kalatehtaat jäämeren rannalla

Pari vuotta (?) sitten oli Hesarin kuukausiliitteessä juttu kalatehtaista Jäämeren rannalla. Tyypit meni sinne perkaamaan kalaa pariks kuukaudeks ja nettos siitä mukavasti: ei mikään houkuttelevin työ, kuollut kylä, melkein ikuinen pimeys - mutta Norjan (järkeilisin) palkat. Tietääkö kukaan tästä kalanperkuusta enemmän? Tai sattuuko joku muistamaan missä lehdessä juttu olis ollut?

16

4403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tommerman

Annan sulle yhden kalatehtaan numeron Arnoyn saarelta jos laitat s-postisi osoitteen.
      En viitsi ihan yleiseen jakeluun sitä laittaa.

• tommerman
        donna_86 kirjoitti:

eli [email protected]ätkö mitään tosta tehtaasta?

laitoin mailia sulle,numeron sinne tehtaalle.Suomalainen mies vastaa,eli soita rohkeesti vaan.

• tommerman
        donna_86 kirjoitti:

eli [email protected]ätkö mitään tosta tehtaasta?

Soititko sinä sinne kalatehtaalle?

• laittaa

minullekin tämän kalatehtaan numeron? Olisin siitä erittäin kiitollinen!
        [email protected]

• tommerman kirjoitti:

Soititko sinä sinne kalatehtaalle?

sain ihan tästä lähistöltä nyt vähäks aikaa hyväpalkkasen duunin ja aattelin siirtää kalatehdasta syksylle. voin sillon ilmotella, jos vaan muistan :) ja kiitän yhä numerosta :)

• +lisätietoja

Heips! Jos viitit,niin laita se kalatehtaannumero mulle e-mailille jotakin lisätietoja siitä kalatehtaasta, Kiitos!

[email protected]

• TNZ

Olisin hyvin kiinnostunut lähtemään norjaan duuniin vaikka kalatehtaalle. Jos vaikka tommerman:lla tai jollain muulla olis halua kertoa vähän työnhausta ja työskentelystä norjassa jne.. niin mulle voi meilata: [email protected]

• mirror86

HEIPPA,

Laittaisitko vielä sen kalatehtaan numeron?? Tiedätkö ottavatko kesätöihin?
        [email protected]

Kiitos!

• tehdään

Norjan kalatehtaille on tänä päivänä tunkua. Työtahti on urakkaa ja olosuhteet kurjat. Vähintään 12 tuntia päivässä ja kämppä kylmä, pimeä ja vetoinen sekä kavereita niin ettei missään yksityisyyttä. Toiset kestää, yleensä idästä tulevat kansallisuudet. Vaikeaa länsimaiseen elämään tottuneelle kapitalistin alulle. Palkka on hyvä ja jos menot pienet niin tekee hyvän tuloksen esim. vuodessa.

• kyyninen

Kyllä pitää olla aika sairaalloinen rahantarve jos tuollaista paskahommaa haluaa tehdä ja vielä jossain vitun Norjassa?

• sulla on

Paskaduuni jossain vitun Suomessa saattaa kummasti madaltaa kynnystä. Suurin osa meistä tekee tavalla tai toisella paskaduuneja, eikä menneiden sukupolvien eduskuntavaalit ole Suomestakaan mitään maanpäällistä paratiisia vielä tehny. Siinä sulle kyynisyyttä.

• kyyninen
        sulla on kirjoitti:

Paskaduuni jossain vitun Suomessa saattaa kummasti madaltaa kynnystä. Suurin osa meistä tekee tavalla tai toisella paskaduuneja, eikä menneiden sukupolvien eduskuntavaalit ole Suomestakaan mitään maanpäällistä paratiisia vielä tehny. Siinä sulle kyynisyyttä.

Vaikka Suomi on paska maa ei täällä eläminen silti kaikilla ole yhtä kärsimystä 24/7. Ja jotkut jopa saattavat viihtyä duuneissaan.

• kyllä kuulosta
        kyyninen kirjoitti:

Vaikka Suomi on paska maa ei täällä eläminen silti kaikilla ole yhtä kärsimystä 24/7. Ja jotkut jopa saattavat viihtyä duuneissaan.

siltä, että olisit tyytyväinen elämääsi, ympäristöstä riippumatta. Ihmiset tekevät valintojaan mielipiteistäsi riippumatta, ja hyvä niin.

• OLG

No kyllä sitä iloisesti tekee vaikka mitä jos tuntipalkka lähentelee 30 euroa lisineen. :)

• niinku
        kyyninen kirjoitti:

Mikä sun pointti oikeastaan on? Ehkä duuneihinsa tyytyväiset ei täällä kysele kakatehtaiden osoitteita. Eli jotkut haikaiee kalatehtaalle ja toiset viihtyy Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe