kurkku on kipee, nieleminen on tosi vaikeaa ja tänään huomasin nuo punaiset näppylät aivan kielen takaosassa (niitä ei huomaa ellei katso taskulampun kanssa ja sormella tai jollain auttaa kieltä pysymään alhaalla)...? Olin kyllä kuumeessa viikko sitten päivän verran, mutta silloin ei kurkkukipua ollut, se tuli vasta eilen. Ja kurkku on myös tulipunainen.
voisko ne olla jotain rakkuloita, esim kuumasta juomasta tai ruuasta?
kipua kurkussa ja näppylöitä kielen takaosassa
4
9673
Vastaukset
- apuva:O
Sama vika Rahikaisella. Kielen takaosassa näkyy punasia rakkuloita, mut ei ole kyllä yhtään kipeenä. Mitähän ne on? Mikä auttais? Vai pitääkö tässä marssia lääkäriin:O
Samma här. Viikon verran ollut kurkkukipua, yskää ja nuhaa. Lauantaina pientä lämpöä ja tänään kummastelin, kun niellessä tuntuu oudolta. Katsoin kurkkuun ja punainenhan tuo on. Ja mulla myös kielen takaosassa punaisia näppyjä. Ois kiva tietää onko tarttuvaa ts. uskaltautuuko jo töihin huomenna. Toivottavasti joku viisaampi jelppaa :)
Unohtui mainita, että tuolla terveyspalstalla joku kertoi, että näppylät voisivat johtua myös mansikoista. Ootko syönyt lähipäivinä? Itse niitä eilen kyllä muutaman vetäsin, mutten aiemmin ole kyllä mitään reaktiota huomannut vaikka litrakin on menny kepeesti (nyt siis vaan muutama hassu mansikka). Ja olo kyllä on aika kamala, että tiedä häntä, mistä näpyt ilmaantuivat.
- ongelmainen
Minulla on ihan sama ongelma: näppylöitä kurkussa ja syöminen koskee. Olin viime viikon kuumeessa, ja stressi vaivaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks395423Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si704089Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut353498Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?1003287Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää543272- 742708
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1282203En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri562190Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit271530- 1911356