~~o~~o~~o~~o~~o~~o~~o~~o~~o~~o~~o~~o~~o~~o~~o~~~~o~~o~~o~~o~~o~~
~~o~~o~~o~~o~~o~~o~~o~~VUODEN 2007 PALSTAILIJA~~o~~o~~o~~o~~o~~o~~o~~
Tämä kunniakirja ojennetaan Sinulle osoituksena siitä mielenkiinnosta, jota olet osoittanut
yhteisen yhteisöämme, 40 -palstaa, kohtaan!
Olet sitten vakituinen kirjoittaja, satunnainen käväisijä tai, peräti, puskis - rekattu tahi
rekkaamaton,
olet vaikuttanut, omalta osaltasi, keskustelujen sisältöön, henkeen ja aineeseen,
julkituoden mielipiteitä, mielialoja ja mielikuvia meidän muiden iloksi ja viihteeksi!
Olet tuonut panoksellasi meille kosolti hurttia huumoria, vakavia pohdintoja,
lemmenlurituksia, kaipuuta, surua ja iloa!
Olet ottanut osaa!
Olet onnitellut!
Myötäelänyt!
Olet ollut olemassa!
Kiitos siitä!
Palstalla 6. maaliskuuta 2007
Mysteriet
PS; Perskules kun en ehdi juhlatilaisuuteen,
tämän enempää, osallistumaan!
Nukkumaan pitää tästä...
Halusin vain toivottaa hyvää huomenta ;D
Ja - onnea ;D
40+ Diplomi...
62
2275
Vastaukset
- F-i-a
Kiitos,kiitos..kylläpä lämmitti mieltä näin räntäsateisena aamuna:))
Hyvää huomenta!- Mysteriet
Täällä paistoi aamulla aurinko ja nyt tulee lunta...
Tietää kivoja ajokelejä yöllä :P
Näin keväällä kaipaa erityistä piristettä ;D
- tomppa2006
...koen uutteralla kirjoittelullani ansainneeni tämän diplomin.
*kumartaa syvään*- Mysteriet
Jokos olet paremmassa kunnossa?
Ota kuitenkin rauhallisesti vielä - tauti on arvaamaton, olen kuullut... - tomppa2006
Mysteriet kirjoitti:
Jokos olet paremmassa kunnossa?
Ota kuitenkin rauhallisesti vielä - tauti on arvaamaton, olen kuullut......tässä vielä ollaan, ihmeen paljon tuota räkää riittää. Enhän minä nyt sentään mikään räkäpää ole?
- Mysteriet
tomppa2006 kirjoitti:
...tässä vielä ollaan, ihmeen paljon tuota räkää riittää. Enhän minä nyt sentään mikään räkäpää ole?
Jotenkin hellyttävää huomata aina, miten lenssu saa olon tuntumaan maailman surkeimmalta (minulla ainakin...) ;D
Räkäpää - ne ovat semmoisia pyssynpanoksia, joissa on puuta siinä kärjessä - et Sinä mikään puupää ole ainakaan... *lohduttaa*
Kas tässä (__)3 iso kupillinen kuumaa viinimarjamehua (terästin hieman - ota varovasti) ja [=] paketillinen nessuja... Ole hyvä ;D - tomppa2006
Mysteriet kirjoitti:
Jotenkin hellyttävää huomata aina, miten lenssu saa olon tuntumaan maailman surkeimmalta (minulla ainakin...) ;D
Räkäpää - ne ovat semmoisia pyssynpanoksia, joissa on puuta siinä kärjessä - et Sinä mikään puupää ole ainakaan... *lohduttaa*
Kas tässä (__)3 iso kupillinen kuumaa viinimarjamehua (terästin hieman - ota varovasti) ja [=] paketillinen nessuja... Ole hyvä ;Dkuumasta juomasta
lohdutuksen tuomasta
ajatuksesta kauniista
loppuu tämä niistä-
minen sitten kun
irti on nenä mun - Mysteriet
tomppa2006 kirjoitti:
kuumasta juomasta
lohdutuksen tuomasta
ajatuksesta kauniista
loppuu tämä niistä-
minen sitten kun
irti on nenä munEnpä uskonut koittavan päivän, jolloin jollekin toivottelisin, että pysy sairaana... Nyt se koitti ;D
Jestas Mies, Sinustahan kuoriutuu uusia puolia kuin sipulista - vaikutuskin on sama; Itkettää ;D
No, he he - ei siksi että runo olisi ollut NIIN huono, vaan siksi että se oli RUNO - vau ;D - tomppa2006
Mysteriet kirjoitti:
Enpä uskonut koittavan päivän, jolloin jollekin toivottelisin, että pysy sairaana... Nyt se koitti ;D
Jestas Mies, Sinustahan kuoriutuu uusia puolia kuin sipulista - vaikutuskin on sama; Itkettää ;D
No, he he - ei siksi että runo olisi ollut NIIN huono, vaan siksi että se oli RUNO - vau ;D...ei ollut Tabermannin tasoa, mutta ihan oma tomppa-runo silti. Säästän teidät tulevaisuudessa minun runoiltani, runon kirjoittaminen vaatii tilanteeseen erityistä herkkyyttä. Eilen oli!
- Mysteriet
tomppa2006 kirjoitti:
...ei ollut Tabermannin tasoa, mutta ihan oma tomppa-runo silti. Säästän teidät tulevaisuudessa minun runoiltani, runon kirjoittaminen vaatii tilanteeseen erityistä herkkyyttä. Eilen oli!
Kun toivoin Sinun olevan vielä kipeä (kauheeta);D
Olit oikeassa mielentilassa runoilemaan...
Lisää Tomppa-runoutta...
Kirjottaisitko lohdutukseksi minulle, jos sanoisin että mulla nousee kuume ja on karsee olo...
(oikeesti olen vaan vähän väsynyt...)
;*toiveikas hymyelmä* - tomppa2006
Mysteriet kirjoitti:
Kun toivoin Sinun olevan vielä kipeä (kauheeta);D
Olit oikeassa mielentilassa runoilemaan...
Lisää Tomppa-runoutta...
Kirjottaisitko lohdutukseksi minulle, jos sanoisin että mulla nousee kuume ja on karsee olo...
(oikeesti olen vaan vähän väsynyt...)
;*toiveikas hymyelmä*...tänään, vaikka miten ammennan runosuontani. Sinulle M niin mielelläni runon ma kirjoittaisin.
"ma"-sanahan on runoutta, kirj huom. - Mysteriet
tomppa2006 kirjoitti:
...tänään, vaikka miten ammennan runosuontani. Sinulle M niin mielelläni runon ma kirjoittaisin.
"ma"-sanahan on runoutta, kirj huom.Sinulle, T, jos runon laadin
Palkakseni myös runon ma vaadin
Kirjoittajan kommentti luettu
Mä-sana pilkkuihin puettu
mennessään unien maille
jääkin vaatetta vaille
Alastomana mä on ma
Runon lumoissa sa? - tomppa2006
Mysteriet kirjoitti:
Sinulle, T, jos runon laadin
Palkakseni myös runon ma vaadin
Kirjoittajan kommentti luettu
Mä-sana pilkkuihin puettu
mennessään unien maille
jääkin vaatetta vaille
Alastomana mä on ma
Runon lumoissa sa?kaunista laulua kuuntelen
poskelle vierähtävän tunnen kyyneleen
Morrison jättää kauniin jäähyväisen
merkiksi rakkauden ikuisen
Sinulle, M
jätän runon tämän
tahdon helikopterin....
- Mysteriet
Kunhan ilmat tästä hieman paranee...
Kiukutteletkos siellä?
- Daria
...päivää täällä kämpässä vasta ja nyt jo Diplomeja
ojennellaan :D
Kaiketi tuo onkin vanhemmille kävijöille tarkoitettu, mutta jospa joskus olisin tuon Diplomin arvoinen :D
Hyvää huomenta, -tai päivää oikeammin- Mysteriet
Voit pitää sitä ikäänkuin kannustimena tuleville kirjoittelemisillesi (menikö oikein tuo sana...)
kirjoittele... äh, olkoon - tiedät kyllä ;D
Iltapäivää ;D
- jane.london
ja vielä kaikille jaettavaksi:D
Kuinkahan monta naulaa napsahtaakaan tänään seinään?:)- Mysteriet
Sitä kun aamulla oli iso kattilallinen jaettavaksi... ;D
Toivottavasti monta naulaa napsutellaan tuon voimalla... ;D
- sulle!
Printtaan oitis tämän Diplonin ja laitan tuohon seinälle Aruban yliopiston tohtoridiplonin viereen.
Kiitti vielä kerran!- Mysteriet
Siinähän se näyttääkin komialta... ;D
Ole Hyvä, vielä kerran...
- pökkääjä
ollut palstalla vasta vähän aikaa, kiitän Mysteriä suuresti tästä huomion osoituksesta...
* halaa Mysterien aivan lämpöiseksi"- Mysteriet
Kylläpäs halaatkin tulisesti ;D
Tervetuloa palstalle, pökkääjä - pidemmäksikin aikaa - pökkääjä
Mysteriet kirjoitti:
Kylläpäs halaatkin tulisesti ;D
Tervetuloa palstalle, pökkääjä - pidemmäksikin aikaatulen aivan mielelläni, tykkään niin halata...;)))
- Mysteriet
pökkääjä kirjoitti:
tulen aivan mielelläni, tykkään niin halata...;)))
Saat toteuttaa itseäsi niin paljon kuin haluat - virtuaalihalit ovat sitten mukavia ;D
- pökkääjä
pökkääjä kirjoitti:
tulen aivan mielelläni, tykkään niin halata...;)))
vielä, tykkeen halata oikeen syvältä..;))))
- Mysteriet
pökkääjä kirjoitti:
vielä, tykkeen halata oikeen syvältä..;))))
Mitä tarkoittanee...?
- pökkääjä
Mysteriet kirjoitti:
Mitä tarkoittanee...?
kovin tämä maalaisuuteni. Tarkoitin, että kun oikein tulisesti haalaan, niin varmaan se tuntuu tosi hyvältä aivan syvältä asti....;)))))))
Ps. toi kunniakirja tuntuu myös tosi hyvältä..;) - Mysteriet
pökkääjä kirjoitti:
kovin tämä maalaisuuteni. Tarkoitin, että kun oikein tulisesti haalaan, niin varmaan se tuntuu tosi hyvältä aivan syvältä asti....;)))))))
Ps. toi kunniakirja tuntuu myös tosi hyvältä..;)Anteeksi maalaisuuteni...
Joo, halaaminen tuntuu sisuksissa asti - hyvältä...
Kiva kun tykkäät kunniakirjasta - niitä voi tulla vielä lisääkin, pidä silmät auki... ;D
- blackwomans
erittäin kauniista eleestäsi meitä 40 kirjoittelijoita kohtaan.
Haluan lausua sinulle muutaman sanan:
Huolehdi vähemmän siitä,
mitä muut sinusta ajattelevat,
ja enemmän siitä,mitä sinä ajattelet muista:))
Ystävyys ei koskaan tule hetkessä,se tulee aikaa antamalla,askel askeleelta.Päivä päivältä,kuukausi kuukaudelta vuosi vuodelta.
On hyvä omistaa kaltaisesi ystävä,kaukana,mutta kuitenkin niin lähellä:))
lopuksi haluan lähettää sinulle tämän:
http://www.manttari.fi/tuotekuvat/kukkakimput_4;3_190_JPG.JPG- Mysteriet
Kiitos niistä - tässähän ihan herkistyy =)
Ja tuplakiitos ihanasta kukkakimpusta - poimin sieltä yhden ja ojennan Sinulle
--,--'--@
- katjaliini
kiitos!
Vähän on ollut kiirusta,ei ole ehtinyt höpisemään,mutta nyt viikon ajan aion olla diplomin arvoinen ja enemmän kommentteja minultakin.- Mysteriet
Tokihan me kaikki täällä ymmärrämme, että Sinulla on ollut kiirusta...
*virnuaa tietäväisenä*
Vaan on se hienoa, ettei Onni Sinua ihan kokonaan kaapannut ;D - katjaliini
Mysteriet kirjoitti:
Tokihan me kaikki täällä ymmärrämme, että Sinulla on ollut kiirusta...
*virnuaa tietäväisenä*
Vaan on se hienoa, ettei Onni Sinua ihan kokonaan kaapannut ;Dtässä vähän kaapatuksikin on tultu...sydän ja vapaa-aika on kaapattu,mutta hyvä niin...
Mulla vielä viikko lomaa ja Onni jo töissä,joten rauhassa voi touhuta omiakin asioita.
Lisäksi tällä viikolla saan pikkuisen 1,5v pojantyttären Emma-Liinan kolmeksi päiväksi luokseni,kun vanhemmat lähtee risteilylle. - Mysteriet
katjaliini kirjoitti:
tässä vähän kaapatuksikin on tultu...sydän ja vapaa-aika on kaapattu,mutta hyvä niin...
Mulla vielä viikko lomaa ja Onni jo töissä,joten rauhassa voi touhuta omiakin asioita.
Lisäksi tällä viikolla saan pikkuisen 1,5v pojantyttären Emma-Liinan kolmeksi päiväksi luokseni,kun vanhemmat lähtee risteilylle.Sinuahan viedään sitten kuin metristä halkoa... ;D
Ja mikäs siinä - nautit kyydistä täysillä vaan, se onni (ja Onni) kun antoi niin kauan löytymistään odottaa...
Emma-Liina pääseekin, äitinsä ja isänsä jälkeen, parhaimpaan syliin, mitä toivoa saattaa!
Olettekos jo puuhat ja leikit miettineet valmiiksi? - katjaliini
Mysteriet kirjoitti:
Sinuahan viedään sitten kuin metristä halkoa... ;D
Ja mikäs siinä - nautit kyydistä täysillä vaan, se onni (ja Onni) kun antoi niin kauan löytymistään odottaa...
Emma-Liina pääseekin, äitinsä ja isänsä jälkeen, parhaimpaan syliin, mitä toivoa saattaa!
Olettekos jo puuhat ja leikit miettineet valmiiksi?piirretään,luetaan (siis minä-Emmis kuuntelee ),ulkoillaan-jos pulkkamäkeen, uimahallissakin käydään,Emmis kun on ollut sellaisessa vauvauinnissa silloin pienempänä,eihän se uida vielä osaa,mutta melskaa siellä vedessä mielellään.
Kaikkea kivaa ja Onnikin omalta osaltaan sitten puuhailuun keksii lisää. - Mysteriet
katjaliini kirjoitti:
piirretään,luetaan (siis minä-Emmis kuuntelee ),ulkoillaan-jos pulkkamäkeen, uimahallissakin käydään,Emmis kun on ollut sellaisessa vauvauinnissa silloin pienempänä,eihän se uida vielä osaa,mutta melskaa siellä vedessä mielellään.
Kaikkea kivaa ja Onnikin omalta osaltaan sitten puuhailuun keksii lisää.Tenavat ja vesi - siinä suhteessa on jotain taikaa ;D
Kait se vesi elementtinä on niin lahellä lapsen maailmaa, että se toimii... kiva sitä ainakin on katsella - meuhkaamista ;D
Kiitos, tämän otan talteen. En olekaan vielä saanut minkäänmoista diplomia joten lämpöiset kiitokset tästä.
- Mysteriet
Näitä pitää sitten tehdä lisää, niin Sinullakin on pian kokoelma seinällä...
Tosin ei minullakaan ole kuin yksi ennestään - Vuoden Autoilija;
"Vain heikkohermoinen hellittää risteyksessä jne..." ;D
- lemnaminor..
Kauniisti kirjoitit ja kaikki muistaen. Siitä kaunis kiitos Sinulle!
Mutta, mutta en halua kunniakirjaa *polkee jalkaa maahan*..- Mysteriet
Haa - et saakaan kunniaa, saat pelkän kirjan - käykö se sitten..?
;D - lemnaminor..
Mysteriet kirjoitti:
Haa - et saakaan kunniaa, saat pelkän kirjan - käykö se sitten..?
;DJotakin missä on roimasti jännitystä..
- Mysteriet
lemnaminor.. kirjoitti:
Jotakin missä on roimasti jännitystä..
Venäjänkielinen keittokirja?
taisi jako mennä jo ohi...
on vaan yhteydet takunneet,lukemaan on päässyt muttei vastaamaan..kaitpa näissä koneissakin on taipumusta tuolle a-virukselle ja norolle??
Mutta kiitos kaunis mystis hienosta ajatuksesta ja hyvää loppu viikkoa kaikille asianosaisille...
myötäeletään jatkossakin- Mysteriet
Näitä on vielä täällä aimo nivaska - kukaan ei jää ilman... ;D
Pitääpä laatia Enirolle ihan omansa kunniakirja...
Tämä kunniakirja myönnetään Vuoden Mielenrauhan Edistämistyön Kehittämisestä tjn... :[
(niin monen hermot ovat koetukselle joutuneet... ;D)
- tuffe
Noin se juuri meneekin, hyvässä ja pahassa me kaikki vaikutamme.. ja sitä pahaakin tarvitaan. Ihana kirjoitus!
Onnea sinullekin diploomin johdosta :)- Mysteriet
Harmi etten ehtinyt juhlatilaisuuteen ossalistumaan sen enempää...
Vaikka voihan sen juhlan uusiakin - pidetäänkö oikein pukutilaisuus, niitä on liian harvoin..?! ;D
- niisku-myy46
useammalle, jos minulta kysytään :D
Catherine Zeta-Jonesin kaksoiskappale, ystävämme Mysteriet, on palstan "sielu". Kiltti, mukava ja kannustava äitihahmo.
Olisiko Tomppa sitten meidän isähahmo ;) Näin, jos minä saisin päättää.
Muita mukavia mukeloita löytyy sitten pilvin pimein; Blackie, HiljaR; Doe John, Kikakakkonen... kaikki samalla viivalla.
Hyvä te!
Juu meik mai vööld ö petör pleis :D- niisku-myy46
Blackiet, Tuffet, HiljaR, kaikki muut, siis samalla viivalla.. JES!
Halit kaikille! - Mysteriet
Nyt Sinä sait minut parkumaan täällä!
Kiitos kauniista sanoistasi *nyyhkii* !
Lainaan tähän lempikirjailijani sanoja ystävyydestä;
Likkeenen ystävä on ku ylleesmies Jantunen. Hiän ossoo pyihkästä vaekka ystäväsä jäläkikasvun kakkapyllyt, jos on tarvis.
Yhtälailla hiän on immenen, jollenka suat soettoo rummaattoo vaekka yösyvämmellä, jos oekkeen mualima ahistaa.
Välleen jo ruppee helepottammaan! - niisku-myy46
Mysteriet kirjoitti:
Nyt Sinä sait minut parkumaan täällä!
Kiitos kauniista sanoistasi *nyyhkii* !
Lainaan tähän lempikirjailijani sanoja ystävyydestä;
Likkeenen ystävä on ku ylleesmies Jantunen. Hiän ossoo pyihkästä vaekka ystäväsä jäläkikasvun kakkapyllyt, jos on tarvis.
Yhtälailla hiän on immenen, jollenka suat soettoo rummaattoo vaekka yösyvämmellä, jos oekkeen mualima ahistaa.
Välleen jo ruppee helepottammaan!Jaa ;)
Jopa vuan on metkasti joku kirjottanna. - Mysteriet
niisku-myy46 kirjoitti:
Jaa ;)
Jopa vuan on metkasti joku kirjottanna.Johan vesittyy koko palsta, jos me täällä vaan parutaan ;D
Ajattelin että tykkäisit - sama murre kun on ;D
- ex-alexsandra
...sentään, millos sä tällasen olet pykännyt? :)
Kiitos vaan kauheesti, vaikka ei niin hirmusti ole tänne tullut kirjoiteltua, joku laiskuus kai iskenyt, tai kevätväsymys.
Tänään ollut kauheen kiireellisen kurja päivä :(- Mysteriet
Tulin töistä ja kurkkasin palstalle - jo vain oli hiljaista, aattelin hieman piristää ;D
Voi Sinua... joko helpottaa kiire ja kurjuus?
Kevätväsymys - se loppuu viimeistään kesään ;D - ex-alexsandra
Mysteriet kirjoitti:
Tulin töistä ja kurkkasin palstalle - jo vain oli hiljaista, aattelin hieman piristää ;D
Voi Sinua... joko helpottaa kiire ja kurjuus?
Kevätväsymys - se loppuu viimeistään kesään ;D...on kurjuus hiukan helpottanut, kiire ei mee koskaan mihinkään. Tartteekos sen sitten mennäkkään mihinkään ja mihinkä se sitten menisi? :))
Jos jonnekkin kiire joutaisi, niin tie menisi sen hakkaamattoman halkopinon takaa. Siellä kulkee se viimetalvinen suksilatu, siitä vaan eteenpäin suksien, -kiireestä kantapäähän :))))
*helevata, kun pöllöttää, ymmärtänet varmaan*
Ja naistenpäivää!
- Milana
Diplomista ja kauniista ajatuksesta :-)) Ja sinähän jo tiedät, miten minä suhtaudun sinun viesteihisi: itse olet ensimmäisenä tällaisen diplomin ansainnut :-))
- Mysteriet
Kylläpä te kaikki osaatte kirjoittaa kauniisti!
Minun mielestäni tämä "meidän palsta" on maailman paras!
Kiva kuulua tälläiseen joukkoon ;D
Jokos on madeletta primavera - täällä ainakin sen enteitä... *virnuilee* - Milana
Mysteriet kirjoitti:
Kylläpä te kaikki osaatte kirjoittaa kauniisti!
Minun mielestäni tämä "meidän palsta" on maailman paras!
Kiva kuulua tälläiseen joukkoon ;D
Jokos on madeletta primavera - täällä ainakin sen enteitä... *virnuilee*kyllä tänään on ollut just sellainen päivä :-)) Kävin just tunnin pääntyhjennyslenkillä. Se vähän auttoi... Jotakin kivaa pitäis keksiä, jos tää alkaa tällaiseksi menemään. Oisko siinä Kyöpelinvuoressa jotain ideaa? Tässä yksi noita ilmoittautuisi :-))
- Mysteriet
Milana kirjoitti:
kyllä tänään on ollut just sellainen päivä :-)) Kävin just tunnin pääntyhjennyslenkillä. Se vähän auttoi... Jotakin kivaa pitäis keksiä, jos tää alkaa tällaiseksi menemään. Oisko siinä Kyöpelinvuoressa jotain ideaa? Tässä yksi noita ilmoittautuisi :-))
Hetkeksi vaikka helpottaakin... ;D
Kyöpelinvuorella on tilaa - kai tämä akkalauma nyt jonkinlaisen noitapiirin saa aikaiseksi ;D
- migu
renttu ottaa nöyränä vastaan Diplomin.
Sinulle myös saman tekisin - jos osaisin..
Perille myös toimittaisin - jos löytäisin..
Lämmöllä sen ojentaisin - ja halaisin. :)
Kiitos. :)- Mysteriet
Halauskin niin lämpöinen...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738