kurkku on kipee, nieleminen on tosi vaikeaa ja tänään huomasin nuo punaiset näppylät aivan kielen takaosassa (niitä ei huomaa ellei katso taskulampun kanssa ja sormella tai jollain auttaa kieltä pysymään alhaalla)...? Olin kyllä kuumeessa viikko sitten päivän verran, mutta silloin ei kurkkukipua ollut, se tuli vasta eilen. Ja kurkku on myös tulipunainen.
voisko ne olla jotain rakkuloita, esim kuumasta juomasta tai ruuasta?
kipua kurkussa ja näppylöitä kielen takaosassa
4
8635
Vastaukset
- apuva:O
Sama vika Rahikaisella. Kielen takaosassa näkyy punasia rakkuloita, mut ei ole kyllä yhtään kipeenä. Mitähän ne on? Mikä auttais? Vai pitääkö tässä marssia lääkäriin:O
Samma här. Viikon verran ollut kurkkukipua, yskää ja nuhaa. Lauantaina pientä lämpöä ja tänään kummastelin, kun niellessä tuntuu oudolta. Katsoin kurkkuun ja punainenhan tuo on. Ja mulla myös kielen takaosassa punaisia näppyjä. Ois kiva tietää onko tarttuvaa ts. uskaltautuuko jo töihin huomenna. Toivottavasti joku viisaampi jelppaa :)
Unohtui mainita, että tuolla terveyspalstalla joku kertoi, että näppylät voisivat johtua myös mansikoista. Ootko syönyt lähipäivinä? Itse niitä eilen kyllä muutaman vetäsin, mutten aiemmin ole kyllä mitään reaktiota huomannut vaikka litrakin on menny kepeesti (nyt siis vaan muutama hassu mansikka). Ja olo kyllä on aika kamala, että tiedä häntä, mistä näpyt ilmaantuivat.
- ongelmainen
Minulla on ihan sama ongelma: näppylöitä kurkussa ja syöminen koskee. Olin viime viikon kuumeessa, ja stressi vaivaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448199Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432201Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262092- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811647- 301217
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860