Hei!
Onko kellään tullut Tonalinin käytöstä sivuvaikutuksia? Minulla me kasvojen iho kamalaan kuntoon!
Iho kuivui, hilseili, punoitti, kiristi ja tuntui turvonneelle! Tämä ilmeni syötyäni Tonalinia yhden purkin. Nyt olen ollut ilman tonalinia noin viikon ja seurailen tilannetta josko ihon kunto paranisi. Myös ruokahalu lisäänty huimasti. Liekkö minussa vikaa vai tonalinissa : D
Tonalinin sivuvaikutukset?
3
5381
Vastaukset
- en uskonut
Minulla ainoa tonalinin vaikutus (ja sivuvaikutuskin) oli rahojen häviäminen lompakosta. No, vaikutus kai se on viisastuminenkin, vaikka sitten kantapään kautta...
- rimppaliisa
Olen syönyt Tonalinia noin 3 viikkoa ja olen myös havainnut ihon kuivumista ja turvotusta. Niin, ja paino tuntuu nousevan ihan vaan ruoan näkemisestä. Ihmettelen samaa, että missä tai kenessä vika.
- Maryann36
Hei!
Olen nyt pitänyt n 2 viikon tauon Tonalinissa ja ihon on melkein palautunut entiselleen. Täytyy vielä sen toisen purkin kanssa kokeilla palautuvtako oireet takaisin. Josko vaikka söisi pillereitä vain 3 pvä viikossa. Itse huomasin myös, että Tonalinin aikana tuli hirveä "himo" ruokaan! Jotkut väittävät, että Tonalin vie näläntunteen : D. Taitaa se vaan olla, että laihtumiseen ei ole oikotietä vaan verta ja hikeä ja kyyneleitä : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1631877
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1581519Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike241201- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan42968- 38885