Tupac Shakur

LiTtLE aNGeL

Niin tietäiskö joku että mistä kaikesta 2pac jotu istuun (siis oleen linnas) ja mistä se sai syytteitä..?

11

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • An Outlaw

      ainakin se sai syytteen raiskauksesta tai mikä sexuaalinen hyökkäys nyt olikaa, ja siitä se joutu ainaki linnaan.. en mä muista tiedä...

      • Rock *

        siis SHAKUR istunut raiskauksesta?! MITÄ?? onko totta...? en oo koskaan kuullutkaan. voi juma nyt meni kunnioitus sitäkin kohtaan..


      • Lyrical Terrorist
        Rock * kirjoitti:

        siis SHAKUR istunut raiskauksesta?! MITÄ?? onko totta...? en oo koskaan kuullutkaan. voi juma nyt meni kunnioitus sitäkin kohtaan..

        Shakur istu jonku vuoden raiskauksesta.


      • kultanaamio
        Rock * kirjoitti:

        siis SHAKUR istunut raiskauksesta?! MITÄ?? onko totta...? en oo koskaan kuullutkaan. voi juma nyt meni kunnioitus sitäkin kohtaan..

        se istu nimenomaan EPÄILTYNÄ raiskauksesta.


      • Naapurin setä
        kultanaamio kirjoitti:

        se istu nimenomaan EPÄILTYNÄ raiskauksesta.

        siis se sälli istu raiskauksesta. Kyllä mä tiedän


      • Anonyymi
        Rock * kirjoitti:

        siis SHAKUR istunut raiskauksesta?! MITÄ?? onko totta...? en oo koskaan kuullutkaan. voi juma nyt meni kunnioitus sitäkin kohtaan..

        ei ollut raiskannu ketäön, muistaajseni pelkkä lavastus mut sai tuomion sit kuitenki seksuaalisesta häirinnästä.


    • pannulappu.

      Tupacia syytettiin n.20 vuotiaan nuoren naishenkilön raiskaamisesta, jota hän ei koskaan tehnyt.Nainen oli kopeloinut Tupacia New Yorkilaisessa klubissa yhtenä iltana.Muutama päivä myöhemmin Tupac oli kahden kaverinsa kanssa hotellihuoneessa ja toinen kavereista soitti kyseisen naisen paikalle.Tupac vei naisen toiseen huoneeseen, jossa nainen hieroi Tupacia ja he suutelivat.Kaksi kaveria pöllähti huoneeseen ja he alkoivat vikitellä naista.Tupac käveli ulos huoneesta. Tupacin ollessa muualla nukkumassa he raiskasivat naisen.Tupac sai syyt niskoilleen jutusta.Tupacia ei´tuomittu vankilaan raiskauksesta vaan "sexual assault" suomennetaanko se sitten seksuaalisesta hyökkäyksestä. Tupac joutui vain väärään paikkaan väärään aikaan väärien ihmistenkanssa.

      jotain muuta kysyttävää..?

      • Lyrical Terrorist

        Mistä toi tieto on hankittu, nimittäin Tupachan istui pari vuotta raiskauksesta? Eli miten se todettiin vasta sitten jälkeenpäin eikä oikeudenkäynnin vaiheessa?


      • pannulappu.
        Lyrical Terrorist kirjoitti:

        Mistä toi tieto on hankittu, nimittäin Tupachan istui pari vuotta raiskauksesta? Eli miten se todettiin vasta sitten jälkeenpäin eikä oikeudenkäynnin vaiheessa?

        lähde on www.finnishpac.net kun en osannut asiaa itse muotoilla..

        mä en syvemmin tästä asiasta tiedä, joten voin kyllä kysyä yhdeltä "kaverilta" jolla on vastaus melkein kaikkeen jos asia liittyy pacin asioihin.. mutta noin se meni, siitä olen aikas varma.


      • Brenda
        pannulappu. kirjoitti:

        lähde on www.finnishpac.net kun en osannut asiaa itse muotoilla..

        mä en syvemmin tästä asiasta tiedä, joten voin kyllä kysyä yhdeltä "kaverilta" jolla on vastaus melkein kaikkeen jos asia liittyy pacin asioihin.. mutta noin se meni, siitä olen aikas varma.

        Kiitos pannulappu, meinasin juuri saman kirjoittaa. Eli 2pac ei raiskannut tätä naista.


    • thupac

      Tupac on sanonut että lapsuus naisvaltaisessa perheessä sai hänet kunnioittamaan naisia. Ei se ois mitenkään voinu raiskata ketään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe