Ihmettelen

maailman menoa

Kyllä on maailma pettäjiä täynnä. Tänne Suomi24:n sivuillekin mahtuu kaikenlaisia "kengänkuluttajia". Suurin osa on kadottanut moraalin ja unohtanut hyvät tavat.

11

2303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetellään...

Pari kuukautta S24:n treffipalstalla profiili ollut ja ei voi kuin ihmetellä miten paljon on pettäjiä liikkeellä, onneksi en itse ole naimisissa, ei tarvitse miettiä pettääkö oma mies...

• ////

EI tarvitse kukaan uskoa että mitään aitoa löytyy,
        kertakäyttötavaraa kaikki, mutta myös sieluja ilman
        toivoa.

• miehille
        //// kirjoitti:

EI tarvitse kukaan uskoa että mitään aitoa löytyy,
        kertakäyttötavaraa kaikki, mutta myös sieluja ilman
        toivoa.

Näin naiskulmasta katsottuna ja itse kaljaa inhoavana ei voi kuin ihmetellä, että mitä se joskus -sana tuolla profiilissa meinaa. Sitten paljastuukin, että saunakaljoja nappaillaan viikossa mäyräkoirallinen eikä sekään riitä. Ja sitä kaljaa nautitaan joka viikko.

Löytyyköhän Suomenmaasta enää keski-ikäistä miestä, joka pystyy ottamaan vain JOSKUS? Se joskus meinaa mielestäni pitkääkin aikajännettä. Tulee vain mieleen, että suurin osa eronneista täällä on heitetty pellolle liiallisen juopottelun vuoksi.

Alkaa toivo mennä, että täältä löytyy kohtuukäyttäjiä.

• Nimetön
        miehille kirjoitti:

Näin naiskulmasta katsottuna ja itse kaljaa inhoavana ei voi kuin ihmetellä, että mitä se joskus -sana tuolla profiilissa meinaa. Sitten paljastuukin, että saunakaljoja nappaillaan viikossa mäyräkoirallinen eikä sekään riitä. Ja sitä kaljaa nautitaan joka viikko.

Löytyyköhän Suomenmaasta enää keski-ikäistä miestä, joka pystyy ottamaan vain JOSKUS? Se joskus meinaa mielestäni pitkääkin aikajännettä. Tulee vain mieleen, että suurin osa eronneista täällä on heitetty pellolle liiallisen juopottelun vuoksi.

Löytyy sellaisiakin miehiä, jostain syystä sellaiset tylsimykset eivät naisia kiinnosta.

• Puhut!!
        miehille kirjoitti:

Kyllä se ikävä noin on,mitä sanoit!!! ja tupakan poltto joskus!!! tarkoittaa AINA!!! olen myös törmännyt itse JOSKUS miehiin :=D

• ..............................
        miehille kirjoitti:

Minä myös treffailin erästä miestä, jonka profiilissa oli alkoholin käytössä joskus.....
        Ja se tarkoitti jokaisena vapaapäivänä vähintäänkin six-bäkkiä...toisinaan mäyräkoiraa.
        No..se mies on nyt historiaa....eihän täältä kukaan vapaaehtoisesti juoppoa hae.......

• mieltä kanssasi
        miehille kirjoitti:

En minäkään mielelläni ole missään tekemisissä naisten kanssa, jotka juovat kaljaa, tupakoivat ja syövät ruokaa yli tarpeen.

• totta...

kyllä treffipalsta on ihan oikeesti aikuisten hiekkalaatikko....kehenkään et voi luottaa, huomasin tässä et yksi sama mies mailailee kolmella eri profiililla...pohjois.suomessa...

• Onkos tossa kovin paljoa väärin, jos alkutunnusteluvaiheessa postailee useamman kanssa? Aikaahan se tosin vie, mutta ei perusinfon vaihto netin välityksellä tuntemattoman ennen viellä näkemättömän kaverin kanssa tarkoita, että olisi jo "sitoutunut" tai edes seurustelisi hänen kanssaan. Sama koskee ensitreffejä ja tapailua noin yleensä.

• totta..
        lambrpa1 kirjoitti:

Onkos tossa kovin paljoa väärin, jos alkutunnusteluvaiheessa postailee useamman kanssa? Aikaahan se tosin vie, mutta ei perusinfon vaihto netin välityksellä tuntemattoman ennen viellä näkemättömän kaverin kanssa tarkoita, että olisi jo "sitoutunut" tai edes seurustelisi hänen kanssaan. Sama koskee ensitreffejä ja tapailua noin yleensä.

tarkoitin, että miehellä on itsellä kolmella eri nimimerkillä ilmoitus treffipalstalla, en toki sitä tarkoittanut, ettei sai kuin yhden kanssa mailailla...

• kunnollisia löydy

...jokaisella on monta rautaa tulessa. Ilmeisesti on vaikea valita tästä tasapaksusta porukasta sitä "something special'ia".

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      227
      2003
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      56
      1251
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1075
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      865
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      864
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      794
    Aihe