onko kukaan ehtinyt kokeilla tuotetta, mainos kuullostaa ainakin hyvalta etta miehillekin suodaan rusketusta ilman melanooman ja kuivumisen riskia.
Nivea summer look
4
1627
Vastaukset
- summerlook
Itse olen tuota kyseistä tuotetta käyttänyt ja pakko sanoa, että se on toiminut ainakin minun kohdallani. Itse en mainoksesta johtuen ole sitä joka aamu ja ilta käyttänyt vaan kerran päivässä. Siinä mainoksessahan näyttää aika luonnottomalta se rusketus.. Pitäis varmaan kokeilla jos laittaisin kaks kertaa päivässä..
Nyt naama näyttää paljon paremmalta eikä niin kalpealta ja kaikki punaiset läiskät ei paista niin hyvin. Ja oma mieli on paljon parempi ku tietää näyttävänsä paremmalta :)- sjdguosrng
Olisiko jollain muulla merkillä vastaavia tuotteita nimenomaan miehille?
- Nimetön
sjdguosrng kirjoitti:
Olisiko jollain muulla merkillä vastaavia tuotteita nimenomaan miehille?
Hugo Boss . Boss skin sarjasta löytyy kuten myös shiseido meniltä. Clarinsilla ja phytomerilla on miehille itseruskettava, mutta en tiedä tuleeko suomeen. paremmuudesta en tiedä, kun en ole kokeillut
- käyttäjä 2
Itse käytän tuota myös päivittäin ja suosittelen. En halua liiallista rusketusta ja tuote tekee vain sellaisen juuri sopivan ja terveen päivettymisen. Olen ollut tyytyväinen, ainakin vielä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665655Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti943011- 2772646
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232359Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601378Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881185
- 901166