Huono olo rasvanpolttajista?

Pieetu

aloitin vihdoin terveelliset elämäntavat, lopetin syöpöttelyn ja aloitin liikkumisen. Ostin mös rasvanpolttajia terveyskaupasta, ja 2 päivää niitä nyt napsinut. Onko normaalia että niistä seuraa huono olo, vai onko tämä yökötys jotain ihan muuta? Tuntuu myös kuin kurkussa olisi pala koko ajan...

2

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etewnkin jos poltat tai kuot paljon kahvia. Tunne on vähän vastaava kuin närästäisi, eli vatsahapot kiukuttelee. Sinuna vaihtaisin polttajat esim. tuoreraasteeseen. Hyvä rasvanpolttaja on tuore kaali raakana. Yhdistele eri raasteita: porkkana-omena, porkkana-kaali, kaali-puolukka jne. Ja näiden kanssa vaikka leipäviipale (kuidut yli 4%) kevyellä juustolla. Ei ole kallista, huomattavasti edullisempaa ja vatsaystävällisempää kuin rasvanpolttajat ja -siepparit. Joka aterialla juomaksi vesi/vichy. Mulla kotona esillä koko ajan vichypullo, oma maku löytyy kokeilemalla, jos mautetusta tykkää. Hiilihapollinen on parempi, vie nälkää ja jostain syystä "täyttää". Aloitin viime keväänä "oman kuurin". Aamulla valmis puuro, lisää vain kiehuva vesi, hinta /annos n. 0,25€ Lounas hedelmiä. Päivällinen raaste/salaatti leipää juustoviipale kevytkinkkuviipale/naudanpaistiviipale, iltapalana tomaattia, kurkkua, hedelmiä. " x viikossa perunaa, välillä keittoja (ei lihaa, ei makkaraa) 2x viikossa kalaa lisänä salaattiin ja 1x vk kanan pala pilkottuna salaattiin. Ja sitä vichyä. Oli piristyi, ei ollut nälkä, tosin se leivällinen ateria oli "kohokohta" =) Painoa lähti 1.6-1.8 35 kg................ Eikä oo tullut takaisin, vaikka jätskiä syön ja aika useinkin herkuttelen. Nappaan heti salaattipäivillä kiinni jos turvottaa. Onnea sinulle haasteessasi!

• miu

mulla kans alkoi humisemaan päässä ; ) ja särkemään päätä. Tein oman diagnoosin; juon liian vähän vettä. Vedenjuontia pitää tietysti lisätä. Voi toki johtua sinulla muusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6136
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      24
      3586
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      167
      2833
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2750
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82