Minkä kokoisia vaatteita käytät?

*Martza*

Heippa!

Olen vaatetusalan opiskelija ja kaipaisin apuja lopputyöhöni, jossa tutkin erityisesti naisten vaatetuksen mitoitusta. Tutkin erityisesti naisten mielikuvaa siitä, mitä kokoa hän on, minkä kokoisia vaatteita käyttää ja mitkä ovat vartalon mitat?

Että jos riittää aikaa ja kiinnostusta, niin ilahtuisin kovasti seuraavista tiedoista;

1.) Mitä kokoa arvioit itsesi olevan? (kirjainkokona = S/M/L... numerokokona 34/36/38...)
2.) Kuinka pitkä olet?
3.)Rinnan ympäryksesi mitattuna rinnan korkeimmalta kohdalta?
4.) Vyötärön ympäryksesi kapeimmalta kohdalta mitattuna?
5.) Lantion ympäryksesi lantion leveimmältä kohdalta mitattuna?
6.) Lahkeen sivun pituus, eli vyötärön kapeimmalta kohdalta maahan sivusta mitattuna, suorassa seisten?
7.) Mitä ongelmia olet kohdannut etsiessäsi oman kokoisiasi valmisvaatteita? Esim. ylä-ja alaosa eri kokoiset/aina liian pitkät lahkeet, jne...).


Iso kiitos jo etukäteen vaivannäöstäsi!

11

2009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h-80

      1.) Mitä kokoa arvioit itsesi olevan? (kirjainkokona = S/M/L... numerokokona 34/36/38...)
      Mallista riippuen S/M,36/38
      2.) Kuinka pitkä olet? 171
      3.)Rinnan ympäryksesi mitattuna rinnan korkeimmalta kohdalta? 87
      4.) Vyötärön ympäryksesi kapeimmalta kohdalta mitattuna? 67cm
      5.) Lantion ympäryksesi lantion leveimmältä kohdalta mitattuna? 91cm
      6.) Lahkeen sivun pituus, eli vyötärön kapeimmalta kohdalta maahan sivusta mitattuna, suorassa seisten? 108cm
      7.) Mitä ongelmia olet kohdannut etsiessäsi oman kokoisiasi valmisvaatteita? Esim. ylä-ja alaosa eri kokoiset/aina liian pitkät lahkeet, jne...).
      Housut ongelma, jos lantio passeli vyötärö liian iso. Ja toisin päin, jos vyötärö sopiva lantio liian pieni.

      Toivottavasti oli jotain apua :)

    • kyselyyn

      1 Riippuu vaatteesta, mutta normaalisti 34/36 ja s/m kirjaimilla..
      2 Noin 160cm