Kuopiossa?

kymenlaaksolainen

Mikä on karaokekansan suosittu paikka Kuopiossa viikolla, tiistai- tai torstai-iltaisin? Olemme majoitettuna Rauhalahteen....

6

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsekata

      Antura, joka on siinä kaupungin talon takana. Yleensä karaokea on kaikissa pienissä paikallisissa kuppiloissa, mut nehän on vähän kauempana. Eräs hyvä paikka ois Puijonlaaksossa nimeltä Dolly's.

      • Eeekki..

        Tiistaisin kannatta matkustaa Puijonlaaksoon Ravintola Dollisiin, siellä on laaja lista ja hyviä laulajia, tosin listat on melkkaria.

        Torstaisin pitää ehdottomasti mennä Rauhalahteen, siellä on paljon tanssivaa yleisöä, ja iso estradi laulaa,lisäksi siellä kokoontuu Kuopion parhaat laulajat siksi että siellä soi aina Finnkaraoke.

        Hyvää karaokea löytyy kyllä lähiöiden pubeista. mm.. Kellopeli, riogrande, antura, hunterit, ja Nilsiässä Dooris torstaisin


      • Maizeena

        Seuraa paikallista Savon Sanomat lehteä.
        Jos löydät jostain Annan, Vellun tai Jopen karaoken mene ihmeessä sinne, siellä on parhaat listat ja parhaat laulajat.
        Nilsiässä kuulemma on joku uusi yrittäjä joka vetää huippu listoilla ( kerran oon kuullu, mut nimeä en muista ) myy tietääkseni keikkoja lähinnä Tahkolle.


      • kerkko
        Maizeena kirjoitti:

        Seuraa paikallista Savon Sanomat lehteä.
        Jos löydät jostain Annan, Vellun tai Jopen karaoken mene ihmeessä sinne, siellä on parhaat listat ja parhaat laulajat.
        Nilsiässä kuulemma on joku uusi yrittäjä joka vetää huippu listoilla ( kerran oon kuullu, mut nimeä en muista ) myy tietääkseni keikkoja lähinnä Tahkolle.

        heh anna vellu ja jope :D


      • hevonen8
        Eeekki.. kirjoitti:

        Tiistaisin kannatta matkustaa Puijonlaaksoon Ravintola Dollisiin, siellä on laaja lista ja hyviä laulajia, tosin listat on melkkaria.

        Torstaisin pitää ehdottomasti mennä Rauhalahteen, siellä on paljon tanssivaa yleisöä, ja iso estradi laulaa,lisäksi siellä kokoontuu Kuopion parhaat laulajat siksi että siellä soi aina Finnkaraoke.

        Hyvää karaokea löytyy kyllä lähiöiden pubeista. mm.. Kellopeli, riogrande, antura, hunterit, ja Nilsiässä Dooris torstaisin

        Kuka on tämä lahjakas laulaja Jari nimeltään joka vuodesta toiseen, ilahduttaa vierailijoita kauniilla äänellään, Hän on noin viisikymppinen mies. Ja aina samat vaateet päällä, oli kesä tai talvi. Rauhanlahdessa.


    • kymenlaaksolainen

      Suuret kiitokset vastauksistanne; huomenna lähdemme Kuopioon!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe