kallein varaosaliike. Kävin kysymässä autooni osaa
ja kuulemma tingitty hinta 44€. Tarvikkeella sama osa 22€. Alkupereäinenkin vain 39€.
Eli eivät halua köyhille myydä ollenkaan. Mutta rikkaat käyttävät merkkiliikkeitä.. Ketä varten siis tämä city osa on???
Sitten siellä on sellainen siilitukka joka on kamalan kova ääninen, laskee välillä perkeleen tulemaan niin että koko sali kaikuu. Ei kuulosta kovin hyvälle..
city varaosa oy
4
1243
Vastaukset
- hintatasoa
tarkistamaan. Tammikuun alussa kävimme ko liikkeessä auton puolipeittoa katselemassa.
ieheni, ja 4- ja 6- vuotiaat lapset. Olimme hiukan aikaa vasta olleet, kun kovasti kerakkeellinen peri suomalainen voimasana, kuin Veikko Sinisalolta aikoineen kaikui myymälässä. Kuin niin pienestä miehestä lähtee niin kova ääni. Myyjä vielä. Se oli ensimmäinen kerta. Ja viimeinen siinä liikkeessä käynti. Puolipeiton saimme viereisestä liikkeestä..- box
Niinpä, siinä on vieressä paljon parempi liike... valikoimakin on 10 kertaa parempi.
Huippuhyvää palvelua ei tosin nykyään saa oikein mistään. - sekä
box kirjoitti:
Niinpä, siinä on vieressä paljon parempi liike... valikoimakin on 10 kertaa parempi.
Huippuhyvää palvelua ei tosin nykyään saa oikein mistään.paljon parenpi korjaamo. Ja halvenpikin. Tuttu kävi kysymässä sillä cityssä venton korjausta. Pallonivelta, raidepäätä, iskaria yms. 280€. Lopulta laitatti toisessa paikassa 160€. Jotenkin olisiko hinnoiteltu etelä-suomen mukaan. Eikö ne ole kouvolasta?? Hmmm kannattaako???
- ajellut
välillä ohi. Ei siellä käy ketään. Kerran siellä itse kävin. orpo oli kävellä hyllyn välissä, kun ei ketääm muita asiakkaita ollu. Sit sellane vähätukkanen rillipää, joku 60v- äijä tuli kyttään sinne, ja kulkeen perässä. Ei voinu kattella mitä tavaraa siellä on. Lähdin pois. Enkä enää mene, kun ei muutkaan siellä käy.
Se nimikin city, ei se taivu savolaiselle. Sana joka sanotaan erilailla kun kirjoitetaan. Niinku risma, aina mennään rismaan, vaikka tarkoitetaan cty-markettiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887097
- 343279
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1011802Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27881Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32833- 21832
Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk45743Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60709Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29676Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26632