selluliitti rasva joka toimii

oikeasti!!!

yves rocherista saatava lipo phenol vegetal.mulla katosi 4cm rasvaa mahasta ja jaloista ja käsistä almat!!!aivan mahtava tuote!!!poistaa selluliittia ja estää rasvaa kiertymästä!!!ei saa käyttä raskaana ollessa...äkkiä tilaamaan se on oikeasti tehokas minä tykkäsin!!!sitten käytin sitä spaa tuote sarjan 3d kiinteyttävää rasvaa lisä hoitona ja spaa rinta seerumi rasvaa joka auttaa rintojen ihoa kiinteytymään ja pysymään kuosissa...kaikki tuotteet ovat toimineet ja auttaneet minua!!!kaunista kevättä kaikille!!

37

15008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      toinen tuote jota voin lämpimästi suositella on AVON cellu-sculpt!!toimii oikeasti säännöllisesti käytettynä!Tuttavaltavi lähti monet sentit ja hän söi vaan suklaata, koska silloin oli jouluaika:)...mutta kokeilkaa!!!toimii!

    • ;;;

      Siis kuinka kauan käytit tuotetta että sait tuollaisia tuloksia?

    • no..

      Kaipa tuota voi kokeilla kun kerta on netti myynnissä -50%.. varmaan ainakin iho pehmenee jos ei möykyt lähe :)

    • kysyjä ei tieltä...

      kauanko käytit ja oliko tahmaista/pahan hajuista. Käytettiinkö kerran vai kaksi päivässä?

      • ..............................

        käytin kerran päivässä illalla ennen nukkumaan menoa.olen käyttänyt kaikkia noita rasvoja nyt 2kk putkeen ja iho senkun silenee vaan ja appelsiini iho senkun haihtuu vaan!!!ei ole tahmeaa hieman pahan hajuista sen jälken kun on koko päivän ollut iholla mutta ei minua ainakaan ole haitannut,se rupeaa levityksen jälkeen tuntumaan viileältä tehon tuntee kyllä.


      • Fyy
        .............................. kirjoitti:

        käytin kerran päivässä illalla ennen nukkumaan menoa.olen käyttänyt kaikkia noita rasvoja nyt 2kk putkeen ja iho senkun silenee vaan ja appelsiini iho senkun haihtuu vaan!!!ei ole tahmeaa hieman pahan hajuista sen jälken kun on koko päivän ollut iholla mutta ei minua ainakaan ole haitannut,se rupeaa levityksen jälkeen tuntumaan viileältä tehon tuntee kyllä.

        Laitapa hammastahnaa iholle...sekin tuntuu viileältä, mutta ei taida poistaa selluliittiä. Tai pitäisköhän kokeilla, eihän sitä ikinä tiedä =)
        Mutta pointti oli, et se viileys ei vielä kerro tehokkuudestaa. Moni myrkyllinen ainekin saattaa "tuntua" iholla.


    • palturia??

      Voiko noin toimivaa rasvaa ollakaan? Täytyy kokeilla, jos näin on... Itsellä melko muhkuraiset reidet, varsinkin ulkoreidet, ei mitenkään nätit.

      • tiedän itse miten vaikeaa

        on löytää sellainen rasva joka oikeasti toimii!!!minulla selkävika en voi mitään liikuntaa harrastaa joten ihme rasvoja tarvitsen todellakin!!!


      • ...
        tiedän itse miten vaikeaa kirjoitti:

        on löytää sellainen rasva joka oikeasti toimii!!!minulla selkävika en voi mitään liikuntaa harrastaa joten ihme rasvoja tarvitsen todellakin!!!

        jäi kiinnostamaan että millanen on sellanen "selkävika" (rakennevika? sairaus?)ettei pysty MITÄÄN liikuntaa harrastamaan?
        terkuin: fysioterapeutti


      • niin...
        ... kirjoitti:

        jäi kiinnostamaan että millanen on sellanen "selkävika" (rakennevika? sairaus?)ettei pysty MITÄÄN liikuntaa harrastamaan?
        terkuin: fysioterapeutti

        Ainakin mun tuttavallani tuli sellainen selkävika että ei voi enää kävellä ja liikkuu pyörätuolilla. Selkää yritettiin leikatakin monta kertaa. En tarkalleen tiedä, mikä siellä oli "rikki". Se meni vissiin onnettomuudessa lopullisesti vaikka oli sitä ennenkin jotain "vikaa".


    • koska ei lääkevoide

      http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/322

      Tokihan se kosteuttaminen ihon pintaa siloittaa ja tekee nätimmäksi, mutta jos ajatelaan rasvaa joka vaikuttaisi ihon läpi kuona-aineiden ja rasvan aineenvaihduntaan niin reseptilääkehän se silloin pitäisi olla.

      Haluat siis vain laittaa mokaostoksestasi vahingon kiertämään.

      • tuote

        todella toimii!!!!!!!!t.toinen tyytyväinen käyttäjä jolta rasvaa palanut samat määrät 3kk kerran p.v levitettynä.


      • paitsi edes testattu tossa

        ja testi on pari vuotta vanha näytetty uusintana telkusta!!!!!


    • Apua

      Siis... voiko tuotetta tilata avonin sivulta... en minä löytänyt tilauslomaketta siitä sivulta !!

      • 123

        Oletteko lainkaan kuulleet tästä firmojen uusimmasta villityksestä palkata ihmisiä (eli "hopottajia", ei, kyse EI ole höpöttäjistä ;) mm. netin keskustelupalstoille mainostamaan tuotteitaan???!
        Minusta tuntuu että täällä heitä on...:)

        Nykyään et voi tietää edes, että onko paras ystäväsi ihan palkattu kehumaan tuotetta, jota hän "muka" käyttää päivittäin...

        Maailma pyörii markkinatalouden voimin...ja me naiset olemme ehkä helpoin kohde. Olemme liian epävarmoja itsestämme, kehostamme....Milloin se loppuu?


      • mutta minä
        123 kirjoitti:

        Oletteko lainkaan kuulleet tästä firmojen uusimmasta villityksestä palkata ihmisiä (eli "hopottajia", ei, kyse EI ole höpöttäjistä ;) mm. netin keskustelupalstoille mainostamaan tuotteitaan???!
        Minusta tuntuu että täällä heitä on...:)

        Nykyään et voi tietää edes, että onko paras ystäväsi ihan palkattu kehumaan tuotetta, jota hän "muka" käyttää päivittäin...

        Maailma pyörii markkinatalouden voimin...ja me naiset olemme ehkä helpoin kohde. Olemme liian epävarmoja itsestämme, kehostamme....Milloin se loppuu?

        ainakin olen ihan tavallinen koti äiti joka löysi hyvän tuotteen,onko siis väärin kertoa siitä muille samojen ongelmien kanssa painiville....


      • toimit

        Hei saat Avon nettitunnukset kauttani tai lähimmän myyjän tiedot.
        Laita yhteystiedot:

        [email protected]


      • jopsellinni
        toimit kirjoitti:

        Hei saat Avon nettitunnukset kauttani tai lähimmän myyjän tiedot.
        Laita yhteystiedot:

        [email protected]

        onko tässä nyt kyse yves rocherista vai avonista??? kumpaa tilaisin siis?


      • tässäpäs
        jopsellinni kirjoitti:

        onko tässä nyt kyse yves rocherista vai avonista??? kumpaa tilaisin siis?

        ketjussa nähtiin, että ainakin Avonilla tais olla hopottaja kehissä :D ...


      • tuosta ekasta
        jopsellinni kirjoitti:

        onko tässä nyt kyse yves rocherista vai avonista??? kumpaa tilaisin siis?

        vaihto ehdosta oli kyse...


    • voisi kokeilla

      Niin mistä tota Lipo Phenol Vegetalia voi tilata tai missä sitä myydään? Onko kamalan kallista? En löytänyt Rocherin omilta sivuilta tietoa tuotteesta...

      • yves rocherista siis

        Oli vaan kirjotettu vähän eri tavalla kuin tuo aloittaja oli sen kirjottanut.. En muista, et mistä se sieltä löytyy, mut jostain ihonhoitotuotteista tai muista. Koita etsiskellä. Oli muuten nyt puoleen hintaan eli 19e..


      • kun osas kirjoittaa oikein
        yves rocherista siis kirjoitti:

        Oli vaan kirjotettu vähän eri tavalla kuin tuo aloittaja oli sen kirjottanut.. En muista, et mistä se sieltä löytyy, mut jostain ihonhoitotuotteista tai muista. Koita etsiskellä. Oli muuten nyt puoleen hintaan eli 19e..

        Löysin ja tilasin. Saas nyt sit nähdä, miten toimii vai toimiiko. Ei ois saanu mennä niille sivuille, koska ei se siihen yhteen purkkiin jäänyt tilaamiset. :D


      • ..............
        kun osas kirjoittaa oikein kirjoitti:

        Löysin ja tilasin. Saas nyt sit nähdä, miten toimii vai toimiiko. Ei ois saanu mennä niille sivuille, koska ei se siihen yhteen purkkiin jäänyt tilaamiset. :D

        kiitos sulle hyvästä vinkistä :)


      • toimii oikeasti!
        .............. kirjoitti:

        kiitos sulle hyvästä vinkistä :)

        itse olen nyt kuukauden päivät käyttänyt säännöllisesti kaksi kertaa päivässä ja huomaa kyllä että muhkurat ovat vähentyneet ja ympärysmitta pienentynyt reisistä ja vatsasta.suosittelen kokeilemaan


    • Miss-78

      ????

    • sillä iällä?..

      tarpeeksi vanha kuitenkin että on tuota iljettävää mönjää kerinnyt kertymään;)

    • se selluliitti..

      .. sitten menee jos se kerran lähtee mahasta ja reisistä? Kyllähän sen on pakko tulla kehosta uloskin tai sitten se vain vaihtaa paikkaa ja jää jonnekin muualle jumiin.

      • geelia

        joka yllattaen toimi, mutta minulle iski kamala finniongelma selkaan...onko muille kaynyt samoin?


      • geeliä
        geelia kirjoitti:

        joka yllattaen toimi, mutta minulle iski kamala finniongelma selkaan...onko muille kaynyt samoin?

        kokeilit? Tässä viestiketjussa puhutaan kahdesta eri tökötistä...


      • phenol
        geeliä kirjoitti:

        kokeilit? Tässä viestiketjussa puhutaan kahdesta eri tökötistä...

        vegetalia


    • hyvinkin!!

      Kyllä Yves Rocherilla on aina olleet hyvät rasvanpoisto - sellutuotteet.
      Jokunen vuosi sitten ( 10 v ??) heillä oli niin tehokas selluliittivoide, että osa käyttäjistä joutui sairaalahoitoon. En siis halua kertoa tätä negatiivisessa mielessä vaan ihan vaan todetakseni, että tehoa heillä löytyy.
      Nyt varmasti tuote on siltä osin parannettu, ettei tule voimakkaita sivuoireita.
      Aionpa ostaa itsekin !

    • testattu on

      EI TOIMI! Edes ruokavalion ja liikunnan avulla. Kokeilin kuukauden eikä mitään muutoksia. Siis tämä Yves Rocherin tuote.

      • leiu

        täälläkään.Kuukauden jälkeen ei mitään muutoksia näkyvissä..jatkan siis selluliitin tuhoamista ainoilla toimivilla tuotteilla, liikunnalla ja ruokavaliolla.

        Suosittelen siis harkitsemaan, kannaattako laittaa rahaa tuotteeseen.


      • ...
        leiu kirjoitti:

        täälläkään.Kuukauden jälkeen ei mitään muutoksia näkyvissä..jatkan siis selluliitin tuhoamista ainoilla toimivilla tuotteilla, liikunnalla ja ruokavaliolla.

        Suosittelen siis harkitsemaan, kannaattako laittaa rahaa tuotteeseen.

        Itselläkin kuukausi takana..enpä muutoksia ole huomannut. Jännä kuvitella että joillain tehoaisi mutta eipä sitä tietenkään koskaan tiedä..


      • oriflamelta
        ... kirjoitti:

        Itselläkin kuukausi takana..enpä muutoksia ole huomannut. Jännä kuvitella että joillain tehoaisi mutta eipä sitä tietenkään koskaan tiedä..

        löytyy toimiva sellugeeli, suosittelen!


      • mimmu35

        jo ei toimi. Kuukauden käyttänyt aamuin illoin kuivaharjauksen kera..EI TOIMI EI!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe