Kuinka nopeesti sillä saa tuloksii jos steppaan n. 5 kertaa vikkossa 60 min? Sisko oli ostanu semmosen eilen ja nyt aattelin itekin alottaa... Mitä luulette, oon 164/59 ja perse roikkuu et kiinteytyykö se kesäks jos syön suht terveellisesti ja harrastan muutakin liikuntaa?
stepperi
9
1001
Vastaukset
- juu..
Nyt ei muuta kun kokeilemaan.. Tuskin se perse alkaa roikkumaan enempää ainakaan.
- Liinu
Mix sä haluat sisällä rehkiä, kun ulkona on aurinkoinen kevät päivä?
Enpä usko, että parissa kuukaudessa vielä kiinteytymistä huomaa tuolla treeni määrällä, mutta kunto kyl pysyy hyvänä.
Suosittelen kuitenkin, että osta sä mielummin kunnon lenkkarit ja lähe ulos mettään tarpomaan raikkaaseen luontoon! - realisti
kyllä varmasti auttaa mutta....
tuskin monikaan pystyy stepperillä tehokkaasti tekemään 60 min yhteenmenoon.- Sunshine:)
Olen samaa mieltä,ett tuskinpa kukaan jaksaa 60min. yhteen menoon stepperillä polkea. Itse harrastan liikuntaa vähintään kolme kertaa viikossa (punttista,lenkkeilyä,pumppia,ym ym...) Silti en itsekään polkisi stepperiä tunnin ajan...30min korkeintaan. Jos vaikka ainakin kolme kertaa viikossa poljet stepperiä 30min,niin jo parissa kuukaudessa näkyy peppu piukemmalta=) Ei muuta kuin steppaamaan.
- jenna87
Sunshine:) kirjoitti:
Olen samaa mieltä,ett tuskinpa kukaan jaksaa 60min. yhteen menoon stepperillä polkea. Itse harrastan liikuntaa vähintään kolme kertaa viikossa (punttista,lenkkeilyä,pumppia,ym ym...) Silti en itsekään polkisi stepperiä tunnin ajan...30min korkeintaan. Jos vaikka ainakin kolme kertaa viikossa poljet stepperiä 30min,niin jo parissa kuukaudessa näkyy peppu piukemmalta=) Ei muuta kuin steppaamaan.
Mä oon nyt pari kertaa jaksanu 60 min polkee ihan ilman ongelmia, musiikki vaan kovalle ja laulamaan, aika menee ihan itestään. Toinen on kun kattoo esim. maria kalliioo, kestää melkeen tunnin niin ei ees huomaa et steppaa!
- Sunshine:)
jenna87 kirjoitti:
Mä oon nyt pari kertaa jaksanu 60 min polkee ihan ilman ongelmia, musiikki vaan kovalle ja laulamaan, aika menee ihan itestään. Toinen on kun kattoo esim. maria kalliioo, kestää melkeen tunnin niin ei ees huomaa et steppaa!
Niin,no riippuu tietenkin siitä kuinka kovat vastukset stepperiin laittaa,niin jaksaahan sitä sitten jos on pieni vastus...ja jotain muuta tekemistä. Punttiksella kun polkee kovilla vastuksilla,niin siellä joutuu katteleen samoja hikisiä äijiä koko ajan,jotka yrittävät tehdä vaikutusta äheltämällä liian isojen punttien kanssa,niin sillon se puoli tuntia on ihan tarpeeksi.. =)
- Tahja
Sunshine:) kirjoitti:
Niin,no riippuu tietenkin siitä kuinka kovat vastukset stepperiin laittaa,niin jaksaahan sitä sitten jos on pieni vastus...ja jotain muuta tekemistä. Punttiksella kun polkee kovilla vastuksilla,niin siellä joutuu katteleen samoja hikisiä äijiä koko ajan,jotka yrittävät tehdä vaikutusta äheltämällä liian isojen punttien kanssa,niin sillon se puoli tuntia on ihan tarpeeksi.. =)
Onko siinä stepperissä muuten vastuksia?
Jos ei niin tuskin sillä huomattavia tuloksia saa parissa kuukudessa.
Jos taas on ja pistää kovalle, niin silloin joutuu lihakset kovemmin töihin niin varmasti näkyy jo tuloksia parissa kuukaudessa.
- Sexy
Tehokkaampaa treeniä pyllylle on, jos rupeat päivittäin tekemään kyykkyyn ylös liikettä.
Niiaile, niin monta kertaa kuin jaksat päivittäin. Siten pylly kutistuu ja tulee oikeen miesten mieleen oleva herkku beffa!- Jetta
Mitäs jos rupeisit pyöräilemään kaikki koulumatkat ym. mitä liikut ja lisäks viel ihan pyöräilylenkkejä. Varsinkin ku nyt alkaa olemaan ilmoja ulosallakin. Saa raitista ilmaa samalla! On mielekkäämpi vaihtoehto ku stepperi tai varsinkaan kyykkyyn-ylös liike. Voin vannoo ettet jaksa ylös-alas liikettä tehä ku yhtenä päivänä 10 min! On niin tylsää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829