Mitä mieltä naiset olette ns.pukinparrasta aika pitkästä,n. 8-9cm sekä ylähuuliparrasta nuorella poninhäntämiehellä? Poisko? Lyhyemmäksi? Entä ylähuuliparta? Mahtaakohan työnhakijana olla miinusta tuollainen naamavarustus?
Pukinparta
9
3163
Vastaukset
- Saman
On haittaa työnhaussa. Leikkaa pois ja kasvata sitten takasin, kun olet päässyt jonnekin hommiin. Sepä siinä.
- tyylikäs nainen
Kuulehan, mikään ei ole ällöttävämpää kuin pukinparta, viikset ja pitkä tukka ym miehellä. En edes vilkaise sellaisiin miehiin, eivätkä muutkaan tyylitajuiset naiset!
Seksikäs tyylikkyys ja asiallisuus kunniaan!!!- Mine[J]
Jos posliiniposki jotain viehättää niin ei siinä mitään mutta itse kuulin yllättäen kehuja pariin kertaan leukaparrasta, ei siis ohueasta pukinparrasta.
Viikset leikkaan pois, mutta leuasta on kuulema mukava vetää "pukkia lieassa".
- mielipide
Pukinparta on minun mielestä naurettavan näköistä.
On ollut jonkinlainen muotijuttu viime vuosina.Yleensäkin miehet joilla on huono parrankasvu pitäisi välttää partaa ja viiksiä. Antaa vain epäsiistin kuvan. - Tyylimimmi
Kyllä semmoinen tyyli joillekin sopii.
I love it! Inhoan sen sijaan siluposkia.
Enemmän se pitkä hapsottava tukka haittaa työhaastattelussa kuin se parta, I think, jos se parta siis on siisti ja lyhyt. TÄmäkin riippuu täysin työnantajasta. Muttei kannata ottaa riskiä. - Minna
mutta ne on ehdottomasti oltava siistit ja latvakasvua säännöllisesti leikattava kaksihaaraisten välttämiseksi. Leuka- ym. parta pois, tällainen mies käy!
- Susa
ja puhtaat, asialliset vaatteet, siis ei virttyneitä t- tai bändipaitoja esim. baareissa.Erittäin tärkeää on mielestäni ettei hiki haise,siis pestyihin kainaloihin deodoranttia, monet läträävät partavesien tms. kanssa, mutta unohtavat kainalot. Muuten olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä hius-ja parta-asioista.
- Nainen
Etovaa!
- nainen30
pitkä leukaparta on jotenki saastasen olonen ,sänki taas ah...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618