ;)
Kiitos, nukuin kuin tukki ;)
Kuinka sinä, näitkö kullan kuvia?Mulla mittään kultaa, se olis sitten enneuni :))
Mitä jos innostut pussailemaan läppäriä unissas? Tiedetään jos ilmestyy outoja viestejä öisin, että nyt se hemmo hiplailee ;)) - hemmo
tuffe kirjoitti:
Mulla mittään kultaa, se olis sitten enneuni :))
Mitä jos innostut pussailemaan läppäriä unissas? Tiedetään jos ilmestyy outoja viestejä öisin, että nyt se hemmo hiplailee ;))tuffen kulta on?
Siinä onkin oltava varovainen ettei väärään osoitteeseen lähettele märkiä viestejä, voi käydä ohrasesti ;P - tuffe
hemmo kirjoitti:
tuffen kulta on?
Siinä onkin oltava varovainen ettei väärään osoitteeseen lähettele märkiä viestejä, voi käydä ohrasesti ;Pettei ymmärrä mitään.. Ei ole kultaa edes jääkaapissa, enkä ole mitään märkääkään lähettänyt. En tunnusta ainakaan :))
Onko hemmon rivienvälilukulasit varmasti oikein päin nenussa? - tuffe
hemmo kirjoitti:
tuffen kulta on?
Siinä onkin oltava varovainen ettei väärään osoitteeseen lähettele märkiä viestejä, voi käydä ohrasesti ;Pnythän mä ymmärsin.. sinähän tarkoitit omia märkiä viestejäsi, etkä suinkaan että minä olisin niitä lähettänyt x)
*Menee peseemään rivienvälilukulasit* - hemmo
tuffe kirjoitti:
nythän mä ymmärsin.. sinähän tarkoitit omia märkiä viestejäsi, etkä suinkaan että minä olisin niitä lähettänyt x)
*Menee peseemään rivienvälilukulasit*Minä jo ajattelinkin, mitä ihmettä ;)
Olenko noin vaikeasti ymmärrettävä kaveri?
Ei ainakaan viime yönä lähtenyt, edes kuivia viestejä mihinkään. Jotenka etteköhän saa olla rauhassa tämänkin yön ;)
Mutta missä se tuffen kulta luuraa? - tuffe
hemmo kirjoitti:
Minä jo ajattelinkin, mitä ihmettä ;)
Olenko noin vaikeasti ymmärrettävä kaveri?
Ei ainakaan viime yönä lähtenyt, edes kuivia viestejä mihinkään. Jotenka etteköhän saa olla rauhassa tämänkin yön ;)
Mutta missä se tuffen kulta luuraa?en huomannut lukea sitä yhtä tyhjää riviä siellä :))
Hitski kun sait muakin epäilemään olisko se kulta jossain, mutta nopean inventaarion jälkeen ei edelleenkään löytynyt. Ellei noita keskenkasvuisia lasketa.. - hemmo
tuffe kirjoitti:
en huomannut lukea sitä yhtä tyhjää riviä siellä :))
Hitski kun sait muakin epäilemään olisko se kulta jossain, mutta nopean inventaarion jälkeen ei edelleenkään löytynyt. Ellei noita keskenkasvuisia lasketa..käynti optikolla auttaa ;)
Noi keskenkasvuset ovat kultaakin kalliimpia, oikeita timantteja. Kun sulla on niitä, ei kullalla ole väliä ;)
Hyvää yötä tuffe, kauniita unia timanttien kuvia.
Toivottavasti timanttisi antavat sinun nukkua ;)
- Mysteriet
Kissa on poissa - voin kertoa rauhassa, mitä täältä "toisesta kotoa" löytyy (siivottu täälläkin hmmm...)
*Suomen Lippu (pöytätanko)
*Kynänterotin (ei toimi - kokeilin)
*Kyniä (tylsiä...)
*Paristoja (kokoa AAA ja napaparisto/akku)
*Nitojia 2 kpl (en tiedä toimivatko)
*Laskuja (en maksa)
*Kassakuitteja (en tunnusta)
*Kynäteline
*2 puhelinta (toinen mun)
*Kasa CD-levyjä ja -koteloita
*Herätyskello
*Tarranauhaa (kätevää)
*Läppäri
*Silmälasit
*Kuulokkeet
*Hiiren latausaparaatti
*Kaukosäädin
*Tunnistamaton esine (tupakka-askin kokoinen... siinä on johto ja vihreä merkkivalo - targus lukee kyljessä ja siihen on kai tarkoitus tökkiä joitain johtoja, kun on samanlaisia reikiä kun tietsikan kyljessä...)- tuffe
harmi kun oli ehditty siivota :))) Ehkä hän aavisti :))
Ja hiivatti kun mun silmät on taas harittanut.. huomasin että yhteen kohtaan on jäänyt vastaamatta ://// - Mysteriet
tuffe kirjoitti:
harmi kun oli ehditty siivota :))) Ehkä hän aavisti :))
Ja hiivatti kun mun silmät on taas harittanut.. huomasin että yhteen kohtaan on jäänyt vastaamatta :////Joo, nyt näkyy jopa pöytä ;D (ihan kuin olisi varaa sanoa ;D)
Älähän sure - kaikki asiat eivät vaadi niin suurta huomiota ;D - tuffe
Mysteriet kirjoitti:
Joo, nyt näkyy jopa pöytä ;D (ihan kuin olisi varaa sanoa ;D)
Älähän sure - kaikki asiat eivät vaadi niin suurta huomiota ;Dsitä pölyä tänne, ja on muuten meillä ainakin pahin paikka siivota :/ Lasten huoneetkin menee nopeammin.
- Milana
Kotona olevalta työpöydältä löytyvät seuraavat tavarat:
- tietokoneen näyttö, näppis ja kaiuttimet kaiuttimien säädin
- monitoimitulostin
- kuulokkeet mikrofoni -yhdistelmä
- pöytälamppu
- pieni sininen kori, jossa kyniä, kolme muistitikkua, paperilappuja, kuminauha, levyke, pankin tunnuslukukortti, mittanauha, pikkareista irronnut "timantti", huulipuna, nappeja, purkkaa
- cd-levyjä
- epämääräinen kasa papereita kaksi muistikirjaa
- kirjoja: englanti-suomi -sanakirja, italia-suomi ja suomi-italia -sanakirjat, suomen kielen oppikirjoja, ammattikirjallisuutta
- pelejä: Civilization IV, Football Manager 2007, The World of Warcraft: The Burning Crusade
- kaksi lasinalustaa
- elävä kissa
- salmiakkiaski
- pieni paperinen Italian lippu
- kaksi valokuvaa
Ja tästä kaikesta tavarasta huolimatta vielä sopivasti työskentelytilaa :-))- tuffe
oli kyllä elävä kissa :)))
Peleistä päätellen sulla on vähän vanhemmat muksut kuin mulla :) tosin poitsun valikoimaan kuuluu myös se Civilization.. Mun kone alkaa vaan olla liian hepponen noille peleille :/ Tai sitten tässä on liikaa musiikkia..
Melkein joka toiselta löytyi muuten mittanauha.. mitäs te sillä teette koneella :)) - Milana
tuffe kirjoitti:
oli kyllä elävä kissa :)))
Peleistä päätellen sulla on vähän vanhemmat muksut kuin mulla :) tosin poitsun valikoimaan kuuluu myös se Civilization.. Mun kone alkaa vaan olla liian hepponen noille peleille :/ Tai sitten tässä on liikaa musiikkia..
Melkein joka toiselta löytyi muuten mittanauha.. mitäs te sillä teette koneella :))kissa on ehdottomasti tärkein. Kun olin nyt viikon pois kotoa, se alkumurjotuksen jälkeen kulkee koko ajan perässäni ja vahtii jokaista liikettäni... Mun pojat on jo lukiolaisia eli isoja miehiä ne jo kohta on. Civilization on ihan kiinnostava peli. Jos pelaisin, pelaisin sitä :-))
En tiedä, mitä muut tekee mittanauhalla,mutta mulla se on nyt väärässä paikassa. Se jäi tähän, kun mittasin, kuinka iso matto peittäisi koko tän työpöydän ympärillä olevan alueen. Ja mittasin muuten myös vyötäröni ympäryksen samalla. Jään kauas Scarlett O´Haran mitoista ;-)) - tuffe
Milana kirjoitti:
kissa on ehdottomasti tärkein. Kun olin nyt viikon pois kotoa, se alkumurjotuksen jälkeen kulkee koko ajan perässäni ja vahtii jokaista liikettäni... Mun pojat on jo lukiolaisia eli isoja miehiä ne jo kohta on. Civilization on ihan kiinnostava peli. Jos pelaisin, pelaisin sitä :-))
En tiedä, mitä muut tekee mittanauhalla,mutta mulla se on nyt väärässä paikassa. Se jäi tähän, kun mittasin, kuinka iso matto peittäisi koko tän työpöydän ympärillä olevan alueen. Ja mittasin muuten myös vyötäröni ympäryksen samalla. Jään kauas Scarlett O´Haran mitoista ;-))hyvä murjottamaan :)) Oma alkaa näykkiä ja antaa tassusta jos en aamuisin ole tarpeeksi nopeasti tottelemassa. Siis niin pieni ja niin pomottava! Tyypillinen mies ;)))
Vai et täyttänyt mittoja :))) tai siis täytit, liiankin hyvin :) No en taida kyllä minäkään mihinkään ampiaissukulaisiin kuulua :/
- Hekla
herätyskello, lukemista ja tällä hetkellä myös nenäliinoja.
Yöpöydän laatikosta löytyy hiuslenksu, huulirasva, kurkkupastilleja ja ....hmm... :P
Nythän mä vasta hokasin, sä kysyitkin työpöytää etkä yöpöytää....*heh* Mitäs jos jonkun yöpöytä onkin sen työpöytä? ;DDDD- tuffe
Heklalle se voiskin olla sama asia, yöpöytä ja työpöytä :))) Ai mikä se "hmm" oli??
- Februari
tuffe kirjoitti:
Heklalle se voiskin olla sama asia, yöpöytä ja työpöytä :))) Ai mikä se "hmm" oli??
*kuiskuttaa' ...tyttöjen jutska... ;)
Hur skulle Hecla säga det? Nånting som stimulerar...? ;DDDDDD - tuffe
Februari kirjoitti:
*kuiskuttaa' ...tyttöjen jutska... ;)
Hur skulle Hecla säga det? Nånting som stimulerar...? ;DDDDDDsellainen Hekla jutska :))) no niin, se kertoi jo kaiken.. :))
- MysNa
on keittiömme pöydällä (mitäs luulit? :)) tämä läppäri ja sen irtohiiri - viinilasi jossa aivan loistavan hyvää punkkua - taffeleita ja lähes kuollut orkidea... siinä kaikki! Uskotko?
- tuffe
että siellä on muun muuassa nuo :)))) Kippistä, kiva nähdä sua :))) anna ny sille orkideallekin tilkkanen, ehkä se tokenee.. muuttuiskohan vaaleanpunaiseksi?
Long time no see...=))))
Kuis on päristellyt... onko sydän vienyt koko tädin????
Mä jo pikkasen pelästyin noita sun tabletteja... onneksi ne olivatkin pöytämallia...=))))- MysNa
tuffe kirjoitti:
että siellä on muun muuassa nuo :)))) Kippistä, kiva nähdä sua :))) anna ny sille orkideallekin tilkkanen, ehkä se tokenee.. muuttuiskohan vaaleanpunaiseksi?
ilta kuluu sitä enemmän pöydälle kertyy kaikenlaista, niin se oikeesti menee ... njaa, mitä jos asettelisi (lue asettuisin) siihen kohta myöhäisillan jälkiruokaa?
Kuten suakin :)) mutta varovainen skål... etten läikytä taas!!
EN sitä muuten orkidealle pisaraakaan anna, taffelin voin antaa! Hän muuten on vaaleanpuna/lila jo muutenkin... - tuffe
MysNa kirjoitti:
ilta kuluu sitä enemmän pöydälle kertyy kaikenlaista, niin se oikeesti menee ... njaa, mitä jos asettelisi (lue asettuisin) siihen kohta myöhäisillan jälkiruokaa?
Kuten suakin :)) mutta varovainen skål... etten läikytä taas!!
EN sitä muuten orkidealle pisaraakaan anna, taffelin voin antaa! Hän muuten on vaaleanpuna/lila jo muutenkin...varsinkin keittiönpöydän kanssa :)) Hih, vai oletko sinä tämän illan jälkiruoka? Onnentyttö :)))
Mulla ei kyllä ole mitään skoolatavaa.. muuta kuin vettä. Paitsi jos laitan vaaleanpunaiset lasit päähäni, voin kuvitella että se on edes rosé :)
Pitäiskös sille orkidealla suorittaa valkaisu :)) - MysNa
mohna kirjoitti:
Long time no see...=))))
Kuis on päristellyt... onko sydän vienyt koko tädin????
Mä jo pikkasen pelästyin noita sun tabletteja... onneksi ne olivatkin pöytämallia...=))))Nooooh, muutamia viikkojahan tässä vaan on palstailematta mennyt... mieli ja teot keskittyneet ruudun tälle puolelle, mutta teitä olen kuitenkin lähes päivittäin ajatellut!
Täti? Mä en muuten suostu olemaan täti, en sitten niin millään - paitsi pakon sanelemana veljeni lapsille :))
En, ainakaan vielä, syö kangastabletteja... MysNa kirjoitti:
Nooooh, muutamia viikkojahan tässä vaan on palstailematta mennyt... mieli ja teot keskittyneet ruudun tälle puolelle, mutta teitä olen kuitenkin lähes päivittäin ajatellut!
Täti? Mä en muuten suostu olemaan täti, en sitten niin millään - paitsi pakon sanelemana veljeni lapsille :))
En, ainakaan vielä, syö kangastabletteja...Nätisti sanoit... meitä ajatelleesi.. kiitos ja hali...=))))
Kyllä kaikki ovat minulle joko tätejä tai prinsessoja... jotenkin minusta tuntuu että olet sen prinsessa nimen ohi jo kasvanut...=))))
Hyvä ettet syö, voisivat olla aika kuivia, jopa viinin kanssa...=))))- Februari
mohna kirjoitti:
Nätisti sanoit... meitä ajatelleesi.. kiitos ja hali...=))))
Kyllä kaikki ovat minulle joko tätejä tai prinsessoja... jotenkin minusta tuntuu että olet sen prinsessa nimen ohi jo kasvanut...=))))
Hyvä ettet syö, voisivat olla aika kuivia, jopa viinin kanssa...=))))karseen suppee valikoima sulla on....:P
Tädit on vanhoja ja prinsessat nuoria...siis mitä me elämämme parhaassa iässä olevat naiset ollaan?
Naisia, ihanaisia?
Söpöjä, herttaisia?
Noitia, lumoavaisia? Februari kirjoitti:
karseen suppee valikoima sulla on....:P
Tädit on vanhoja ja prinsessat nuoria...siis mitä me elämämme parhaassa iässä olevat naiset ollaan?
Naisia, ihanaisia?
Söpöjä, herttaisia?
Noitia, lumoavaisia?Just käytin sanaa "akka", tuolla huuhaalla... onko parempi????
- Februari
mohna kirjoitti:
Just käytin sanaa "akka", tuolla huuhaalla... onko parempi????
aina paranee.... :D
Huuhaa on huuhaa, tää on vakavasti otettavien aikuisten palsta? *köh*
Pitänee pistäytyä huuhaalla. :)
- tomppa2006
...hyvin ihmisten erilaisuuden työpöytien siisteydessä. Jaan oman työpöytäni useamman ihmisen kanssa, toinen lähtee ja toinen tulee...
Työpäivän päätytyttyä siivoan aina omat rojuni pois, en jätä tehtävää seuraavalle. Näitä ihmisiä löytyy, joilla on aina niin kiire, että eivät edes vaivaidu ajattelemaan, että tulevan henkilön pitäisi pystyä aloittamaan työpäivänsä puhtaalta pöydältä...- tuffe
että siivoaa jälkensä. Ja niin pitäisi varmaan tehdä myös vaikka saa pitää työpöytänsä rauhassa.. olisi niin paljon nopeampaa taas tarttua toimeen aamulla.
Mutta viihtyvyys on hyvä asia, ei tarvi lähteä työpöydältä vaeltamaan jos tekee mieli leputtaa silmiä, lämmittää kahvia tai leikkiä legojen kanssa :)) - tomppa2006
tuffe kirjoitti:
että siivoaa jälkensä. Ja niin pitäisi varmaan tehdä myös vaikka saa pitää työpöytänsä rauhassa.. olisi niin paljon nopeampaa taas tarttua toimeen aamulla.
Mutta viihtyvyys on hyvä asia, ei tarvi lähteä työpöydältä vaeltamaan jos tekee mieli leputtaa silmiä, lämmittää kahvia tai leikkiä legojen kanssa :))...viihtyvyysrojua minullekin siihen työpöydälle päivän mittaan kertyy, mutta poislähtiessä jätän pöydän puhtaaksi. Se on mielestäni myös toisen työntekijän kunnioittamista ja hänen tekemänsä työn arvostamista...
- (.)Y(.)
Rompeluettelo..
Omenakuvioinen lasinalusta, missä mukillinen
just keitettyy mustaa kahvii.. :)
Ylätasolla, ajanottaja telineessä, F - Securen
päivitys laatikko, lahjaksi saatu lasialusta
kynttilöineen.. :)
Näyttö syvennyksessä.. :)
Sit tää varsinainen kaaos.. :DD
Näppis, tulostin, CD - soitin, kaks pöytälamppuu,
hiiri matolla, sankaluuri systeemi, kajareita
kaks kipaletta, laskin, kyniä viis,
kaks pakettii ehtoja CD - levykkeitä,
nauhoitettuja 73, papereita, lippuu ja lappuu,
lehtiöitä kaks, vuorolistoja, vuoden 2006
horoskooppi kirjanen, Ässä Mix pussi.. vajaa.. :)
Ja, jatkona olevan hyllykön päällä telkkari.. :DD
Onneks, et kysyny mitä, työpöytäsi kaapeista
ja laatikoista löytyy.. :DDD- tuffe
Nauratti se "kulmasydeemin kaaos" :))) Mullakin on kulmapöytä.. näkee kivasti ulos kun vähän vaan nostaa katsetta :)) siellä onkin taas upea ilma..
Alkaa oikein tehdä mieli kysyä mitä ihmisillä on laatikoissa :))) no joo.. pitäkää nyt edes se sitten salaisuutena :/ Mulla muuten laatikot on paljon paremmassa kunnossa kuin itse pöytä :) *kaappifriikki* - (.)Y(.)
tuffe kirjoitti:
Nauratti se "kulmasydeemin kaaos" :))) Mullakin on kulmapöytä.. näkee kivasti ulos kun vähän vaan nostaa katsetta :)) siellä onkin taas upea ilma..
Alkaa oikein tehdä mieli kysyä mitä ihmisillä on laatikoissa :))) no joo.. pitäkää nyt edes se sitten salaisuutena :/ Mulla muuten laatikot on paljon paremmassa kunnossa kuin itse pöytä :) *kaappifriikki*Kerta kaikkisen upee ilma,
niin keväinen ja aurinkoinen,
toisin kuin tänään.. :))
Joo, jotain salaisuuksii pitää olla.. :DD - tuffe
(.)Y(.) kirjoitti:
Kerta kaikkisen upee ilma,
niin keväinen ja aurinkoinen,
toisin kuin tänään.. :))
Joo, jotain salaisuuksii pitää olla.. :DDtämäkin, rättejä lentelee :)
- umpisolmu
Onhan tuota... A-nelosia parissa nipussa, muistilappuja, huulirasva, allakka ja viikkoallakka ja kynsiviila....puhelinluettelo, kirjekuori.... puhelin, tulostin, ruokalippuja, tikkuaski, tupakoita, sakset, meikkipussi, tulosrinpaperia...kahvikuppi...kassia, pöytäpuhelin ja avaimet ja kynä.... Huh.... En oikeastaan enää ihmettele, miksi siistijät aina huokaavat kun saapuvat huoneeseen :)
Mulla on paha tapa levittäytyä koko tilan kokoiseksi noin viidessä minuutissa.... :)- tuffe
idols kisat mieleen - otat tilan haltuun :))) Minusta se on hyvä ominaisuus :) Sellainen sopiva kaaos on kodikkaampaa kuin ihan puts clean.. heh, taas tuli yksi syy sotkea pöytää :)
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738