Suomen kommunistisen puolueen ehdokkaana eduskuntaan on hiphoppari ja nuorisonohjaaja (!?!) Steen1, joka hiphopbiisissään ihailee poliisien murhaajaa Steen Kristenseniä ja kehottaa murhaamaan poliiseja. Näinkö alas kommunistit ovat vajonneet?
SKP:n ehdokas: "Tappakaa poliisit!".
5
352
Vastaukset
- Minä vaan.-.-.-.-.-
Ei voi muuta sanoa!
- Buharin
Ensinnäkin, minä en ole SKP:n jäsen. Tehdään se nyt heti selväksi. Mutta, ennenkuin kauhistelette enempää, suosittelen käymään ko. artistin kotisivuilla lukemassa, mitä hän todellisuudessa tarkoittaa. Ei kannata tuomita, ennen kuin ottaa selvää, mitä toinen ajattelee, ja sanoo. Suosittelen, vaikka ei olisi samaa mieltä, on silti valaisevaa ymmärtää ihmisiä, jotka edustavat muuta maailmankatsomuskantaa kuin oma. Minusta ainakin.
- aivan_f
Buharin kirjoitti:
Ensinnäkin, minä en ole SKP:n jäsen. Tehdään se nyt heti selväksi. Mutta, ennenkuin kauhistelette enempää, suosittelen käymään ko. artistin kotisivuilla lukemassa, mitä hän todellisuudessa tarkoittaa. Ei kannata tuomita, ennen kuin ottaa selvää, mitä toinen ajattelee, ja sanoo. Suosittelen, vaikka ei olisi samaa mieltä, on silti valaisevaa ymmärtää ihmisiä, jotka edustavat muuta maailmankatsomuskantaa kuin oma. Minusta ainakin.
Niinpä.
- Anonyymi
Jokainen poliisi pitää tappaa! Poliisit yrittää tappaa työläiset! Poliisit on kusipäitä homoja!
- Anonyymi
Voit nyt pysyä piilossa, mutta sinut annetaan ilmi. Et voi ikuisuutta pysyä piilossa. Oletko valmis kansan revittäväksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741