Hei.
Olen siis 20 vuotas nuori mies ja ongelmani on kasvoissa esiintyvä punoitus ja pienet näpyt. Isoja finnejä tulee harvoin mutta tätä pikku näppyä on sitäkin enemmän. Tällä hetkellä pesen kasvoni humektan voiteella, käytän myös kosteutukseen humektan voidetta, voisiko syy olla juurikin väärässä ihonhoidossa ? Ihoni on myös erittäin herkkä ja hilseilee helposti. Kalanmaksaöljyä / kalaöljyä ei tarvitse ehdotella, niitä kun kerran kokeilin ni naamaan rupes tulemaan ihan prkleen kipeitä isoja finnejä. Olisko jollain saman ongelman kanssa painivalla hyvää ratkaisua ?
Kiitos.
Pientä näppyä + punoittava iho kasvoissa
3
1269
Vastaukset
- ....
ovatko näpyt siis pieniä ja punertavia? oletko yrittänyt puristaa niitä vai voiko niitä edes puristaa? tuleeko sieltä näpystä jotain mönjää ulos kun yrität puristaa? Jos näpyt ovat ns. pieniä finnejä tai epäpuhtautta ihossa suosittele lämpimästi jotain kasvojen syväpuhdistavaa ainetta ja toinen on kasvojen kuorinta-aine..nuo humektan rasvat yms, on ns. akne-iholle ja jos sinulla ei kuitenkaan aknea ole?niin ne voivat olla turhankin "tehokkaita" ja saattavat vain huonontaa ja kuivattaa ihoasi. Eli suosittelen esim. Nivea for men tuotesarjasta "sensitive face wash"-tuotetta, se syväpuhdistaa ihon ja on hellävarainen :) ja sen jälkeen laitat "Lumene for Men
Kosteuttava Kasvovoide"tta..ei ole kauhean kalliita ainakaan minun mielestäni ja kyllä toimii ;)- dfsdf
mennä nyt jauhot sekasin. enemmänki jos on finnejä näppylöitä, niin välttää noita marketin tuotteita. Eiköhän noi nivean "hellät" pesuaineet ole sen verran tujua kamaa, että ongelmaiholle tuskin hyvää tekevät. Lumenen kosteusvoidekaan tuskin sieltä parhaasta päästä...Mieluummin lähdet eka apteekin tuotteilla koittamaan. esim. humektan on akneiholle sen takia, että se on kevyt kosteusvoide ja ihoa tukkimaton, toisin kuin tuo Lumenen.
- mies20asdasd
dfsdf kirjoitti:
mennä nyt jauhot sekasin. enemmänki jos on finnejä näppylöitä, niin välttää noita marketin tuotteita. Eiköhän noi nivean "hellät" pesuaineet ole sen verran tujua kamaa, että ongelmaiholle tuskin hyvää tekevät. Lumenen kosteusvoidekaan tuskin sieltä parhaasta päästä...Mieluummin lähdet eka apteekin tuotteilla koittamaan. esim. humektan on akneiholle sen takia, että se on kevyt kosteusvoide ja ihoa tukkimaton, toisin kuin tuo Lumenen.
jees eli näpyt ei ole finnejä. tai siis niissä ei ole talia sisällä eikä niitä voi puristaa. kävin tosiaan apteekissa ja ostin eucerin impure skin kasvopesun ja kosteusvoiteen. kahdesti nyt käyttäny ja hyvältä vaikuttaa. aika prkleen kalliita oli mutta rahalla ei väliä jos saa ihon ok kuntoon. samalla tarttu mukaan tällänen basiron niminen geeli, sitä voi sit laittaa isojen / tulehtuneiden finnien päälle, niitä onneksi hyvin harvoin. kiitos vastanneille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289