Suosikki-iskelmäsi

mari-kukka

Mikä on suosikki-iskelmäsi.
Minulle se on Satumaa ( Reijo Taipale laulaa).

25

1414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buteo.lagopus

..minä en voi iskelmiä sietää!
      MUTTA:
      Tyttären kanssa oli just hiljan puhetta iskelmistä ja sanoin että kaksi kelpuutan,juuri tämän Satumaan Repan esittämänä,Eikkakin käy.
      Toinen on Vanha holvikirkko Eero Raittisen laulamana.

Likka 18v. tykkää tuosta Satumaasta kans...öööö....

• HiljaR

....vasta tuolla viime vuoden puolella, kun kuulin laulun Oikeesti - Finlandersin...:))) Siitä lähtien hulluna kuunnellut Iskelmä musiikkia.

Yölintu - haavoittumaton...:)) Niitä on tosi paljon tullut lyhyen matkan varrella:)))

• Raulin........

Paratiisi.
      Vaikka kuinka paljon sitä on kuunnellut,ei kyllästy!

• Februari

mutta kukahan nykyartisti laulaa jotain tällasta " Mä kulta tietäni etsin kotia päin, luokses matkaani teen..."

Kauheeta, kun biisi soi päässä, ei muista sanoja...saati artistia ja kun kysyy lapsilta.... "ikinä kuullutkaan tai PMMP" No kun sen laulaa mies...ai jaa

• Februari kirjoitti:

mutta kukahan nykyartisti laulaa jotain tällasta " Mä kulta tietäni etsin kotia päin, luokses matkaani teen..."

Kauheeta, kun biisi soi päässä, ei muista sanoja...saati artistia ja kun kysyy lapsilta.... "ikinä kuullutkaan tai PMMP" No kun sen laulaa mies...ai jaa

Jani Wickholmia. Tuo on yksi minun lemppari kappale.

• Mariet kirjoitti:

Kappaleen nimi on Kuu. Jani Wickholm sen esittää.

• Februari
        Mariet kirjoitti:

Kappaleen nimi on Kuu. Jani Wickholm sen esittää.

kiitos..en löytänyt ite.. se se oli... :D

• Februari kirjoitti:

kiitos..en löytänyt ite.. se se oli... :D

Itsekin tykkään kovasti tuosta kappaleesta. En vaan heti muistanut nimeä.

• jane.london
        Mariet kirjoitti:

on miellyttävä ja tykkään "Siivistä":)

• jane.london kirjoitti:

on miellyttävä ja tykkään "Siivistä":)

miten miellyttävä ääni hänellä onkaan. Parin vuoden takaisessa Idols-kilpailussa en mitenkään erityisemmin häneen kiinnittänyt huomiota.
        Nyt kun radiosta kuuntelen häntä tykkään kovasti.

• jane.london
        Mariet kirjoitti:

miten miellyttävä ääni hänellä onkaan. Parin vuoden takaisessa Idols-kilpailussa en mitenkään erityisemmin häneen kiinnittänyt huomiota.
        Nyt kun radiosta kuuntelen häntä tykkään kovasti.

näkyy tai siis kuuluu löytäneen.

Tämän uuden levyn kappaleita en ole juurikaan kuullut,kun olen niin mahdottoman huono ostamaan levyjä.Toivon vaan uskollisesti,että pitkässä juoksussa ne soitetaan radiossakin...

Tiedän,turha luulo;D

• Jees :)))))))

Ja toi meille ekan kerran Euroviisut...jeeeee

• Aikuinen nainen

Se on siinnä....

• kitta

vannoutuneisiin iskelmän inhoajiin, mutta kyllä tuo Badding-Somerjoen Paratiisi on jotain ihanaa. Lisäksi pidän (yllätys kyllä) Jari Sillanpään Valkeaa unelmaa kappaleesta vaikka muuta miehen tuotantoa en voi sietää. Yölinnulla on kanssa joku hyvä kappale jonka olen kerran kuullut, mutta nimeä en tiedä. radiosta en vaivaudu kanavaa vaihtamaan jos iskelmää tulee, mutten sitä niin "kuuntelemalla" kuuntele että mieleen jäisi. Tuntemattomia ovat nyky artistit, mut itseäni saan syyttää jos en heidän tuotantoaan tunnista.

• sillanpään esittämänä

jos tangot ovat iskelmiä, lisään vielä Hopeinen kuu ja Pettäjän tie, järisyttäviä! Esittäjä Henry Theel. : )

Ja nuoruudesta on aina kaivellut mieltä kappale;
      Hän saapui keskiyöllä, näin viikatteekin vyöllä....?

Ja nyt tulee olemaan Leinon sanoitukset joko Loirin tai Kristianin tulkintoina. ; )

• sekä

Mä putoan ja Kari Tapion se jokin alkaa ne on siinä!

• "Toiset meistä"...se osoittautui lopulta jopa lähes elämän/kohtalon tarinakseni.

• Tässä muutama:

Kari Tapion kappaleet on kaikki suosikkejani.
      Sitten iki-ihana Besame mucho.
      Tapani Kansan esittämä Hopeinen kuu.
      Agentsien Uhkapeluri, Sammunut nuotio ja Aron lempeä.

• katjaliini

Vanha Holvikirkko sekä Lea Lavenin Tumma nainen.
      Uusimpia Indican Syvä virta.

• Leena..

Holvikirkko vähän pannassa, kun teininä laulettiin sellaista "omaa" versiota. Jäi paremmin mieleen, kuin alkuperäinen.
        Hyviä jopa tanssittavia on Meiju Suvaksen Pure Mua,Tulit niinkuin laiva. Onhan noita paljon hyviä.

• blackwomans

Hallikaisen biisi ,oli joskus ihana:)

Nyt ehkä on: Rakkaus on lumivalkoinen:yö-yhtye

• Sini-tintti

iskelmistä Souvareitten esittämät Lappi -aiheiset kappaleet.

• SerafiinaCarabas

.. ja nimenomaan Olavi Virran esittämänä. Muistan vieläkin, kun kuulin biisin ekaa kertaa. Ikää oli piirun päälle kymmenen, ja hiiret juoksi pitkin selkärankaa. Ensimmäinen häivähdys aikuisuudesta kai, kiehtovaa ja kiinnostavaa; näin untakin kappaleesta jälkikäteen. Vieläkin voi tuntua varpaissa saakka.

Toinen sykähdyttävä on Kai Hyttinen: Nosta lippu salkoon. Kai se tarina siinä jotenkin kiehtoo.

• mutta ehdottomasti Anna Eriksson "Kaikista kasvoista".

• LeidiLove

mietin lasketaanko iskelmäksi Anna Erikssonin Ei se mennyt niin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      166
      3826
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      76
      3034
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2101
    4. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      22
      1944
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      46
      1828
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      85
      1321
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      25
      1258
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      40
      1250
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      58
      1028
    10. Valehdella saa, totuus salataan

Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu
      Savonlinna
      10
      738
    Aihe