Ihmettelen

maailman menoa

Kyllä on maailma pettäjiä täynnä. Tänne Suomi24:n sivuillekin mahtuu kaikenlaisia "kengänkuluttajia". Suurin osa on kadottanut moraalin ja unohtanut hyvät tavat.

11

2280

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetellään...

      Pari kuukautta S24:n treffipalstalla profiili ollut ja ei voi kuin ihmetellä miten paljon on pettäjiä liikkeellä, onneksi en itse ole naimisissa, ei tarvitse miettiä pettääkö oma mies...

      • ////

        EI tarvitse kukaan uskoa että mitään aitoa löytyy,
        kertakäyttötavaraa kaikki, mutta myös sieluja ilman
        toivoa.


      • miehille
        //// kirjoitti:

        EI tarvitse kukaan uskoa että mitään aitoa löytyy,
        kertakäyttötavaraa kaikki, mutta myös sieluja ilman
        toivoa.

        Näin naiskulmasta katsottuna ja itse kaljaa inhoavana ei voi kuin ihmetellä, että mitä se joskus -sana tuolla profiilissa meinaa. Sitten paljastuukin, että saunakaljoja nappaillaan viikossa mäyräkoirallinen eikä sekään riitä. Ja sitä kaljaa nautitaan joka viikko.

        Löytyyköhän Suomenmaasta enää keski-ikäistä miestä, joka pystyy ottamaan vain JOSKUS? Se joskus meinaa mielestäni pitkääkin aikajännettä. Tulee vain mieleen, että suurin osa eronneista täällä on heitetty pellolle liiallisen juopottelun vuoksi.

        Alkaa toivo mennä, että täältä löytyy kohtuukäyttäjiä.


      • Nimetön
        miehille kirjoitti:

        Näin naiskulmasta katsottuna ja itse kaljaa inhoavana ei voi kuin ihmetellä, että mitä se joskus -sana tuolla profiilissa meinaa. Sitten paljastuukin, että saunakaljoja nappaillaan viikossa mäyräkoirallinen eikä sekään riitä. Ja sitä kaljaa nautitaan joka viikko.

        Löytyyköhän Suomenmaasta enää keski-ikäistä miestä, joka pystyy ottamaan vain JOSKUS? Se joskus meinaa mielestäni pitkääkin aikajännettä. Tulee vain mieleen, että suurin osa eronneista täällä on heitetty pellolle liiallisen juopottelun vuoksi.

        Alkaa toivo mennä, että täältä löytyy kohtuukäyttäjiä.

        Löytyy sellaisiakin miehiä, jostain syystä sellaiset tylsimykset eivät naisia kiinnosta.


      • Puhut!!
        miehille kirjoitti:

        Näin naiskulmasta katsottuna ja itse kaljaa inhoavana ei voi kuin ihmetellä, että mitä se joskus -sana tuolla profiilissa meinaa. Sitten paljastuukin, että saunakaljoja nappaillaan viikossa mäyräkoirallinen eikä sekään riitä. Ja sitä kaljaa nautitaan joka viikko.

        Löytyyköhän Suomenmaasta enää keski-ikäistä miestä, joka pystyy ottamaan vain JOSKUS? Se joskus meinaa mielestäni pitkääkin aikajännettä. Tulee vain mieleen, että suurin osa eronneista täällä on heitetty pellolle liiallisen juopottelun vuoksi.

        Alkaa toivo mennä, että täältä löytyy kohtuukäyttäjiä.

        Kyllä se ikävä noin on,mitä sanoit!!! ja tupakan poltto joskus!!! tarkoittaa AINA!!! olen myös törmännyt itse JOSKUS miehiin :=D


      • ..............................
        miehille kirjoitti:

        Näin naiskulmasta katsottuna ja itse kaljaa inhoavana ei voi kuin ihmetellä, että mitä se joskus -sana tuolla profiilissa meinaa. Sitten paljastuukin, että saunakaljoja nappaillaan viikossa mäyräkoirallinen eikä sekään riitä. Ja sitä kaljaa nautitaan joka viikko.

        Löytyyköhän Suomenmaasta enää keski-ikäistä miestä, joka pystyy ottamaan vain JOSKUS? Se joskus meinaa mielestäni pitkääkin aikajännettä. Tulee vain mieleen, että suurin osa eronneista täällä on heitetty pellolle liiallisen juopottelun vuoksi.

        Alkaa toivo mennä, että täältä löytyy kohtuukäyttäjiä.

        Minä myös treffailin erästä miestä, jonka profiilissa oli alkoholin käytössä joskus.....
        Ja se tarkoitti jokaisena vapaapäivänä vähintäänkin six-bäkkiä...toisinaan mäyräkoiraa.
        No..se mies on nyt historiaa....eihän täältä kukaan vapaaehtoisesti juoppoa hae.......


      • mieltä kanssasi
        miehille kirjoitti:

        Näin naiskulmasta katsottuna ja itse kaljaa inhoavana ei voi kuin ihmetellä, että mitä se joskus -sana tuolla profiilissa meinaa. Sitten paljastuukin, että saunakaljoja nappaillaan viikossa mäyräkoirallinen eikä sekään riitä. Ja sitä kaljaa nautitaan joka viikko.

        Löytyyköhän Suomenmaasta enää keski-ikäistä miestä, joka pystyy ottamaan vain JOSKUS? Se joskus meinaa mielestäni pitkääkin aikajännettä. Tulee vain mieleen, että suurin osa eronneista täällä on heitetty pellolle liiallisen juopottelun vuoksi.

        Alkaa toivo mennä, että täältä löytyy kohtuukäyttäjiä.

        En minäkään mielelläni ole missään tekemisissä naisten kanssa, jotka juovat kaljaa, tupakoivat ja syövät ruokaa yli tarpeen.


    • totta...

      kyllä treffipalsta on ihan oikeesti aikuisten hiekkalaatikko....kehenkään et voi luottaa, huomasin tässä et yksi sama mies mailailee kolmella eri profiililla...pohjois.suomessa...

      • Onkos tossa kovin paljoa väärin, jos alkutunnusteluvaiheessa postailee useamman kanssa? Aikaahan se tosin vie, mutta ei perusinfon vaihto netin välityksellä tuntemattoman ennen viellä näkemättömän kaverin kanssa tarkoita, että olisi jo "sitoutunut" tai edes seurustelisi hänen kanssaan. Sama koskee ensitreffejä ja tapailua noin yleensä.


      • totta..
        lambrpa1 kirjoitti:

        Onkos tossa kovin paljoa väärin, jos alkutunnusteluvaiheessa postailee useamman kanssa? Aikaahan se tosin vie, mutta ei perusinfon vaihto netin välityksellä tuntemattoman ennen viellä näkemättömän kaverin kanssa tarkoita, että olisi jo "sitoutunut" tai edes seurustelisi hänen kanssaan. Sama koskee ensitreffejä ja tapailua noin yleensä.

        tarkoitin, että miehellä on itsellä kolmella eri nimimerkillä ilmoitus treffipalstalla, en toki sitä tarkoittanut, ettei sai kuin yhden kanssa mailailla...


    • kunnollisia löydy

      ...jokaisella on monta rautaa tulessa. Ilmeisesti on vaikea valita tästä tasapaksusta porukasta sitä "something special'ia".

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1383
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1279
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1116
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      116
      1070
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      871
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      755
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      48
      622
    8. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      604
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      180
      598
    10. Näetkö häntä

      Missä, mite, milloin, mitä ajattelet aina kun näet
      Ikävä
      45
      583
    Aihe