Itsensä esitteleminen

Mistä johtuu tämä aivan tolkuton tarve esitellä itseään, mitä nykynaisilla usein tapaa? Kaula-aukon on oltava leveä, ja paidan ja housujen välissä on käytäntönä pitää vähintään muutaman sentin rako niin että paljasta pintaa näkyy, ellei enemmänkin.
Olen päättänyt että yksikään vieras nainen ei pääse nauttimaan huomiosta minun kustannuksella. Ei vaikka tissit näkyisi miten.
Jotainhan voi päätellä naisten tasosta jos ne kerran joutuu kalastamaan huomiota paljastamalla itseään, muutenkin kun baarissa. Aika heikot on lahjat jos se ei muuten onnistu.
Minun silmissä kuittaa reilusti enemmän irtopinnoja muutamalla fiksulla lauseella ja terveellä elämänkatsomuksella kun kaikilla maailman peffanesittelyhousuilla yhteensä. Mutta niitä naisia jotka kykenee niihin fiksuihin juttuihin, ne onkin sitten harvassa.

7

1056

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhut

itse olen nainen ja itseäni en kyllä koe tarvetta esitellä.
      alkaa vain ketuttamaan naiset jotka niin tekevät.
      tosin empä ole huomioitta kuitenkaan jäänyt =)

• hoihpojpjpojjp

Jokainen taaplaa tyylillään... Jos ne naiset pukeutuu noin, niin ne luultavasti hakeekin vaan niitä yhen yön juttuja... eli saavat mitä tilaavat. Ja miksi se häiritsee sua? Eihän sun tarvii niihin naisiin kiinnittää huomiota... keskity enemmän tärkeisiin asioihin!;)

• eivät hae

yhen yön juttuja vaan monen vuoden juttuja ..oot pöljä ajatuksines ja kade.

• Emmanuele

yhteiskunnassa jossa ulkonäkö ja seksi on valuuttaa tuo paljastelu on kaiketi ymmärrettävää.Jos sulla on hyvät tissit ja perse ja vyötärö niin tottakai sitä on kiva vähän esitellä. En mäkään siksi käy 4x/vk salilla että voisin pukeutua säkkiin ;)

• seinäruusukka

Valitettavasti vain itseään esittelemällä saa miesten huomion, vaikka puhuis miten fiksuja normaalit (lue: tissit/peppu/maha/selkä ei näy) vaatteet päällä :(

Minulla on aina vähän vientiä yökerhossa, kun olen tuttuni kanssa, joka pukeutuu TODELLA paljastavasti. Mutta kun olen muiden "ei niin paljastavia" vaatteita käyttävien seurassa, niin ei huomiota puutu. Jotenkin toivoisi, että ne miehet jotka juoksevat tämän paljaan pinnan perässä eivät olisi fiksuja, mutta ihan järkeviä kavereita vaikuttavat olevan.. tai no laidasta laitaan.

• sanoja löytyy

ei ne sulje pois toisiaan ,,hyvä mies ainakaan täällä.

• Suvikki74

Olin aivan varma että tämä liittyy etikettiin eli miten esittäytyä entuudestaan tuntemattomalle ihmiselle. Olen selvästi väärässä. Aiheeseen... Sopivasti paljastettu iho on seksikkäämpi kuin täysin paljas tai kokonaan peitetty. Huomaan hoikimpien kavereitteni tiukkojen ja paljastavien vaatteisiin pukeutuneena saavan enemmän huomiota, mutta mä luotan määrän sijasta laatuun. Mun periaate on olla yhden kanssa loppuelämä ja nyt on sopiva mies löytynyt. Mieshaaremin ja pyllyn pyörityksen jätän toistaiseksi muille. Aivan muut asiat ovat tärkeämpiä kuin ulkokuori ja markkina-arvon testailu ravintoloissa.Vaikka kivaahan se on välillä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe