Tää nettailu on tosi kivaa, niin kivaa, että olis ihme jos ei treffejä tulisi.
Niin kävi minullekkin muutama vuosi sitten. Kirjoiteltiin muutama kerta, tutustuttiin netin välityksellä. Mielestäni treffeille olisi pitänyt saapua aivan tosi fiksu ja filmaattinen nainen, jolla olisi pitänyt olla myös sana hallussa, ainakin netissä oli.
Kun sitten sovittiin treffit, aika ja paikka, niin arvatkaapa mitä!!! Paikalle olisi pitänyt saapua neliviitonen nainen.......niin melkein tapahtuikin.....olkapäistä alaspäin tosi upeeta, mutta siitä ylöspäin näytti ainakin seitsemänkymppiseltä...;))) Juotiin sumpit yhdessä.
Tälläista sattuu, nyt kun siitä on aikaa kulunut, niin hymyilyttää jo....:)))))
nettitreffit
146
6563
Vastaukset
- mää***
oon aina varotellu...!Tää netti aika on sellasta että jotta...moni matkalla muuttuu.
- pökkääjä
niin...Sitä en olisi ihmetellyt jos olis nettailtu ensin kolmekymmentä vuotta ja sitten tavattu ja pää oliskin ollut jo seiskakymppinnen. Päästä alaspäin olis kaikki silloin vaan ollut plussaa....:)))))))))))))))))
- kokemuksia..
täällä turun seudulla, on nainen vieläkin 40v netti ilmoituksessaan kun selailen välillä sinkkupalstaa. Ihan valokuvan kera siellä itselleen etsii ja meidänkin treffeistä jo viitisen vuotta ja silloin oli neito jo 50 ja häneltä kysyessä suoraa...vastasi hän että monet sanonut hänen näyttävän 30 ja hän tunteekin itse näin. En viitsinyt ilmoittaa omaa mielipidettäni...että näin jotkut naiset.
- maar¤
miehekki ossaa tehä vastaavii "jekkuja".
- :))))))))))))))))))))))))))...
Olisit valinnu pimeän kellarin jossa kaffeella kävit,eipä ois näkyny kasvoja ei.Kuitenkin olethan yhtä kokemusta rikkaampi.
- pökkääjä
päässyt, mutta ei sitä, ei sitten millään....hyi hitto kuitennii..Ei semmoista kellaria oo keksittykään, ee,ee.....Kyllä varmasti olen nyt kokemusta rikkaampi, siitä jäi vielä säästöönkin panna...:))))
- ;))))))))))))))))))))))))))...
pökkääjä kirjoitti:
päässyt, mutta ei sitä, ei sitten millään....hyi hitto kuitennii..Ei semmoista kellaria oo keksittykään, ee,ee.....Kyllä varmasti olen nyt kokemusta rikkaampi, siitä jäi vielä säästöönkin panna...:))))
Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä,vaan olit sie aika rohkee.
Mie kerran tapasin miehen,ihan se oli ok muuten,mut myä suudeltiin ja mie meinasin tukehtua sen kielee.
sil on niin pitkä kieli et se lipo jo min kiduksii.
Mie muistan sen aina,sit mie en koskaan unohda,lehmät on eriksee:)))))))))))))))))))))9 - pökkääjä
;))))))))))))))))))))))))))... kirjoitti:
Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä,vaan olit sie aika rohkee.
Mie kerran tapasin miehen,ihan se oli ok muuten,mut myä suudeltiin ja mie meinasin tukehtua sen kielee.
sil on niin pitkä kieli et se lipo jo min kiduksii.
Mie muistan sen aina,sit mie en koskaan unohda,lehmät on eriksee:)))))))))))))))))))))9nettitreffit vaatii yleensä rohkeutta, mutta on toisaalta sen arvoistakin, on mitä muistella...;))
Ootpa sinä tosiaan löytänyt hirmu iso kielisen ukon...;))) Tuommonenhan voi lipastessaan viedä korvan mennessään, sietäs vast edes varoa hieman...;)))))) - :)))))))))))))))))))))))))
pökkääjä kirjoitti:
nettitreffit vaatii yleensä rohkeutta, mutta on toisaalta sen arvoistakin, on mitä muistella...;))
Ootpa sinä tosiaan löytänyt hirmu iso kielisen ukon...;))) Tuommonenhan voi lipastessaan viedä korvan mennessään, sietäs vast edes varoa hieman...;))))))Enhän mie tienny,et se oli sonnille sukua.
Katos sit kieltäkin pitää osaa käyttää suutelussa.
Mut kyl mie aina kun näen sen niin muistan sen kielen,minuu oikeesti etoo,edes ajatella sitä:))
Mut kuten mie sanoin,meil on molemmil mitä vanhana kiikustuolissa muistella:)) - pökkääjä
:))))))))))))))))))))))))) kirjoitti:
Enhän mie tienny,et se oli sonnille sukua.
Katos sit kieltäkin pitää osaa käyttää suutelussa.
Mut kyl mie aina kun näen sen niin muistan sen kielen,minuu oikeesti etoo,edes ajatella sitä:))
Mut kuten mie sanoin,meil on molemmil mitä vanhana kiikustuolissa muistella:))se kieli tosi tärkeä ja suutelu on myös tosi tärkeää, sitä olis hyvä harjoittaa päivittäin, silleen imutella hartaasti...;)))) Mut sellanen ee varmasti tunnu mukavalle, että nuolastaan korva päästä, on se tuo kuulokin tärkeä..:)))
Ajatteleppa jos sinäkin kertoisit lasten lapsille omista riiuu reissuista, niin eivät lapset ikinä oppisi suutelemaan, pelkäisivät juluman issoo kieltä ja omia korviaan..;))))))))) - :)))))))))))))))))))))))9
pökkääjä kirjoitti:
se kieli tosi tärkeä ja suutelu on myös tosi tärkeää, sitä olis hyvä harjoittaa päivittäin, silleen imutella hartaasti...;)))) Mut sellanen ee varmasti tunnu mukavalle, että nuolastaan korva päästä, on se tuo kuulokin tärkeä..:)))
Ajatteleppa jos sinäkin kertoisit lasten lapsille omista riiuu reissuista, niin eivät lapset ikinä oppisi suutelemaan, pelkäisivät juluman issoo kieltä ja omia korviaan..;)))))))))Niin suutelu on kaiken alku pitkään ja hartaasti,riippuen tietysti vastakappaleesta:))
No tulishan siin ainakin korvat vaikusta puhtaaks,ei tarvis käyttää pumpulitikkuja.Ois kato oma putsari siinä vieressä.
samalhan se vois nuolla ruokastiatkin putaaks jos kerkeis lemmen leikeissä välillä jotain sapuskaakin syödä:)))))))))))))
Nyt miult akaa valua kyyneleet,niin haikeena mie sit lipojaa muistelen:)))))))))))
Mie taisin menettää jotain tärkeää miun elämäs,oman lipoja joka ei paljoo puhunu,mut pussas ja ne värenet tuntuu vieläkin miun muistois:)))) - pökkääjä
:)))))))))))))))))))))))9 kirjoitti:
Niin suutelu on kaiken alku pitkään ja hartaasti,riippuen tietysti vastakappaleesta:))
No tulishan siin ainakin korvat vaikusta puhtaaks,ei tarvis käyttää pumpulitikkuja.Ois kato oma putsari siinä vieressä.
samalhan se vois nuolla ruokastiatkin putaaks jos kerkeis lemmen leikeissä välillä jotain sapuskaakin syödä:)))))))))))))
Nyt miult akaa valua kyyneleet,niin haikeena mie sit lipojaa muistelen:)))))))))))
Mie taisin menettää jotain tärkeää miun elämäs,oman lipoja joka ei paljoo puhunu,mut pussas ja ne värenet tuntuu vieläkin miun muistois:))))tämän asian kanssa vois tehdä...;)))) On sillä kielellä kyllä ne hyvätkin puolensa siinä sinun tapauksessa, mutta jos sitä sovelletaan minun tapaukseen niin alkaa puistattamaan..;)))
- ;)))))))))))))))))))))))))))))
pökkääjä kirjoitti:
tämän asian kanssa vois tehdä...;)))) On sillä kielellä kyllä ne hyvätkin puolensa siinä sinun tapauksessa, mutta jos sitä sovelletaan minun tapaukseen niin alkaa puistattamaan..;)))
Kuhan mie nyt olen lämpimikseni heitellyt ,noit juttui:)))
Mut pitkä kieli sil tosiaan oli ja kiduksiin se osu,siit ei pääse yli eikä ympäri:)))
Puistattaa minuukin,mut menneet on menneitä:)) - pökkääjä
;))))))))))))))))))))))))))))) kirjoitti:
Kuhan mie nyt olen lämpimikseni heitellyt ,noit juttui:)))
Mut pitkä kieli sil tosiaan oli ja kiduksiin se osu,siit ei pääse yli eikä ympäri:)))
Puistattaa minuukin,mut menneet on menneitä:))muuten kokeilut pyykinpesukoneen päällä, se hieman täristää..;)))))))))))))))))))))
Harmi vaan kun sen puoli mummon karkuutin, oishan sitä voinut kokeilla, vaikka pyykkituvassa...no joo, kiva näitä on joka tapauksessa muistella..;))))))))))))))))))))) - :)))))))))))))))))))))))))))))
pökkääjä kirjoitti:
muuten kokeilut pyykinpesukoneen päällä, se hieman täristää..;)))))))))))))))))))))
Harmi vaan kun sen puoli mummon karkuutin, oishan sitä voinut kokeilla, vaikka pyykkituvassa...no joo, kiva näitä on joka tapauksessa muistella..;)))))))))))))))))))))En mie yhtää ihmettele jos sie treffeil tollasii juttelet niin se nainenkin muuttu kasvoiltaan 70 näköseks:)))))))))
Luulet sie et mie sulle alan kaikkea kertoo ehei:)))
Voithan sie sopia seuraavat treffit vaik sinne pyykkitupaan,kun se tuntuu olevan tuttu paikka jo siulle ennestään:))))
Paljonks siul sit ikää olikaan?????????? - pökkääjä
:))))))))))))))))))))))))))))) kirjoitti:
En mie yhtää ihmettele jos sie treffeil tollasii juttelet niin se nainenkin muuttu kasvoiltaan 70 näköseks:)))))))))
Luulet sie et mie sulle alan kaikkea kertoo ehei:)))
Voithan sie sopia seuraavat treffit vaik sinne pyykkitupaan,kun se tuntuu olevan tuttu paikka jo siulle ennestään:))))
Paljonks siul sit ikää olikaan??????????se ole treffeillä tarkoitus kaikkea aikaansa viettää, on sitä ihmisellä paljon muutakin tärkeää tekemistä, on se autokin joskus pestävä, sarjakuvalehdet tulee lukea tarkkaan, eikä sitä soffaakaan ole ostettu näyttelykaluksi sitä käytetään "köllöttelyyn"...:))))))))
Jotenkin minusta tuntuu, ettet sie ole koskaan tavannut vielä " tosimiestä", kun alat vielä ikkää kysymään. Pitäshän tuo tietee, että mitä vanahempi pukki, sitä kovempi sarvi..;)))))))))))) - ;))))))))))))))))
pökkääjä kirjoitti:
se ole treffeillä tarkoitus kaikkea aikaansa viettää, on sitä ihmisellä paljon muutakin tärkeää tekemistä, on se autokin joskus pestävä, sarjakuvalehdet tulee lukea tarkkaan, eikä sitä soffaakaan ole ostettu näyttelykaluksi sitä käytetään "köllöttelyyn"...:))))))))
Jotenkin minusta tuntuu, ettet sie ole koskaan tavannut vielä " tosimiestä", kun alat vielä ikkää kysymään. Pitäshän tuo tietee, että mitä vanahempi pukki, sitä kovempi sarvi..;))))))))))))Onks toi nyt reiluu?
Olet sie kaatunnu ja lyöny otsalohkos pöydän kulmaan,kun sie sarvest alat kertoo:))))))))
Kyl se siit laskee,kuhan aikas oottelet:)))))))
Mie luulin,et sie rollaatoril kuljet,ai siul on autokin?
Oot sie ostant ladan?
Vai ajelet sie mopoautol,mie luulen et se kyyis ois kiva istuu,ku sie korvailet sil:))))))))
Mut mie ruppeen tekkee töitä,piä siä lippu korkeella:))))))))))))) - pökkääjä
;)))))))))))))))) kirjoitti:
Onks toi nyt reiluu?
Olet sie kaatunnu ja lyöny otsalohkos pöydän kulmaan,kun sie sarvest alat kertoo:))))))))
Kyl se siit laskee,kuhan aikas oottelet:)))))))
Mie luulin,et sie rollaatoril kuljet,ai siul on autokin?
Oot sie ostant ladan?
Vai ajelet sie mopoautol,mie luulen et se kyyis ois kiva istuu,ku sie korvailet sil:))))))))
Mut mie ruppeen tekkee töitä,piä siä lippu korkeella:)))))))))))))h.....vetti kun olis mullakin sellainen kieli, että sitä kun kerran vilauttas niin ois heti emoot härsylläään....;)))))))))))))))
Teehän sie vaan töitä, mie tota lohkoo parantelen...;)))))))) - ;)))))))))))))))))))))
pökkääjä kirjoitti:
h.....vetti kun olis mullakin sellainen kieli, että sitä kun kerran vilauttas niin ois heti emoot härsylläään....;)))))))))))))))
Teehän sie vaan töitä, mie tota lohkoo parantelen...;))))))))Minä menen nyt,sanoi krapula ja kivisti päätäni vielä hyvästiksi.
Kysyin:etkö jäisi yöksi?
mutta krapula virnisti ja sanoi:me tapaamme vielä:))))))))))))))) - pökkääjä
;))))))))))))))))))))) kirjoitti:
Minä menen nyt,sanoi krapula ja kivisti päätäni vielä hyvästiksi.
Kysyin:etkö jäisi yöksi?
mutta krapula virnisti ja sanoi:me tapaamme vielä:)))))))))))))))tosta sun jutusta tuli mieleen, että jos sillä mun treffikaverilla oli tosi kaamee krapula....semmonen oikee sika krapula ja morkkis päälle...niin sehän olis voinut tehdä sen vanhan näkösesks....;))) yritähän sie tehdä vaan töitä siellä, ei luoja laiskoja elätä..;)))
- :))))))))))))))))))
pökkääjä kirjoitti:
tosta sun jutusta tuli mieleen, että jos sillä mun treffikaverilla oli tosi kaamee krapula....semmonen oikee sika krapula ja morkkis päälle...niin sehän olis voinut tehdä sen vanhan näkösesks....;))) yritähän sie tehdä vaan töitä siellä, ei luoja laiskoja elätä..;)))
Olisit nyt katsellut ja kokeillut,sie et tiedä minkä arvokalan sie menetit.
Vai oot sie vaativa? - pökkääjä
:)))))))))))))))))) kirjoitti:
Vai oot sie vaativa?mie aika vaativa olen...;))))aatteleppa itekkiin, jos tulloo sellainen seiskakymppinen, niin se saattaa aiheuttaa määrätynlaista notkahusta...;))))
- pökkääjä
:)))))))))))))))))) kirjoitti:
Vai oot sie vaativa?sen verran, että kävin tuolla peilin eessä tarkistelemassa, tulin siihen tulokseen, että minullakin on aika jämäkkä kieli...;))))meinaan, että on suosituksia..;))))
- ;))))))))))))))))
pökkääjä kirjoitti:
h.....vetti kun olis mullakin sellainen kieli, että sitä kun kerran vilauttas niin ois heti emoot härsylläään....;)))))))))))))))
Teehän sie vaan töitä, mie tota lohkoo parantelen...;))))))))Kun en tonne perään voinu vastata.
Ai on siul pitkä kieli?
Sie oot itserakas ,jos sie peilii vahtaat kaikenaikaa.
Mie en peilii ees katso,en mie uskalla.
Tiiä kuka 70 mamma sielt kattoo takas.
No oohan onnellinen jos nytkähtää,se on terveen merkki se jos vanhojen mammojenkin edes nytkähtellöö.
HEH................ - pökkääjä
;)))))))))))))))) kirjoitti:
Kun en tonne perään voinu vastata.
Ai on siul pitkä kieli?
Sie oot itserakas ,jos sie peilii vahtaat kaikenaikaa.
Mie en peilii ees katso,en mie uskalla.
Tiiä kuka 70 mamma sielt kattoo takas.
No oohan onnellinen jos nytkähtää,se on terveen merkki se jos vanhojen mammojenkin edes nytkähtellöö.
HEH................sie näytät niin helekutin komialta...;))) mie ossoon kahtoo rivien välistä...;))) vae että terveen merkki...;))))heh,heh.....
- ;)))))))))))))))))))))))))
pökkääjä kirjoitti:
sie näytät niin helekutin komialta...;))) mie ossoon kahtoo rivien välistä...;))) vae että terveen merkki...;))))heh,heh.....
minuu ei ennen oo kukaan komiaks sanonu mut sie oot eka,siit hyväst mie annan siulle lentosuukon.
Mie luulen sie oot kans komia sillee jänskästi.
No jos siun viisari ei värähtäis edes 50 nopeudes,niin mie luulisin siun pitää viädä se huoltoo.
Mie en ossaa niit huoltaa,mut kyl mie paljo muuta osaankin.HEH...HEH.. - pökkääjä
;))))))))))))))))))))))))) kirjoitti:
minuu ei ennen oo kukaan komiaks sanonu mut sie oot eka,siit hyväst mie annan siulle lentosuukon.
Mie luulen sie oot kans komia sillee jänskästi.
No jos siun viisari ei värähtäis edes 50 nopeudes,niin mie luulisin siun pitää viädä se huoltoo.
Mie en ossaa niit huoltaa,mut kyl mie paljo muuta osaankin.HEH...HEH..heh, heh....sitä ei kyllä postissa voi laittaa..;)))) minäpä tilloon siult ajan, vois tehdä kaikkee tarkistuksii..;)))
- ;)))))))))))))))))
pökkääjä kirjoitti:
muuten kokeilut pyykinpesukoneen päällä, se hieman täristää..;)))))))))))))))))))))
Harmi vaan kun sen puoli mummon karkuutin, oishan sitä voinut kokeilla, vaikka pyykkituvassa...no joo, kiva näitä on joka tapauksessa muistella..;)))))))))))))))))))))Viestien hierarkia on liian syvä,Mie en pystyny laittaa enää tohon äskeiseen.
Vai oot tilaamassa miult aika tarkastukseen,miul on vaan niin pitkä jono,Heh heh.
Mut mie en kaikkien värkkilöit testaakkaan,mie oon aika vaativa.
Paitsi voisin mie sin testata ..oot sie lutunen mies,?kehtaaks siun kans kulkee muual ku pimmees kellaris?
Muuten siä alat ihan julkisesti minnuu vokottellee,Heh - pökkääjä
;))))))))))))))))) kirjoitti:
Viestien hierarkia on liian syvä,Mie en pystyny laittaa enää tohon äskeiseen.
Vai oot tilaamassa miult aika tarkastukseen,miul on vaan niin pitkä jono,Heh heh.
Mut mie en kaikkien värkkilöit testaakkaan,mie oon aika vaativa.
Paitsi voisin mie sin testata ..oot sie lutunen mies,?kehtaaks siun kans kulkee muual ku pimmees kellaris?
Muuten siä alat ihan julkisesti minnuu vokottellee,Hehhierarkia porrautuu syvälle niikuin minnäi, ee taho millään sopia ja myötääsä joutuu vaihtamaan asentoa...;)))Kyllähän mie oon aika kommee!!!!
Sitä pyykki juttuahan vois kyllä kokeilla, kuhan päästään ensin sille ettäisyydelle...;))))
Kyllähän tässä komiat kehtaa..;))) - ;)))))))))))))))))
pökkääjä kirjoitti:
hierarkia porrautuu syvälle niikuin minnäi, ee taho millään sopia ja myötääsä joutuu vaihtamaan asentoa...;)))Kyllähän mie oon aika kommee!!!!
Sitä pyykki juttuahan vois kyllä kokeilla, kuhan päästään ensin sille ettäisyydelle...;))))
Kyllähän tässä komiat kehtaa..;)))Mie oon tottunu käyttää valkopesu ohjelmaa joka kestää ainakin tunnin tai kaks tai kolme.
Mie en pikapesuist välitä,ne pesee niin huonosti.
Ai sie oot komee?niin mie oon aatellukkin. - pökkääjä
;))))))))))))))))) kirjoitti:
Mie oon tottunu käyttää valkopesu ohjelmaa joka kestää ainakin tunnin tai kaks tai kolme.
Mie en pikapesuist välitä,ne pesee niin huonosti.
Ai sie oot komee?niin mie oon aatellukkin.käytän pesuun aianakin tunnin...;))) Tulloo puhtoista ja samalla tosi makkee olo..;))
Eikös se niin oo, jos komiat kehtaa, niin kemiat kohtaa..,)))Suukkoi mie sulle laitan näin illasta, niin näet tosi kommeeta unia..,)))) - ;))))))))))))))))))))))))
pökkääjä kirjoitti:
käytän pesuun aianakin tunnin...;))) Tulloo puhtoista ja samalla tosi makkee olo..;))
Eikös se niin oo, jos komiat kehtaa, niin kemiat kohtaa..,)))Suukkoi mie sulle laitan näin illasta, niin näet tosi kommeeta unia..,))))mie oon unelmoinu siust jo viimeyönäkin ja tän yön mie unelmoin kans.
Ai sie käytät huuhteluainetta?tekkee pyykist niin lutusen pehmeää.miekii laitan siul suukon,ison sellasen ja toivotan siul mukavii unii jos ei muust niin miust ainakii. - pökkääjä
;)))))))))))))))))))))))) kirjoitti:
mie oon unelmoinu siust jo viimeyönäkin ja tän yön mie unelmoin kans.
Ai sie käytät huuhteluainetta?tekkee pyykist niin lutusen pehmeää.miekii laitan siul suukon,ison sellasen ja toivotan siul mukavii unii jos ei muust niin miust ainakii.tokkiisa, kyl sie tosissaan tunnut olevan tosi ihana..;)))Mitenhän mie ossoon nukkua...peitto koholla..;))))Good night, sleep well ja oikeen pitkän unisuukon laitan...;))))
- :)))))))))))))))))
pökkääjä kirjoitti:
tokkiisa, kyl sie tosissaan tunnut olevan tosi ihana..;)))Mitenhän mie ossoon nukkua...peitto koholla..;))))Good night, sleep well ja oikeen pitkän unisuukon laitan...;))))
varo sie ves sadetta se kastelee yöllä sen teltan kokonaan,mitäs sie sit teet,no siun ei auta kun varustaa ihtes lujal pressul niin ne kohoumatkin oikenee pikkuhiljaksee.
Mie kans toivotan siulle hyvää yötä sinne siun telttaas.
Kyl mie tietäsin paremmankin teltan purkuu konstin,mut mie oon niin ujo etten mie täs nit ala kertomaa.
Siekin saat sellasen yösuukon jok vettää kaik siun jalat veteläx. - pökkääjä
:))))))))))))))))) kirjoitti:
varo sie ves sadetta se kastelee yöllä sen teltan kokonaan,mitäs sie sit teet,no siun ei auta kun varustaa ihtes lujal pressul niin ne kohoumatkin oikenee pikkuhiljaksee.
Mie kans toivotan siulle hyvää yötä sinne siun telttaas.
Kyl mie tietäsin paremmankin teltan purkuu konstin,mut mie oon niin ujo etten mie täs nit ala kertomaa.
Siekin saat sellasen yösuukon jok vettää kaik siun jalat veteläx.meni tosiaan illalla veteläxx..;)))telttakin sammui kai aikanaan, no oli silleen rankka päivä eilen. No, sunnuntai on sitten vp, sitten helpttaa..;)))Ny mie toivotan vaan hyvää illan jatkoa...suukkoja toki laitan runsaasti..;)))
- ;)))))))))))
pökkääjä kirjoitti:
se ole treffeillä tarkoitus kaikkea aikaansa viettää, on sitä ihmisellä paljon muutakin tärkeää tekemistä, on se autokin joskus pestävä, sarjakuvalehdet tulee lukea tarkkaan, eikä sitä soffaakaan ole ostettu näyttelykaluksi sitä käytetään "köllöttelyyn"...:))))))))
Jotenkin minusta tuntuu, ettet sie ole koskaan tavannut vielä " tosimiestä", kun alat vielä ikkää kysymään. Pitäshän tuo tietee, että mitä vanahempi pukki, sitä kovempi sarvi..;))))))))))))Välil sit on veto pois,ihan kun vieteriukosta,mut onneks meil on sitä duunia millä myä saahaa leivänpäälle voita.
Päästää käymää treffilöil,välil vähän relatakki,miekin relaan viikonloppuna.
Hyvää yötä sie lutunen musukka,mie lähetän siulle lentosuukon.tuomaa siulle hyvän unen. - pökkääjä
;))))))))))) kirjoitti:
Välil sit on veto pois,ihan kun vieteriukosta,mut onneks meil on sitä duunia millä myä saahaa leivänpäälle voita.
Päästää käymää treffilöil,välil vähän relatakki,miekin relaan viikonloppuna.
Hyvää yötä sie lutunen musukka,mie lähetän siulle lentosuukon.tuomaa siulle hyvän unen.mie kirjoitan lissee...treffataan...suukkoi lähetäm ,,,,:)))
- ;)))))))))))))
pökkääjä kirjoitti:
mie kirjoitan lissee...treffataan...suukkoi lähetäm ,,,,:)))
Mut palaillaan ja sie tiiät mist miut löytää.Mie toivotan siulle hyvää viikonloppua ja hyvän yön suukko nupiks,herra pökkääjä.
- pökkääjä
;))))))))))))) kirjoitti:
Mut palaillaan ja sie tiiät mist miut löytää.Mie toivotan siulle hyvää viikonloppua ja hyvän yön suukko nupiks,herra pökkääjä.
kauniille kumppanille oikein hyvää viikonloppua....;))), mutta tulleeko siitä mittään kun mie olen täällä...Hyvää yötä..suukon laitan ja sua aattelen aina..;))))
- ;)))))))))))))))))))9
pökkääjä kirjoitti:
kauniille kumppanille oikein hyvää viikonloppua....;))), mutta tulleeko siitä mittään kun mie olen täällä...Hyvää yötä..suukon laitan ja sua aattelen aina..;))))
Mist sie tiiät,vaik mie oisin se 70 misukka jonk sie treffasit siel kahvil?
Min pitää paljastaa,kyl se oon mie.
Mut mie lähetän siulle hyvän yön suukon,siun poskelle.mie lähen saunaa ja ....
- oli oikeasti
n. 45-vuotias, ei kai hän mitenkään sinua huijannut?
Tottakai itsestä laitetaan edustava kuva profiiliin; siihen pitää aina varautua, että livenä 40 on joko ryppyisempi tai paksun pakkelin peitossa.
Kävikö sinulle samantien ilmi myös, että nainen ei ole sisäisestikään kaunis? Kas kun ulkonäkö rapistuu vuosien mittaan meillä jokaisella, mutta sisäinen ihminen saattaa hehkua entistä lämpimämmin.
Eri asia on, jos nainen valehteli ikänsä. Hyi!!- pökkääjä
varmasti ollut nelikymppinen, ee, ee....Sisälle en vilikassukkaan, sieltä oes voinut löytyä vielä ikkee lissee, eli ikälisiä...:)))))
- käynyt melkein
vastaavanlainen tapaus. Ei voi kun nauraa näin myöhemmin.
- itselleen.
Kaikkea sitä on tullut tehtyä.
- pökkääjä
ollut sama henkilö...;))) Minusta tuntuu, että siinä on tullut leikkaus virhe.....
- on hyvä
sellaisille jotka hautovat treffitapaamista noin niinkuin vakavammassa mielessä.
Kumpi maksoi sumpit, treffinainen vai sinä kohteliaana kutsujana?
Hymyjä mahtuu, siispä muistele hymyillen omaa tapaustasi, äläkä vaan missään muodossa katkeroidu naissukupuoleen. Sinun vastakappaleesi ilmaantuu jostain eteesi ennen pitkää, jolloin olet pelkkää hymyä.:))- pökkääjä
se sumpin läträys piti maksaa...V...taa vieläkin...En mie naisiin ole katkeroitunut, päinvastoin...;)))))))
Mutta on näitä kiva muistella silleen lämmöllä näin jälkeenpäin..;)) - on hyvä
pökkääjä kirjoitti:
se sumpin läträys piti maksaa...V...taa vieläkin...En mie naisiin ole katkeroitunut, päinvastoin...;)))))))
Mutta on näitä kiva muistella silleen lämmöllä näin jälkeenpäin..;))ja miesdiplomaatti, no olishan se ollut aika eriskummallista jos olisitte maksaneet kaffekupilliset erikseen.Ette sentään nisua tilanneet?Siinä sulla oliskin olleet eurot tiukilla.;))
Tarjoon sulle ilmaiskaffet jos törmätään,sitten sulla on mitä muistella.Muistelisit että sait naisen tarjoamat pullakahviit oikein lisukkeilla.;)) - pökkääjä
on hyvä kirjoitti:
ja miesdiplomaatti, no olishan se ollut aika eriskummallista jos olisitte maksaneet kaffekupilliset erikseen.Ette sentään nisua tilanneet?Siinä sulla oliskin olleet eurot tiukilla.;))
Tarjoon sulle ilmaiskaffet jos törmätään,sitten sulla on mitä muistella.Muistelisit että sait naisen tarjoamat pullakahviit oikein lisukkeilla.;))vaan,tarjous otettu vastaan....;)))
- on hyvä
pökkääjä kirjoitti:
vaan,tarjous otettu vastaan....;)))
oikeen tarjouskoukkuun senkin;))Ilmotteleppa milloin liikut 02 arealla iikkkk.;)))
- pökkääjä
on hyvä kirjoitti:
oikeen tarjouskoukkuun senkin;))Ilmotteleppa milloin liikut 02 arealla iikkkk.;)))
pannaan, pannaan ilmoitus tulemaan....;))))Murjaseppa tuo osote vähän tarkempaan...;))))
- on hyvä
pökkääjä kirjoitti:
pannaan, pannaan ilmoitus tulemaan....;))))Murjaseppa tuo osote vähän tarkempaan...;))))
murjasut ovat ikävääkin ikävämpää luettavaa, etkös sitä tiennyt. Lämmitä ja katsele ympärilles, tiedä mistä se pantaTTava ilmoitus tulee.;))
Kyllä se on niin, että jokainen on sen näköinen minkä näköinen haluaa olla...=))))
Niin paljon kun on ihmisiä, niin paljon on erilaisia mielipiteitä...=))))
Ja jos lähtee treffeille ettei ole nähnyt toisesta edes kuvaa, ihan mitä vaan on odotettavissa. Ja kauneushan on katsojan silmässä...=))))- :))))))))))))))))))))))))))...
Oikessahan sie oot,sisäinen kauneus on tärkeintä.
Mie vaan oon aikani kuluks muistellu menneitä:)))))))
Oothan siekii ihan lutunen mies,osaat sie pussata:)))) :))))))))))))))))))))))))))... kirjoitti:
Oikessahan sie oot,sisäinen kauneus on tärkeintä.
Mie vaan oon aikani kuluks muistellu menneitä:)))))))
Oothan siekii ihan lutunen mies,osaat sie pussata:))))Mikäs litrahuuli se siellä on...=))))
Vai lutunen... no sehän on katsojan silmässä, niin kuin väitin...=))))
Kyllä osaan pussailla ja noihin huuliin osuu silmät kiinnikin...=))))- ;)))))))))))))))))))))))))
mohna kirjoitti:
Mikäs litrahuuli se siellä on...=))))
Vai lutunen... no sehän on katsojan silmässä, niin kuin väitin...=))))
Kyllä osaan pussailla ja noihin huuliin osuu silmät kiinnikin...=))))Mistäs sie ne huulet tiiät,Olet sie selvän näkijä?
Kerran kun mie lipasen,niin sinult menee jalat alta.
Oohan nyt asiallinen siel,tai mie tulen ja pussaan sinuu:))))))))))))))) ;))))))))))))))))))))))))) kirjoitti:
Mistäs sie ne huulet tiiät,Olet sie selvän näkijä?
Kerran kun mie lipasen,niin sinult menee jalat alta.
Oohan nyt asiallinen siel,tai mie tulen ja pussaan sinuu:)))))))))))))))Sehän näkee jo sun nikistä...
Oikein kunnon pusuhuulet. Noihin jää jumiin kunnolla ja osuu pimeemmässäkin paikassa kerralla hollille...=))))
Noilla huulilla kun lipaset, on koko etumus kerralla pesty... venaas niin käännän paremmankin puolen...=))))
Lupaat vaan...=))))- ;)))))))))))))))))))))))
mohna kirjoitti:
Sehän näkee jo sun nikistä...
Oikein kunnon pusuhuulet. Noihin jää jumiin kunnolla ja osuu pimeemmässäkin paikassa kerralla hollille...=))))
Noilla huulilla kun lipaset, on koko etumus kerralla pesty... venaas niin käännän paremmankin puolen...=))))
Lupaat vaan...=))))miehän oon nainen,en mie oo mikään luukkupoju:))
(parempi puoli)
Joten jätetään ne sovinnolla sellasille jotka niistä nauttii:)))))
Enkä mie ois koskaan uskonu,et sie oot noin herkkä kastuu,no nyt mie tiiän senkin:)))
Sen mie pidän minkä lupaan:))
vartu vaan,ja vapise:)))))))))) ;))))))))))))))))))))))) kirjoitti:
miehän oon nainen,en mie oo mikään luukkupoju:))
(parempi puoli)
Joten jätetään ne sovinnolla sellasille jotka niistä nauttii:)))))
Enkä mie ois koskaan uskonu,et sie oot noin herkkä kastuu,no nyt mie tiiän senkin:)))
Sen mie pidän minkä lupaan:))
vartu vaan,ja vapise:))))))))))Ajattelin saavani koko pesun... en otakaan kylpypyyhettä mukaani koska käsipyyhe riittää...=))))
Kuka vaan kostuis noitten huulien iskiessä kiinni...=))))
Vartun ja vapisen...etten meinaa löytää oikeita kirjaimia kirjoittessani tätä viestiä...=))))
- Rocellii
miehethän aina kehuvat "eliksiiriään"
et sitten antanut niitä tehotippoja, elikkäs tseerumia
hänelle
ja *kas* hänhän olisi nuortunut...
eikös miesten puheisiin olekaan luottamista?- pökkääjä
on sellaisia tilanteita että siinä seerumit hyytyy...;)))
- Nimetön
...kävin useillakin treffeillä. Ylivoimaisesti suurin osa oli niitä, joissa "urheilullinen ja hyvännäköinen" oli jotenkin matkalla kutistunut ja vanhentunut ihan erilaiseksi....
Toisaalta olisi kamalaa olla jollekin samanlainen pettymys. Yritinkin aina kuvailla itseäni mahdollisimman naturalistisin sanankääntein, niin että jos olisin yllätys, niin ainakin positiivinen sellainen.- LPolku
En tiedä miksi se tuli "Nimetön"-nickillä..... ei ollut tarkoitus.
- lemnaminor..
Aloituksesi aiheutti pohdinnan :). Jatkossa ilmoitan olevani ruma kuin piru, huumorintajuton, käyttäytyväni epäsosiaalisesti, omaavani keskinkertaista alhaisemmat hengenlahjat, pukeutuvani räikeästi ja näyttäväni kymmenen vuotta vanhemmalta. Sekä varmuuden vuoksi ilmoitan olevani kymmenen vuotta vanhempi. Eiköhän noilta väärinkäsityksiltä silloin vältytä ja treffejä ehdottava yksilö on taatusti epätoivoinen :D.
Jos totta kuitenkin puhutaan, niin aioin säästää kanssakirjoittajien mielenrauhan ristiriitaisuuksilta, jättämällä yksinkertaisesti heidät rauhaan muuten kuin kirjoittelulta.- kun ajattelet..
Moni on,useampi kuin myöntää,tavannut nettikaverin,ja huomannut,ettei se aivan vastannutkaan mielikuvaa. Se on ihan inhimillistä, Mutta jos tietyn ringin keskellä eräs tapailee muutamaa(naiset aina huomanneet ainoaksi positiiviseksi puoleksi sanavalmiuden..siis ulkonäkö EI ole ensimmäinen asia...eikä siisteys... eikä... Noh.)pitää olla varautunut siihen,että mies katsoo asiakseen valistaa aikaisempien "deittien" hyvistä ja huonoista ominaisuuksista.
- lemnaminor..
kun ajattelet.. kirjoitti:
Moni on,useampi kuin myöntää,tavannut nettikaverin,ja huomannut,ettei se aivan vastannutkaan mielikuvaa. Se on ihan inhimillistä, Mutta jos tietyn ringin keskellä eräs tapailee muutamaa(naiset aina huomanneet ainoaksi positiiviseksi puoleksi sanavalmiuden..siis ulkonäkö EI ole ensimmäinen asia...eikä siisteys... eikä... Noh.)pitää olla varautunut siihen,että mies katsoo asiakseen valistaa aikaisempien "deittien" hyvistä ja huonoista ominaisuuksista.
Olen tutustunut myös netin kautta, mutta heistä on tullut ystäviä ja kavereita. Jopa deittailun puolelta on jäänyt ystäviä. Ei se ihmisarvo häviä, vaikka ulkonäkö olisi toinen kuin olisi kuvitellut :).
No, yleensäkin missä tahansa asun naapurustosta olen saanut ystäviä, samoin työpaikoilta, koulutuksesta, harrastuksista jne..
- Liian hyvä tuohon.
Minä retkahdin tekstien perusteella erääseen,ja kaikkien periaatteideni vastaisesti päätin tavata hänet.
Juups. Oli kuin olisin katsonut tiiliseinää...ääni oli tuttu ( puhuttu puhelimessa ) ja kauhea ristiriita luomaani kuvaan ulkoisesta olemuksesta. EN ole ulkokultainen tms. mutta oletan älykkään miehen edes ostavan itselleen sopivat housut tai takin , jonka hihat ei ylety vain kainaloihin. Tiedän,että olen ilkeä,mutta matkustin noin. 2.30min. ja hän ei osannut edes avata minulle aseman ovea,vaan minä avasin sen hänelle ....:/
Pitäkää jäitä hatussa,vaikka verbaalius ohittaisi toivotun rajan . - PusKis
Onneksi olkoon.
Onnistuit hyvin !!!
tomppa2004- Åsa*'
Hyvä kun joku edes tajusi !!!!! : ))))))
- ilka
Åsa*' kirjoitti:
Hyvä kun joku edes tajusi !!!!! : ))))))
joka toinen ketju näyttää olevan
yliaktiivinen poro!
;D - Loistava.polku
sillä onko aloitus provo vai "aito"? Pääasia että herättää keskustelua!
>;)
- DoeJohn
ett miten oot tuonne tiedostoon eksynyt?
- (.)Y(.)
DoeJohn kirjoitti:
ett miten oot tuonne tiedostoon eksynyt?
Googlen kautta.. tietty.. :DDD
Mut, miks sie sitä aprikoit..
kysäsen mie puolestain?.. ;)) - DoeJohn
(.)Y(.) kirjoitti:
Googlen kautta.. tietty.. :DDD
Mut, miks sie sitä aprikoit..
kysäsen mie puolestain?.. ;)).. tuota .. nooh .. tuntee po. tyypin henk.koht. kenen kotisivuilla toi on ..
Siksipä siksi.
Nyt hyvää yötä kurvikkaalle ystävälleen! ;D - (.)Y(.)
DoeJohn kirjoitti:
.. tuota .. nooh .. tuntee po. tyypin henk.koht. kenen kotisivuilla toi on ..
Siksipä siksi.
Nyt hyvää yötä kurvikkaalle ystävälleen! ;DKotisivujaan en katsonut, vaan
tuolta Index offin kautta löyty.. :)
Tekeekö hän noita ite?.. jos, niin
sanohan et väsää lisää.. :)
Sinulle, Onnea uuteen duuniin siirtyessäsi.. :))
Kurvikas, toivottelee sulle Kauniita Unii.. :DDD - F-i-a
kiva nähdä tuo suomeksi..olen nähnyt tuon ruotsiksi:))
- (.)Y(.)
F-i-a kirjoitti:
kiva nähdä tuo suomeksi..olen nähnyt tuon ruotsiksi:))
Mites siel rapakon takana,
tulooko taivaalta alas,
vettä niinko täälki?.. :) - F-i-a
(.)Y(.) kirjoitti:
Mites siel rapakon takana,
tulooko taivaalta alas,
vettä niinko täälki?.. :)vettä sattaa ja on harmaata...yök..minä halluun lähtee kottiin nukkummaan:((
- pökkääjä
F-i-a kirjoitti:
vettä sattaa ja on harmaata...yök..minä halluun lähtee kottiin nukkummaan:((
meille, mie voin vaikka peitellä...;)))
- (.)Y(.)
F-i-a kirjoitti:
vettä sattaa ja on harmaata...yök..minä halluun lähtee kottiin nukkummaan:((
Vesihana laitettiin sentään yläällä kii.. :)
Mennääs syömään välillä.. :))
http://homes.jypoly.fi/~pasturun/SEKAL/POWERP~1/KALAKU~1.PPS
Sul on päivä jo voiton puolella,
toisin ku miulla.. käääkkss :)) - pökkääjä
(.)Y(.) kirjoitti:
toisin ku miulla.. käääkkss :))olis kyllä mahtavat kurvit, tekköö näin vanahalle ihan pahhoo..;))))))))))))
- (.)Y(.)
pökkääjä kirjoitti:
olis kyllä mahtavat kurvit, tekköö näin vanahalle ihan pahhoo..;))))))))))))
Naamavärkki onkin sit taas,
ku petolinnun pyrstön alus,
niin, ettei oo ihmekkään,
jos tekköö pahhoo.. :DDD
**ojentaa pesuvatii** - pökkääjä
(.)Y(.) kirjoitti:
Naamavärkki onkin sit taas,
ku petolinnun pyrstön alus,
niin, ettei oo ihmekkään,
jos tekköö pahhoo.. :DDD
**ojentaa pesuvatii**kantsiikin ensin pesetyä....siepä oot tosi kohtelias ja ....no, joo, niin tuttukin ;))))
- (.)Y(.)
pökkääjä kirjoitti:
kantsiikin ensin pesetyä....siepä oot tosi kohtelias ja ....no, joo, niin tuttukin ;))))
Oksentamist varten mie, sen sulle tyrkkäsin.. :DD
Miten niin.. tuttu?.. ;)) - pökkääjä
(.)Y(.) kirjoitti:
Oksentamist varten mie, sen sulle tyrkkäsin.. :DD
Miten niin.. tuttu?.. ;))uutisia.....ei minua okseta....;))))
Siten niiii..;)))) - (.)Y(.)
pökkääjä kirjoitti:
uutisia.....ei minua okseta....;))))
Siten niiii..;))))Miten niiiiiiiii?????.. ;)))
- pökkääjä
(.)Y(.) kirjoitti:
Miten niiiiiiiii?????.. ;)))
mie pesen sitten nassun...loiskis, loiskis..;)))
puhdasta tuli sanoi täi löylys..;)))siten niin kun muodot...hmmmm..värisyttävät..;))) - DoeJohn
(.)Y(.) kirjoitti:
Kotisivujaan en katsonut, vaan
tuolta Index offin kautta löyty.. :)
Tekeekö hän noita ite?.. jos, niin
sanohan et väsää lisää.. :)
Sinulle, Onnea uuteen duuniin siirtyessäsi.. :))
Kurvikas, toivottelee sulle Kauniita Unii.. :DDDhäneen tuon takia mitään yhteyttä enkä muutenkaan .. olkoon omassa rauhassaan .. :D
Kiittää onnitteluista! ;D - F-i-a
(.)Y(.) kirjoitti:
toisin ku miulla.. käääkkss :))ihan koti-ikävä:((
Mutta mennäänkös tanssimaan...tässä näät mun taidon näytteen:)) http://www.metacafe.com/watch/193346/crazy_cow_i_like_to_muh/ - (.)Y(.)
DoeJohn kirjoitti:
häneen tuon takia mitään yhteyttä enkä muutenkaan .. olkoon omassa rauhassaan .. :D
Kiittää onnitteluista! ;DTuon takia.. :DD
Oleppa hyvä.. :) - (.)Y(.)
F-i-a kirjoitti:
ihan koti-ikävä:((
Mutta mennäänkös tanssimaan...tässä näät mun taidon näytteen:)) http://www.metacafe.com/watch/193346/crazy_cow_i_like_to_muh/Tarkoitus oli piristää sateista päivääsi.. :))
Laitan aamuks lootaas yhen linkin,
niin eiköhän silmäs kirkastu?.. ;))
Tänne sitä ei parane laittaa,
muuten lennetään taas tuonne,
sex - osastolle.. :DDDD
Musiikin saralta..
http://www.sonymusic.com/artists/BiancaRyan/mediaplayer/
ja..
http://ayomusic.artistes.universalmusic.fr/
aamukahvisi lisäkkeeks.. :)) - (.)Y(.)
pökkääjä kirjoitti:
mie pesen sitten nassun...loiskis, loiskis..;)))
puhdasta tuli sanoi täi löylys..;)))siten niin kun muodot...hmmmm..värisyttävät..;)))Vai värisyttää.. onko siul kylmä?.. ;)))
Taisin, hmmm.. keksii jotain,
tuosta edellisestäs.. ;))) :DDD
- pökkääjä
ei....ei tämä aivan oikeesti, tämä ei ollut provo. Tämä juttu oli aivan tosi.
Olen käynyt kyllä aika useilla nettitreffeillä ja niistä on jäänyt muutamia tosi hyviä ystäviä, mutta joukkoon mahtuu aina yllätyksiäkin...Eihän sitä enää yli nelikymppisenä kukaan voi täyttää misterin tai missin laaatuluokitusta eletty elämä jättää aina jälkensä. Tulee iholle erilaisia juonteita, alkaa tuoksumaan vanhalta, on arpia, tukka harmaantuu, tekarit putoilee ja muutenkaan ei kaikki toimi niinkuin nuorempana...:))))- :))))))))))))))
Tiiät sie et ne sun tekarit pysyy kiinni goregan kiinnitysaineella,sitä kun laitat niin eipähän puttoo tekarit kahvikuppiin:))
Sit sie voit hankkii tupeen ,jos siul on otsalohko jo pälvistä täynnä:))
Jos siul on tippavaivaa,sie voit ostaa tenapantsit,niis on hyvä istuvuus ja takuuvarma suoja:))
Mut onhan sit viagroo,sitä kun nappaset parit pillerit,niin kyl se nuoruus siulekkin tulee mieleen:)))))))))))))
Älä sie oo huolissasi,kul sie selviät,vaik sie jo vanha taidat olla,mie pidän peukkuja siulle:))))))) - pökkääjä
:)))))))))))))) kirjoitti:
Tiiät sie et ne sun tekarit pysyy kiinni goregan kiinnitysaineella,sitä kun laitat niin eipähän puttoo tekarit kahvikuppiin:))
Sit sie voit hankkii tupeen ,jos siul on otsalohko jo pälvistä täynnä:))
Jos siul on tippavaivaa,sie voit ostaa tenapantsit,niis on hyvä istuvuus ja takuuvarma suoja:))
Mut onhan sit viagroo,sitä kun nappaset parit pillerit,niin kyl se nuoruus siulekkin tulee mieleen:)))))))))))))
Älä sie oo huolissasi,kul sie selviät,vaik sie jo vanha taidat olla,mie pidän peukkuja siulle:)))))))sie alat horisemmaan;))))))))))))))))))))
- ;))))))))))))))))))))
pökkääjä kirjoitti:
sie alat horisemmaan;))))))))))))))))))))
Puhuu vanhuudest ja omist ongelmist,niin mie ajattelin auttaa sinuu:)))))
- pökkääjä
;)))))))))))))))))))) kirjoitti:
Puhuu vanhuudest ja omist ongelmist,niin mie ajattelin auttaa sinuu:)))))
tuota horinan määrää..;))))))))))))))
Jos nettitreffeille joutuisin, varoittaisin etukäteen että täältä tulee sitten pitkälle yli nelikymppinen vanhalle haiseva ylipainoinen elämää nähnyt ja elänyt vähemmän kaunis naisenkuvatus. Varoittaisin juonteista kasvoilla, vaikka niitä vastaan taistellaankin, ja harmaantuneesta tukasta.
Ei sitten treffikumppanin tarvitsisi pahasti pettyä kun tietää mitä odottaa ;).
Kiitos sinulle päivän nauruista. :)))- blackwomans
Nyt sä taidat olla ihan hakoteillä,jos pitää itsestään huolta,on ihminen just parhaammassa iässä 40 vuotiaana:)
Sai muuten päivän parhaimmat naurut,sun kirjoituksestasi,mitähän jos sä luukkaisit peiliin:)
Kauneushan on katsojan silmissä,etenkin se sisäinen kauneus,jos näkee ihmisen pintapuolen,voi yllättyä sisin on kuitenkin tärkeitä:)) - pökkääjä
Mariet kirjoitti:
Jos nettitreffeille joutuisin, varoittaisin etukäteen että täältä tulee sitten pitkälle yli nelikymppinen vanhalle haiseva ylipainoinen elämää nähnyt ja elänyt vähemmän kaunis naisenkuvatus. Varoittaisin juonteista kasvoilla, vaikka niitä vastaan taistellaankin, ja harmaantuneesta tukasta.
Kiitos sinulle päivän nauruista. :)))vaan sinulle itselles, viisaasti olet oivaltanut asioita, sinun kanssa varmasti tulis hyvin juttuun...;))))))))))))
- pökkääjä
blackwomans kirjoitti:
Nyt sä taidat olla ihan hakoteillä,jos pitää itsestään huolta,on ihminen just parhaammassa iässä 40 vuotiaana:)
Sai muuten päivän parhaimmat naurut,sun kirjoituksestasi,mitähän jos sä luukkaisit peiliin:)
Kauneushan on katsojan silmissä,etenkin se sisäinen kauneus,jos näkee ihmisen pintapuolen,voi yllättyä sisin on kuitenkin tärkeitä:))nuo peilit on niin kauhiita kapistuksia, että niistä on viisasta pysyä riittävän kaukana ja muutenkin tulee pysytellä tuulen alapuolella....;)))))))))
- blackwomans
pökkääjä kirjoitti:
nuo peilit on niin kauhiita kapistuksia, että niistä on viisasta pysyä riittävän kaukana ja muutenkin tulee pysytellä tuulen alapuolella....;)))))))))
Levitä siipesi ja anna tuulen viedä:)
Eihän se ole mies eikä mikään ,joka ei tuulta vasten taistele:)
Mitä?
Silmät on sielunpeili:) - (.)Y(.)
pökkääjä kirjoitti:
nuo peilit on niin kauhiita kapistuksia, että niistä on viisasta pysyä riittävän kaukana ja muutenkin tulee pysytellä tuulen alapuolella....;)))))))))
Naisen ulkoinen olemus,
on ihan ykkös asia,
et miten on oma laitas?.. ;))
Näkyykö sielt peilist..
http://homes.jypoly.fi/~pasturun/SEKAL/POWERP~1/PAKARA~1.PPS
likikään, jotain tätä vastaavaa?.. ;)) :DDD - blackwomans
(.)Y(.) kirjoitti:
Naisen ulkoinen olemus,
on ihan ykkös asia,
Näkyykö sielt peilist..
likikään, jotain tätä vastaavaa?.. ;)) :DDDHerranjestas sentään:)))
Tollasen kun sais pulloon,niin pois en päästäisi:))
Päivän paras:) - (.)Y(.)
blackwomans kirjoitti:
Herranjestas sentään:)))
Päivän paras:)Kyyyyyyl noit kattelee.. :))
- pökkääjä
(.)Y(.) kirjoitti:
Naisen ulkoinen olemus,
on ihan ykkös asia,
Näkyykö sielt peilist..
likikään, jotain tätä vastaavaa?.. ;)) :DDDmie sanoin että pysyttelen peilistä kaukana, turhii kapistuksia. Kyllähän mie aivan kommee uros olen ja tiijän sen ilman peiliäkin..;))))
Tonne sun linkkiis en mennyt, kun tämä koneen vartija varoitteli niin kovasti.piip, piip
Naisen ulkoinen olemus on aivan suloinen, siitähän ei päästä yli eikä ympäri. Muutenhan me miehet emme yrittäisikään lähestyä teitä. Mutta, ikä tuo aina niitä lisiään salakavalasti, joku voi huomauttaa "mites toi nyt noin rupsottaa"...;))))))))))))) - pökkääjä
blackwomans kirjoitti:
Herranjestas sentään:)))
Päivän paras:)olla paras kun painun livohkaan, taitaa muuten pullo odottaa...;)))
- blackwomans
(.)Y(.) kirjoitti:
Kyyyyyyl noit kattelee.. :))
Tosin vaan yhtä kerrallaan;))
pikkusen nipistäis,ja kokeilis onko todella peppu niin timmi miltä näyttää:))
Saman myös luulisin,et ei se pulloon asti kerkeäis:)) - (.)Y(.)
pökkääjä kirjoitti:
mie sanoin että pysyttelen peilistä kaukana, turhii kapistuksia. Kyllähän mie aivan kommee uros olen ja tiijän sen ilman peiliäkin..;))))
Tonne sun linkkiis en mennyt, kun tämä koneen vartija varoitteli niin kovasti.piip, piip
Naisen ulkoinen olemus on aivan suloinen, siitähän ei päästä yli eikä ympäri. Muutenhan me miehet emme yrittäisikään lähestyä teitä. Mutta, ikä tuo aina niitä lisiään salakavalasti, joku voi huomauttaa "mites toi nyt noin rupsottaa"...;)))))))))))))Ikälisä hälytin.. piiipp.. piiip.. ;)) :DDD
- blackwomans
pökkääjä kirjoitti:
olla paras kun painun livohkaan, taitaa muuten pullo odottaa...;)))
Äläs karkaa mihinkään,tosin mulla ei taida olla pulloa nyt tässä:)
No,joopa joo:)) - pökkääjä
(.)Y(.) kirjoitti:
Ikälisä hälytin.. piiipp.. piiip.. ;)) :DDD
sitä varten se hälytin, että pysysin pois peilin edestä, sitä saattaa tämmönen heikkoluontoinen tulla muuten ylpeäksi...;))))
- pökkääjä
blackwomans kirjoitti:
Äläs karkaa mihinkään,tosin mulla ei taida olla pulloa nyt tässä:)
No,joopa joo:))ne pullot, tärkeää on se kiinni pitäminen..;)))
- (.)Y(.)
pökkääjä kirjoitti:
sitä varten se hälytin, että pysysin pois peilin edestä, sitä saattaa tämmönen heikkoluontoinen tulla muuten ylpeäksi...;))))
Sulta ainakaan itseluottamusta puutu.. :DD
Hyvä niin, mut onkohan tuo,
itsekritiikki ihan kohillaan?.. ;))
Katos kun joku voipi, huokailla siut nähessään
ja toinen taas, pistellä kiirellä karkuun.. ;)) - pökkääjä
(.)Y(.) kirjoitti:
Sulta ainakaan itseluottamusta puutu.. :DD
Hyvä niin, mut onkohan tuo,
itsekritiikki ihan kohillaan?.. ;))
Katos kun joku voipi, huokailla siut nähessään
ja toinen taas, pistellä kiirellä karkuun.. ;))niin...Mieltymykset vaihtelee...;))))
Nyt mun tarttee hypätä pulkkaan ja töihin...;)))
Kiitos ihanasta seurasta ja moiskis.;))))) pökkääjä kirjoitti:
vaan sinulle itselles, viisaasti olet oivaltanut asioita, sinun kanssa varmasti tulis hyvin juttuun...;))))))))))))
Itse tulen kaikkien kanssa juttuun. Se onkin ihan toinen juttu tuleeko muut minun kanssani :).
- pökkääjä
Mariet kirjoitti:
Itse tulen kaikkien kanssa juttuun. Se onkin ihan toinen juttu tuleeko muut minun kanssani :).
ennätin jo hieman lipaista..;)))tuntuiko..
Mariet kirjoitti:
Kiitos sinulle päivän nauruista. :)))Rehellisesti kun kertoo vuosirenkaiden määrän ja niiden vaikutuksen ulkoiseen olemukseen naururyppyineen tai ilman, niin vastuu siirtyy kaverille ja hänen mielikuvitukselleen;)
Kuvat netissähän voi olla vaik naapurin missin;)
Ensimmäisellä tapaamisella katsellaan ja ollaan ehkä "kipsissäkin" joten juttelukin voi olla erilaista kuin ruudulla.
Toisella kertaa ei energiaa mene siihen ja tunnelmakin voi olla erilainen, päivän tapahtumatkin vaikuttaa vilkkauteen.
Toiset saa kirjoitettuna asioitaan selvemmin esille kuin liwenä, tämäkin huomioitava;)
Kai me vielä uskaltaudutaan ihmisten ilmoille, pyörtyneille pyydetään sitten apua;)pökkääjä kirjoitti:
ennätin jo hieman lipaista..;)))tuntuiko..
Tokihan nuolaisu aina mukavalta tuntuu :).
Annelinda kirjoitti:
Rehellisesti kun kertoo vuosirenkaiden määrän ja niiden vaikutuksen ulkoiseen olemukseen naururyppyineen tai ilman, niin vastuu siirtyy kaverille ja hänen mielikuvitukselleen;)
Kuvat netissähän voi olla vaik naapurin missin;)
Ensimmäisellä tapaamisella katsellaan ja ollaan ehkä "kipsissäkin" joten juttelukin voi olla erilaista kuin ruudulla.
Toisella kertaa ei energiaa mene siihen ja tunnelmakin voi olla erilainen, päivän tapahtumatkin vaikuttaa vilkkauteen.
Toiset saa kirjoitettuna asioitaan selvemmin esille kuin liwenä, tämäkin huomioitava;)
Kai me vielä uskaltaudutaan ihmisten ilmoille, pyörtyneille pyydetään sitten apua;)Puppupuheet selviää kuitenkin viimeistään silloin kun tavataan, ainakin ulkonäkö puitteet.
Koska ensimmäinen tapaaminen jännittää varmasti kumpaakin siinä tuskin onnistuu olemaan oma itsensä. Ei kannata ihan heti tyrmätä toisen käytöstä.
Itse en ole näppärä ja sanavalmis kirjoittaja. Tuskin onnistuisin kirjoituksillani ketään hurmaamaan. Täytyy luottaa siihen että onnistun paremmin tuolla reaalielämässä. :))
Ei huolta, kyllä me uskalletaan vuosirenkaista huolimatta ihmisten ilmoille. :)- (.)Y(.)
pökkääjä kirjoitti:
niin...Mieltymykset vaihtelee...;))))
Nyt mun tarttee hypätä pulkkaan ja töihin...;)))
Kiitos ihanasta seurasta ja moiskis.;)))))Yks tykkevää kyntää tasasel ja toinen
haluaa siihenkin vähän haastetta,
kivikkoisemmalla pellolla vakoa tehessään.. ;))
Niin ja, onhan niis auroissakin eroo.. :DDDD
Tiijäkkö muuten, mikä on piikkilangan kiristäjä?.. ;))
Pulkalla töihin.. ei kai?.. :DDDD
Kiitti itelles ja nyt, nää väristimet
kellautetaan vaakatasoon.. ;))) :DDD
Moiskis takasin.. ;)))
**hymy huulilla nukkumaan** - pökkääjä
Mariet kirjoitti:
Tokihan nuolaisu aina mukavalta tuntuu :).
....;)))))))
- pökkääjä
(.)Y(.) kirjoitti:
Yks tykkevää kyntää tasasel ja toinen
haluaa siihenkin vähän haastetta,
kivikkoisemmalla pellolla vakoa tehessään.. ;))
Niin ja, onhan niis auroissakin eroo.. :DDDD
Tiijäkkö muuten, mikä on piikkilangan kiristäjä?.. ;))
Pulkalla töihin.. ei kai?.. :DDDD
Kiitti itelles ja nyt, nää väristimet
kellautetaan vaakatasoon.. ;))) :DDD
Moiskis takasin.. ;)))
**hymy huulilla nukkumaan**ne väristimet ovat pystyasennossa...;)))
Maanviljelys on lähellä sydäntäni, vaikka en ole viljelijä ikinä ollutkaan, enkä keskustalainen..;)))) Kyntäminenenkin on silleen tuttu juttu, mie tykkään kyntee sellaiseen kuohkeaan maahan ja parempi olis olla kosteuttakin reilusti, niin ei tuu pöly silmille ja aurakin menee silleen helkutin jouheesti, ee tarvii myötääsä hypyttee...;)))....niin..kuivaan maahan on taas ikävä kyntee, kun alkaa niitä kokkareita nousemaan pintaan ja kärsii siitä auran kärkikin...;)))
Minä en hommoo sulle yhtään piikkilangan kiristäjää, säret kumminniii...:)))) - (.)Y(.)
pökkääjä kirjoitti:
ne väristimet ovat pystyasennossa...;)))
Maanviljelys on lähellä sydäntäni, vaikka en ole viljelijä ikinä ollutkaan, enkä keskustalainen..;)))) Kyntäminenenkin on silleen tuttu juttu, mie tykkään kyntee sellaiseen kuohkeaan maahan ja parempi olis olla kosteuttakin reilusti, niin ei tuu pöly silmille ja aurakin menee silleen helkutin jouheesti, ee tarvii myötääsä hypyttee...;)))....niin..kuivaan maahan on taas ikävä kyntee, kun alkaa niitä kokkareita nousemaan pintaan ja kärsii siitä auran kärkikin...;)))
Minä en hommoo sulle yhtään piikkilangan kiristäjää, säret kumminniii...:))))Kannatinyhdistys on keikkunu
yläällä jo kuuesta asti.. ;))
Heh, tuttua tuntuu olevan,
kyntämiset ja aura asiat.. ;))
Meinaakko, etten osais käsitellä oikein?.. :DDD - pökkääjä
(.)Y(.) kirjoitti:
Kannatinyhdistys on keikkunu
yläällä jo kuuesta asti.. ;))
Heh, tuttua tuntuu olevan,
kyntämiset ja aura asiat.. ;))
Meinaakko, etten osais käsitellä oikein?.. :DDDminua vähän eppäilyttää ossoisitko ottoo kepistä riittävän hellästi, se ee oo muuten mikkään luja kapistus, suattaa lähtee sijoiltaan helposti ja silloin on vaihteet hukassa, siinä sulla on sitten piättelemistä kun se ryykkee eestaas...;)))
- (.)Y(.)
pökkääjä kirjoitti:
minua vähän eppäilyttää ossoisitko ottoo kepistä riittävän hellästi, se ee oo muuten mikkään luja kapistus, suattaa lähtee sijoiltaan helposti ja silloin on vaihteet hukassa, siinä sulla on sitten piättelemistä kun se ryykkee eestaas...;)))
Museo tavaraa on käsiteltävä hellästi,
ettei levii käsiin.. ;)))
Höh, ei karkaa käsistä,
http://bhilla.com/download.php?file=298481f39aadfee83d3649a7368b634e
isommankaan vehkeen vaihteet.. ;)) :DD - pökkääjä
(.)Y(.) kirjoitti:
Museo tavaraa on käsiteltävä hellästi,
ettei levii käsiin.. ;)))
Höh, ei karkaa käsistä,
http://bhilla.com/download.php?file=298481f39aadfee83d3649a7368b634e
isommankaan vehkeen vaihteet.. ;)) :DDjo etukätteen varotella hieman..;)))
- (.)Y(.)
pökkääjä kirjoitti:
jo etukätteen varotella hieman..;)))
Jonkun sortin tulosvarotus vai liimasitko
ittees tarran.. "Käsiteltävä varoen"?.. ;)))
Nyt on hilpastava leivän perään,
sulle aurinkoista päivänjatkoo.. :))) - pökkääjä
(.)Y(.) kirjoitti:
sulle aurinkoista päivänjatkoo.. :)))se tämä elämä on, leevän ja leevvee perästen perässä juoksemista....;))))
- (.)Y(.)
pökkääjä kirjoitti:
se tämä elämä on, leevän ja leevvee perästen perässä juoksemista....;))))
Ensin ihannoit, sutjakkaa alaosastoo
ja nyt juoksentelet, levveemmän mallin perässä?.. ;))) :DD
Tiijätkö itekkään, mitä sie haluut?.. ;))) - pökkääjä
(.)Y(.) kirjoitti:
sulle aurinkoista päivänjatkoo.. :)))tai levvee...;))))Kyllä mie tiijän mittee minä haluan...Taisinpa jottain jo löytääkin...;))))
- (.)Y(.)
pökkääjä kirjoitti:
tai levvee...;))))Kyllä mie tiijän mittee minä haluan...Taisinpa jottain jo löytääkin...;))))
Kohan naama on nätti,
niin muulla ei sit välii.. ;)) :DD
Luulempa, ettei tuo ulkonäköasia,
oo siulle kuitenkaan, se tärkein
pointti naisessa?.. ;))
No hyvä, muistahan ostaa sit nisupulla,
kun viet sen daamisi kahveelle.. ;)))
- niisku-myy46
Toisinkin päin voipi käydä :)
Nimim. Kokemusta on
:D- pökkääjä
että alaosa olis seiskakymppistä yläosa nelikymppistä....olispahan se ainakin piilossa..;)))
- niisku-myy46
pökkääjä kirjoitti:
että alaosa olis seiskakymppistä yläosa nelikymppistä....olispahan se ainakin piilossa..;)))
ihan tuota :))
- pökkääjä
niisku-myy46 kirjoitti:
ihan tuota :))
kyllä mie ymmärsin mitä tarkoitit, kunhan vähän venkoilin....:))))
kultaa tapahtumia, maustaa niitä ja tekee ne eläväksi tätä päivää varten, hyvistä muistoista on hyvä ammentaa. Onnea matkaan kaikki treffaajat!
Oiskohan etukäteen toimitettu kuva valmentanut teikäläistä järkytykseen..? (Treffipalstalla kuvien vaihto on ilmeisesti aika yleinen tapa?) Voihan olla niinkin, että olet helposti säikähtävää sorttia...
Mun mielestä vähintään kaksi tapaamista olisi oikeus ja kohtuus. Ihan vaan siksi, ettei ensivaikutelma ole aina se oikea.
Itsellä on käynyt useastikin niin, että naisen hehkeys on kummasti tasoittunut jo toisen miitin aikana. Mutta se on vaan hyvä asia - pääsee ihminen esiin paremmin, kun ulkokuori ei kiinnitä niin paljon huomiota.
Kuva ei tietysti, useinkaan vastaa todellisuutta. Yllätyksiä on sattunut molempiin suuntiin. Hyvä kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa... ja tuhat sanaa netissä voi viedä enemmän harhaan kuin tunti kahvilla ;)- pökkääjä
puhuu viisautta, juuri noin olen pähkäillyt itsekkin. Vähintään pari tapaamista jos vaan sielu sietää ja antaa periksi. Ensi tapaamisessa ei toisesta saa vielä oikeaa kuvaa.
En ole kovin arkaa sorttia, mutta joskus sitä voi aivan tosissaan hätkähtää kun näkee noita virityksiä..;))) Ilman muuta kannattaa vaihtaa kuvat etukäteen. Vaikka ei siitäkään aina ole takeita niinkuin kirjoititkin. Kuva saattaa olla jo aikansa elänyt tai positiivisessa mielessä treffikaveri onkin livessä paljon mukavamman näköinen kuin kuvassa.
"helposti säikähtävää sorttia", olipa hauskasti sanottu *nauraa*. Kiva lukea sun juttujas.
Hyvää kevättä sinulle.- kertoo
Mariet kirjoitti:
Ilman muuta kannattaa vaihtaa kuvat etukäteen. Vaikka ei siitäkään aina ole takeita niinkuin kirjoititkin. Kuva saattaa olla jo aikansa elänyt tai positiivisessa mielessä treffikaveri onkin livessä paljon mukavamman näköinen kuin kuvassa.
"helposti säikähtävää sorttia", olipa hauskasti sanottu *nauraa*. Kiva lukea sun juttujas.
Hyvää kevättä sinulle.aika harvoin mitään ihmisen olemuksesta, varsinkaan jolleivät silmät näy hyvin kuvassa. Sen verran olen valokuvannut, että tiedän vastavalon ja pienen softauksen tekevän kohteelle joskus ansaitsematontakin oikeutta ;)
Jutut jääneet kovin vähiin tällä osastolla, talkootyöt ja muu hässäköinti pitävät kiireisenä. Kiitos kuitenkin kommentista :)
Antoisaa kevättä ja liukkaita rinteitä sulle!
- Eirekki kertoo kirjoitti:
aika harvoin mitään ihmisen olemuksesta, varsinkaan jolleivät silmät näy hyvin kuvassa. Sen verran olen valokuvannut, että tiedän vastavalon ja pienen softauksen tekevän kohteelle joskus ansaitsematontakin oikeutta ;)
Jutut jääneet kovin vähiin tällä osastolla, talkootyöt ja muu hässäköinti pitävät kiireisenä. Kiitos kuitenkin kommentista :)
Antoisaa kevättä ja liukkaita rinteitä sulle!
- EirekkiRinteisiin olis tarkoitus mennä. Rinnekelit ei kyllä hyvältä näytä. Vesisadetta vaan luvattu.
Taitaa päästä kivenmurikat ja kannot mäessä yllättämään. Onneks tuli hankittua vihdoin ja viimein tuo kypärä. Jospa se vähän pääparkaani suojais.
Sulla sitten kiireet senkun lisääntyy kevään myötä. Älä stressaa liikaa. Muista pitää itsestäsi huolta.- kuula päässä
Mariet kirjoitti:
Rinteisiin olis tarkoitus mennä. Rinnekelit ei kyllä hyvältä näytä. Vesisadetta vaan luvattu.
Taitaa päästä kivenmurikat ja kannot mäessä yllättämään. Onneks tuli hankittua vihdoin ja viimein tuo kypärä. Jospa se vähän pääparkaani suojais.
Sulla sitten kiireet senkun lisääntyy kevään myötä. Älä stressaa liikaa. Muista pitää itsestäsi huolta.on paikallaan aina kun vauhti kasvaa.
Sie se muistat huolehtii.. :)
Laitahan postia joskus, niin vaihetaan kuulumiset.
terv. eeoo - minua ;D
Otsikko kertonee kaiken oleellisen....Hyvää keväänjatkoa!
- kiitos,
minua ;D kirjoitti:
Otsikko kertonee kaiken oleellisen....Hyvää keväänjatkoa!
kiva saada tuollaista palautetta :) Saa mulle meilailla, kyllä tässä vielä joku viikko menee ennenkuin "terassikausi" alkaa.. ;)
Mukavaa kevättä sullekin!
- muutaman kerran sokkotreffe...
heh,
tää netti-aikakausi on ihmeellistä, on niin helppoa etsiä ja saada kavereita täältä "virtuaalitodellisuudesta". Täytyy kuiteskii aina yrittää muistaa se, että ihmiset ei välttämättä oo rehellisiä siinä mitä kertoo itsestään ja kuvakin valehtelee paremmin kuin tuhat sanaa, vai miten se menikään :-) ja kaikkein tärkeintä on, että suhtautuu asioihin huumorilla. Ja aina täytyy olla valmistautunut, tulkoon vastahan mitä tulee. Aina sitä jotenkin
sitten luistelee ittensä pois tilanteesta jos ei miellytä, kohteliaasti ja toisen ihmisarvoa kunnioittaen. Täällä netissä on niin kovin helppo valhetella. Mulla on ollut mukavia sokkotreffikavereita, ehkä siitäkin syystä että ajattelen että me kaikki ollaan ihmisiä. :-) vaikka se vuosisadan rakkaustarina on vielä syttymättä ja antaa odottaa itteään, niin kavereita ollaan vieläkin noiden treffikavereiden kanssa. Älä luovuta, yritä uudestaan :-)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393