Yksi sana

Kilroy4

voi muuttaa kaiken vai voiko......
Mitä teille tulee mieleen sanasta, Muna ?

37

1779

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loistava.polku

Mitäs muuta?!?!?!?

• on hyviä

Herkku, nam:)

• p-b

Näin eilen ekaa kertaa Hanhen pyöräyttämän munan.

• tuffe

6 minuuttia tai puoli tuntia :))

• on!

Kuusi minuuttinen on herkullisen värinen ja sopivan pehmeä hiukkasen vielä, mutta puolituntinen on jo liian tumma ja kova, ei hyvä.

• Nuoruudessani oli minullakin kokemus puolen tunnin munasta - ihan itse unohdin kiehumaan ;DDD

Kuuden (vai oliko se kolmen) minuutin munaa oli samaan aikaan tarjolla makuuhuoneessa :(

• tuffe
        Minea44 kirjoitti:

Nuoruudessani oli minullakin kokemus puolen tunnin munasta - ihan itse unohdin kiehumaan ;DDD

Kuuden (vai oliko se kolmen) minuutin munaa oli samaan aikaan tarjolla makuuhuoneessa :(

Juuh, en ihan tuossa järjestyksessä niistä haaveillut ;))

*Hekottaa pahasti*

• tuffe
        on! kirjoitti:

Kuusi minuuttinen on herkullisen värinen ja sopivan pehmeä hiukkasen vielä, mutta puolituntinen on jo liian tumma ja kova, ei hyvä.

löysä valkuainen ei ole hyvä :/

• Laahustava
        Minea44 kirjoitti:

Nuoruudessani oli minullakin kokemus puolen tunnin munasta - ihan itse unohdin kiehumaan ;DDD

Tuolle voi jo nauraa,mut ei varmaan tapahtuma hetkellä paljon naurattanut.

Kiitos selkäkeikka naurusta

• munat ostamatta jotta olis heti aamusta voinut alkaa leipomaan... noo tehään huomenna pullaa :)

• Kokkeli tai pääsiäinen ja mies - ei Jeesus ;D

• siintää jo...

Pääsiäistähän ihan odottaa, kun saa pukeutua noidaksi ja ottaa vitsat esiin:)

• kitta

Tulin just katsomasta strutseja tytskyn kans ja mulla juolahti mieleen ensimmäisenä se strutsi... Sen elikon munasta tekis jo melkoisen ison kokkelin...Eri asia on sitten mille maistuisi, tilan isäntä kyllä vakuutteli maun olevan kuin hanhen munissa, mutta eipä ollut mitään strutsisn muna leivonnaisia myynnissä.

• kaik käy
        kitta kirjoitti:

Tulin just katsomasta strutseja tytskyn kans ja mulla juolahti mieleen ensimmäisenä se strutsi... Sen elikon munasta tekis jo melkoisen ison kokkelin...Eri asia on sitten mille maistuisi, tilan isäntä kyllä vakuutteli maun olevan kuin hanhen munissa, mutta eipä ollut mitään strutsisn muna leivonnaisia myynnissä.

Jotenkin ihan pahaa tekee, kun ajattelenkin strutsin munaa.
        Sehän on kamalan iso.
        Ei houkuttele, olkoonkin vaikka kultamuna.

• kiisseliksi
        kitta kirjoitti:

Sitä minä vaan, kun ajattelee mansikkaa isona ja pienenä. Pieni on kirpakamman makoisampi kuin taas iso mansikka on jotenkin niin vetinen ja menettänyt sen terän.

• ...
        kiisseliksi kirjoitti:

Sitä minä vaan, kun ajattelee mansikkaa isona ja pienenä. Pieni on kirpakamman makoisampi kuin taas iso mansikka on jotenkin niin vetinen ja menettänyt sen terän.

emminä sillä...viiriäisen munassa taas ei pääse edes makuun.

• kitta
        kaik käy kirjoitti:

Jotenkin ihan pahaa tekee, kun ajattelenkin strutsin munaa.
        Sehän on kamalan iso.
        Ei houkuttele, olkoonkin vaikka kultamuna.

olisin voinut maistaa strutsin munaa, mutta kokkelina olis syömättä jäänyt niin ennakkoluuloiseksi tunnustaudun. Hienon pääsiäiäsmunan siitä sais maalaamalla :D.

• HiljaR

... vaan viimeisiä viedään :))) Meinaa manteli kaakkelspaaniin:)))
      Mutta voihan se yksi kirjainkin muuttaa kaiken:))) Tai kirjainten vaihto:))) Namu...

• adalmiina-1

..kirjoitit sen isolla,tulee mieleen hmmm..Mutta pienellä tulee mieleen kanansellainen:)Juu,tiedetään,likainen mielikuvitus..

• niisku-myy46

sanonta; Muna on kanaa viisaampi... vai miten se nyt menikään :)

• ...ngg

positiivinen

Kulta, se on positiivinen! ...... KULTA?
      KULTA!!!!???

• Ensimmäisenä tuli mieleen kana... vähän aikaa kun lipoi huulia tuli mieleen pääsiäinen... lompakkoonko katsoi tuli mieleen duuni... eikö se vanha mainoskin sanonut... mennään munalla töihin...=))))

• niin...

vain allergia

• Kilroy4

innoittamana, alan valmistautua illatsuille ja bilettämään. Sitten, ikäänkuin munalla töihin :)
        Höh, onpas mulla jutut?
        Ottaa vastaan viime hetken neuvoja.....

Kiitokset vastauksistanne, mukavista sellaisista ! Lisääkin saa kirjoitella.....

Mukavaa viikonloppua!!! :)

• Laahustava

Tuli mieleen munat minne tunkee kätensä kun jäässä,mut oli senverran kovat pakkaset niin jäi sekin tekemättä.

• LPolku

Siis epistä.

Et ole eka mies joka käyttää samaa käsienlämmityskeinoa pakkasella. Miksei naisilla ole samanlaista mahdollisuutta??? Tasa-arvoa jooo.....

• Laahustava
        LPolku kirjoitti:

Siis epistä.

Et ole eka mies joka käyttää samaa käsienlämmityskeinoa pakkasella. Miksei naisilla ole samanlaista mahdollisuutta??? Tasa-arvoa jooo.....

Mutta teillä naisilla on sen verran lämmin sydän, ettei teidän pienet kätöset jäädy nopeasti

• F-i-a

mieleen minun pää silloin kun mulla on myssy päässä...on ollut kylläkin vain kerran tänä talvena:))

• kikakakkonen

...muna kestää huoneenlämmössä kaksi viikkoa ohut pää alaspäin, muutoin viileäkaapissa.

• mun pitää välttää sitä :)).

• F-i-a

Eräs blondi oli kerran saanut sihteerin työpaikan Turkulaisesta kananmunafirmasta. Ainoana edellytyksenä työlle oli, että osasi puhua ruotsia. Ensimmäisenä työpäivänä firman johtaja päätti kokeilla, mitä blondi oikein osasi. Johtaja soitti kännykästään omaan toimistoonsa ja puhelimesta vastasi vieno ääni:
      -Turun muna, Åbo kickel, hyvää päivää!

• MysNa

...tehdä, sanoa ja kirjoittaa niinkuin oikeasti haluat ja ajattelet?

Sanan tässä merkityksessä voi jopa mies olla täysin munaton ja vastaavasti nainen täynnä munaa ...;P

• Kilroy4

On munaa, joskus vähän liikaakin....
        Olen kyllä yrittänyt koulata itseäni myös hienotunteisempaan suuntaan. Munan määrään vaikuttaa myös, mistä asiasta on kyse, hmm

"nainen täynnä munaa"....miettii... ja hörppää samalla ihan itse keitettyä kahvia. Eihän nainen voi olla joulupukk...Ai, niin mutta eihän se nyt tähän liity.
        Entä jos nainen onkin syönyt paljon munaa...eikun munia? Johtaakohan tämä mun miettimiseni umpikujaan...

No nyt. Mie en het hoksannut, mut sit mie het hoksasin, "Yksi sanahan voi muuttaa kaiken" :)

• blackwomans

Jotain kovaa,kuitenkin suussa sulavaa,siitä voi haukata pienen palan kerrallaan,tai upottaa kokonaan suuhunsa:)

Maku siinä on suklainen,näin pääsiäisen alla tietysti suklaamuna:)

• (.)Y(.)

Mut nyt, se muna.. grillattuna.. ;))

• Daria

...tuli mieleen "väännetty" sananlasku:

"Kyllä sokea muna, kanan löytää"

Olinkos liian rivo?

• tietenkin...:)))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      273
      4762
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      100
      3556
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      27
      2942
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      67
      2360
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      102
      2279
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      93
      1556
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      28
      1329
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1326
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      75
      1294
    10. Kohdataankohan me

Enää koskaan?
      Ikävä
      67
      966
    Aihe