Mielestäni minkään ei-poliittisen tahon ei tulisi osallistua millään tavoin poliittiseen tapahtumaan, koska eihän armeijakaan osallistu millään tavoin tähän näin esimerkkinä.
Pidän esimerkiksi armeijaa ja SAK:ta samankaltaisina instansseina ja poliittisten mielikuvien luominen näiltä tahoilta lyö yli ja kovaa ja varsinkin, kun SAK on SDP:n käsikassara.
Onko SAK/SDP herännyt ja pelästynyt, että heidän takapajuisuuden ajatusmaailmansa-ja etunsa ovat uhattuna kenties?Siitä luulen olevan kyse.
Niin..ja jäsenmaksuista..Lienee aika tärkeää käyttää niitä vain SAK pamppujen palkkojen maksatukseen sekä mainontaan.
Sekin ihmetyttää, että miksi luodaan eripuraa esimerkiksi juuri yrittäjien ja työntekijöiden välille?Emme elä enää missään saatanan sirppivasara-paskasysteemissä vaan 2000-luvulla ja joskus oli maa nimeltään Neuvostoliitto=ruskipaska ja ei oikein jostain syystä toiminut, kun 10% kansasta kuului samankaltaiseen etujen hakijoukkoon joiksi luen vaikkapa SAK/SDP:n.
ei-ei poliittisille tahoille
0
285
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204415Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103214Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403107IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm452423Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791089
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2421058- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681029Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e140902