touring cars

Pietux

Onkos kokemuksia touringcars nimisestä firmasta ja lähinnä tuosta sijoitustuottoautosta. ajattelin ostaa firman nimiin auton ja kun en itse kesällä jouda reissaamaan, niin miksei se auto joutaisi tuottamaan sillä aikaa. Onko auto palautunut ehjänä ja onko mahdolliset viat korjattu?

15

4896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostaisi tietää

Ostitko ja minkälainen sopimuksesta tulee jos toinen omistaa ja itse käytät eli onko se Sinulla käytössä kuitenkin ja kuinka paljon?

• Pettynyt vuokraaja

Hei minulla on vukraajana pelkästään huonoja kokemuksia kyseisestä firmasta. Ei tämä varmaan sun sijoituspäätökseen mitenkään vaikuta, mutta minusta firman kannattaa sijoittaa rahansa hyväryhtiseen ja suoraselkäiseen kohteeseen. Ei sellaiseen , joka ei toimi rehellisellä tavalla

• kaptah334456
        Pettynyt vuokraaja kirjoitti:

Hei minulla on vukraajana pelkästään huonoja kokemuksia kyseisestä firmasta. Ei tämä varmaan sun sijoituspäätökseen mitenkään vaikuta, mutta minusta firman kannattaa sijoittaa rahansa hyväryhtiseen ja suoraselkäiseen kohteeseen. Ei sellaiseen , joka ei toimi rehellisellä tavalla

Huonoja kokemuksia tästä firmasta. Vuokrattua tuli auto ja pieni kolhu tuli sisätiloihin. Siitä tuli yli 800 lasku. Vakuutukset oli otettu parhaimmat, mutta ylläri ylläri se ei koskekaan sisätiloja! Tarkkana vuokraehtojen kanssa. En suosittele firmaa kenellekään. Autoa haettaessa nouto kesti yli 2 tuntia ja reissumme alkoi tuon ajan myöhässä. Melkein myöhästyimme laivasta.

• Kansalainen 2
        kaptah334456 kirjoitti:

Huonoja kokemuksia tästä firmasta. Vuokrattua tuli auto ja pieni kolhu tuli sisätiloihin. Siitä tuli yli 800 lasku. Vakuutukset oli otettu parhaimmat, mutta ylläri ylläri se ei koskekaan sisätiloja! Tarkkana vuokraehtojen kanssa. En suosittele firmaa kenellekään. Autoa haettaessa nouto kesti yli 2 tuntia ja reissumme alkoi tuon ajan myöhässä. Melkein myöhästyimme laivasta.

Suomen lain mukaan kukin on vastuussa omaisuudelle aiheuttamasta vahingosta, eikö tämä ole jo kansalaisen perustietoa?

• Mikko223
        kaptah334456 kirjoitti:

Jos sinä kolhit auton,niin sinä maksat hyvin yksinkertaista.
        Et varmasti tykkäisi kyttyrää jos lainaisin autoasi ja koirani söisi penkin niskatyynyn palasiksi.
        Joten turhaan ruikutat tätä täällä suomi24:llä
        Ja ihan kun viitsii lukea ne vakuutus säännöt niin sieltä selviää että vakuutus koskee auton ulkopuolelle tulevia vahinkoja.
        Itseltämme hajosi pöytälevy viime kesänä,itse rikoimme ja myös mukisematta maksoimme.

Sinunlaisesi persaukisen kannattaa pysyä kotinurkissa vain.

• vuokraaja Liisa
        kaptah334456 kirjoitti:

Onko näin että olitte ajatelleet että auton luovutus kestää minutin?
        Siinähän käydään läpi koko auto ja paperit ja silti vaikka meni 2 tuntia et tiennyt mitä vakutus korvaa mikä ei!

Ja mitä tuohon laivalla menon kanssa niin satamassa pitää olla 2 tuntia ennen lähtöä joten sinä ja perheesi olitte ajatelleet että ajatte suoraan laivaan kun saavutte satamaan?

Kas kun me emme odota mitään kun on raha jopa vuokrata auton!

• SL674

Mulla on ollut yksi Hymer sitä kautta hankittuna. Kokemukset on sikäli huonot että vuokraajat selvästi käyttävät ja kohtelevat autoja täysin huoletta ja surutta. Kesän vuokrattu auto on kulunut kuin 5 vuotta itse pidetty. Varsinkin sisätiloissa on jos kaikenlaista kolhua hakkaumaa, saranat väännetty yli ja löysäksi, tahroja jne jne. Vaikka niitä vuokraajafirma putsaakin niin tosi kulunut autosta tuli jo yhdessä kesässä. Saatava vuokratuotto tuntuu äkkiseltään olevan ok, mutta tuota kulumista se ei kata, kun otetaan huomioon auton hintya ja arvonalenema vuokrauskäytössä. Ja kukaan ei tiedä miten nämä vuokraajat ovat auton moottiria, vaihteistoa jne käsitelleet. Ei ihme ttä TouringCars ei ota autoa enää kolmevuotiaana vuokralle, siinä vaiheessa ns. sijoitustuottoauto on jo tosi lintta.
      Joten se Hymer meni sijoitustuottoautona, myin sen kolmivuotiaana, 46000 ajettuna kuluneena pois ja ostin uuden tilalle. Ja tätä käytän vain itse. ja on taatusti vielä 90 tuhatta ajettuna paremmin pidetty kuyin se sijoitustuottoauto oli kun siitä luovuin.

• Mikko223

Kuten nuo ylhäällä olevat narisijat todistaa,kolhuja autoihin tulee ja niistä ei haluta sitten maksaa.
        Eikös nuo autot kumminkin pitäisi palauttaa omistajalleen siinä samassa kunnossa kuin ne oli luovuttaessa,näin ainakin ymmärsin.

Auton luovutuksen kesto johtuu varmasti siitä että kaikki eivät ole suberhyber karavaanareita.
        Toisaalta jos olit kuunnellut mitä sinulle kerrottiin siinä luovutuksessa olisit tietänyt että vakuutus on auton ulkopuolta kattava.

• ex-kauppias

Mielestäni täysin järjetön sijoituskohde. Etenkin sisäpuoli kuluu ja nuhraantuu vuokrakäytössä siihen kuntoon, että jälleenmyyntiarvo romahtaa. Erittäin vaikeita myytäviä.

• ex asiakas

Pysykää kyseisestä firmasta kaukana, ei minkäänlaista moraalikäsitystä, täysiä huijareita.

• minulla ei ole kokemusta noista osamaksulla ostetuista kopeista joten, en osaa asiassa valitettavasti antaa edes vähäisiä neuvoja. Kehoittaisin kuitenkin pysyttelemään moisista lapamadoista hyvin kaukana. Tarkoittaa samaa kuin, loisisivat sinun eurojesi kustannuksilla.

• ensuositt

Tässä firmassa on kyllä paljon mätää. Jos itse antaisin autoni vuokralle, niin katsoisin muita vaihtoehtoja.

• Viimeinen vuokraus

´Kyseisen firman toiminta enemmän kuin arveluttavaa, vuokrasin auton muutamaksipäiväksi ja haettuani sen kotiin pakkaamista varten huomasin takapöytä levyssä minimalisen pienen rikkoutuman. palautin auton ja pöytälevy maksoi 832 €. Kukaan ei voi huomata kaikkea voikka kuinka katselisit autoa läpi ja että mikä kaikki on sitä että lasku lankeaa maksettavaksesi :-( . No nyt on sitten pöytä levy :-), toki tarkistan vielä sen oikean hinnan

• Cam Ping

Sijoitus tuho vois olla parempi mainoslause.

Siis autothan ostetaan ittelle omaan käyttöön.
      Jos sijottaa aiot perusta vuokrausfirma.
      Mekin harkittiin tuota, mutta järki vei voiton.
      Nyt on oma auto omassa käytössä. Ei mikään tuliterä, mutta aina tarvittaessa omassa käytössä.

• TouringCars -asiakas

Ystävää ja asiallista palvelua olen saanut. Vuokraamani auto oli erinomaisen siisti ja toimiva, uudenveroinen, ja täytti täydellisesti lomailutarpeeni.

Tietenkään autoa ei pidä kohdella kuin omaa! Järkevällä, normaalilla käytöllä auto pysyy siistinä eikä kolhuunnu ja siten niitä laskuja ei sitten tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3336
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1673
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1523
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1419
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1286
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      952
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      882
    Aihe