Miehen "söpöys"?

uuniperuna

Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Olen kuullut naisten sanovan joitain miehiä sööteiksi, mutta jostain syystä minun on vaikea ajatella miestä sööttinä. Ei mies voi olla söpö.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Olen elänyt käsityksessä että miehet ovat vain komeita, tavallisia tai rumia.

32

7333

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.pe.

      Vai onko se komea, tavis, karski?

      • eikö...

        homppelit usein ole söpöjä?


      • Usein
        eikö... kirjoitti:

        homppelit usein ole söpöjä?

        ne mustiin nahkatakkeihin, mustiin t-paitoihin, nahkakenkiin ja farkkuihin pukeutuvat "komeat ja karskit" kaljamahat ovat niitä homppeleita.


      • t.pe.
        eikö... kirjoitti:

        homppelit usein ole söpöjä?

        sanoisin :D

        Haluatko nähdä söpön miehen kuvan?


    • Aika paha...

      Olen sanonut yhdestä suhteestani, että mies on söpö. Tarkoitin jotain sellaista, mikä saa minulta sympatiat. Jotain sellaista aitoutta, jotain hellyyttävää, jotain sellaista mikä sai sen miehen tuntumaan aidolta ihmiseltä, herkkyyttä...

      Onpas vaikea määritellä!

      Jotkut miehet ovat taas erilailla söpöjä. Oikeastaan ne ovat poikia. Onhan noita babyfaceja. Eivät ole minun makuuni.

    • miehessä

      on kaikki hyvät ominaisuudet; hellyttävä, komea, luotettava, miehekäs...

    • tahansa

      kun kampaa hiukset silmille - mies tai nainen - on söpö.

      • eitarkoita

        ulkonäköä pelkästään. Miesten söpöys on luonteenpiirre!! Tosin sitä tuskin kukaan mies haluaa itsestään kuulla, mutta näin se vain on. Ok, ei sellaista HD äijän näköistä miestä voi kutsua söpöksi, mutta en usko että sennäköisen miehen luonteenpiirre olisi myöskään sellainen "söötti".
        Ymmärsittekö??
        Mies jolla on parta, voi olla myös söpö. Eli ei pelkästään ne babyfacet.
        (tämä jos mikä on naisen logiikkaa, hihiii)


    • PropagandanTappaja

      Onko komea mies sellainen jolla on ehkä taisteluarpia, karut kasvonpiirteet, sellainen monessa liemessä keitetty kehäkettu?

      Onko esim. Brad Pitt komea, vai tipahtaako hän sinne söpöilyosastolle? Onko Mike Tyson komea?

      • gekkoperhana

        Mitä mun miesmakuun tulee, kyllä, taisteluarpia ja karuutta. Noin kärjistettynä.

        Brad Pitt putoaa söpöilyasteelle. Siinä on jotain ätläkkää. Liian jotain. Pitää olla rähjäsempi.


    • tasan tarkkaan

      Tiedän, että joidenkin on vaikea kuvitella miestä söpönä, mieluummin komeana. Kaunis menee minunkin käsityskykyni yli, mutta tiedän jopa kaksi todellakin söpöä poikaa. Kumpikaan ei ihan oikeasti ole todellakaan komea, mutta söpö, aivan mahdottoman söpö kumpikin. Jokin niissä kasvoissa ja olemuksessa tekee sen söpöyden.=) Jopa tältä toiselta kuultavat typerät muka-vitsikkäät yltiöitserakkaat "machomaiset" kommentit välillä eivät anna komeudelle minkäänlaista jalansijaa, vaan mies on ja tulee olemaan aina vaan söpö.=)
      Ja minuunhan vetoaa söpöys enemmän kuin komeus, on sanottava.

    • Tytteli*

      Minusta söpö mies on yleensä komea, mutta kaikki komeat miehet eivät ole söpöjä. Söpö mies on jollain sympaattisella tavalla hyvännäköinen.

    • tää on selvä

      Söpö on se tyyppi, jonka kanssa kuljetaan, mutta jonka karskia helvetin enkeli-kaveria kuitenkin pannaan. Eli sellanen homon virkaa toimittava hetero, tunnetaan myös nimellä täysidiootti.

    • gekkoperhana

      Mun mielestä miehen pitää olla miehen näkönen ja siitä pitää käyttää sen mukasia adjektiiveja. Mies ei oo mikään söpö muumi tai koriste-esine, jos on niin en tykkää.

      Mies voi olla komea (kunhan ei ole liian kiillotettu), tavallisen tai mielenkiintoisen näköinen tai jopa ruma, niin että se ruma näyttää hyvältä. Juu näin on. Hitto joku suoraan meikkausstudiosta sipsuttava muumi oo mistään kotosin. Pitää olla rososen ja karun näkönen.

      Niinku mun mielestä. Ei ikinä söpö. Oonki ihmetelly bussissa kun pennut tirskuu keskenään että joku (poika) on söpö.

      • nainen__

        Minusta söpö sana ei ole mitenkään suunnattu vain homoille tai naisille. Miehen voi tehdä söpöksi tietynlaiset silmät ja hymy sekä kasvon piirteet. Sellaiset "pehmeät" eikä kulmikkaat :D miten sen nyt selittäisi...


      • gekkoperhana
        nainen__ kirjoitti:

        Minusta söpö sana ei ole mitenkään suunnattu vain homoille tai naisille. Miehen voi tehdä söpöksi tietynlaiset silmät ja hymy sekä kasvon piirteet. Sellaiset "pehmeät" eikä kulmikkaat :D miten sen nyt selittäisi...

        No perhana nyt on pakko myöntää että olet oikeassa. On olemassa söpöjä miehiä.

        Ehkä pointtini oli ennemmin siinä että henkkoht en tykkää söpöistä miehistä.


      • oikein?
        nainen__ kirjoitti:

        Minusta söpö sana ei ole mitenkään suunnattu vain homoille tai naisille. Miehen voi tehdä söpöksi tietynlaiset silmät ja hymy sekä kasvon piirteet. Sellaiset "pehmeät" eikä kulmikkaat :D miten sen nyt selittäisi...

        Yleensä reilusti ylipainoisilla miehillä on pallomaiset posket ja tupla/triplaleuka.
        Ylipainoinen mies on söpö?


      • Nimionjokäytössä
        gekkoperhana kirjoitti:

        No perhana nyt on pakko myöntää että olet oikeassa. On olemassa söpöjä miehiä.

        Ehkä pointtini oli ennemmin siinä että henkkoht en tykkää söpöistä miehistä.

        Ehkä nainen kokee, että "söpö" mies tai "kaunis" mies eräällä tavalla kilpailee naisen kanssa tässä asiassa. Kauheaa, jos mies olisikin kauniimpi kuin kumppaninsa....


    • -sööttit on niitä parhaita

      En ajattele, että söpöys on niinkään pelkästään ulkonäön ominaisuus. Siinä on mukana paljon myös luonnetta.

      Jos sanon miestä söpöksi tai söötiksi, se kannattaa ottaa kohteliaisuutena.

    • -k32v-

      söpöjä, sööttejä eikä murusia.

      • .............

        Mikset olis? Millanen sä sit muka olet?


      • -k32v-
        ............. kirjoitti:

        Mikset olis? Millanen sä sit muka olet?

        iha tavalline jörn donneri.

        se vaan on nii, et äijät ei oo. piste.


    • Emmanuele

      esimerkkejä söpöstä miehestä. Orlando Bloom. Jussi Ahde. Se tanssii tähtien kanssa tyyppi, äh, en muista nimeä.David Beckham on siinä rajoilla. Kasvon piirteistä on kyse. Jos on nöpö nenä, pienehkö leuka ja nätit silmät on söpö. Eikä se oo pahasta. söpöjä miehiä tekee mieli nuolasta. No niin kyllä komeitakin.

    • sanon kuitenkin

      Exäni oli söpö, mutta komea myös... Huokaan taas syvään. Voi että, joku sopiva nainen saa hänestä hyvän miehen ja kumppanin itselleen. Jumalainen komeus yhdistettynä herkkyyteen ja hyvään luonteeseen. Onnellinen olen kun edes kolme vuotta sain hänen kanssaan olla. Täydellinen mies oli! Nyt tyydyn vain muistoihin, nekin riittävät.

    • Miehet..

      voivat olla todella suloisia. Mä tiedän tällä hetkellä vain yhden ;) Ihan kylmänväreet menee kun ajattelee sen söpöyttä, oih..

    • eräs mimmi

      Kyllä söpöjä miehiä voi olla, mutta ei komeita miehiä jotka on söpöjä - söpö ei oo komee vaan sellanen sulonen jota tekee mieli halia.

      • sama

        Käykääpä vaikka youtuben sivuilla ja siellä hakusanaks Asian guys - siellä niitä vasta söpöjä ilmestyksiä näkee ;)


    • Suvikki74

      Mun tuleva kihlattu on saakelin söpö ja tuoksuu aivan ihanalta. Kuin piirroshahmo tai vauva. Aivan syötävän suloinen!

      • Toivoa on

        Huh, eli äänet taitaa mennä fifty/fifty söpöyden
        puolesta ja vastaan naisten mielestä.
        Itseäni on pari kertaa sanottu söpöksi ja vapaana
        vielä ollaan.


    • Anonyymi

      Mä tein söpöjä poikia🤣😂

    • Anonyymi

      Ehdottomasti miehen pitää olla söpö, muuten ei mulle kelpaa.

    • Anonyymi

      Söpö on parempi kuin komea. Komea on vain klassisen kaunis ulkokuori. Söpö on sekä hyvännäköinen että hyväluonteinen.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe