Neuvokaa

muuttamaan..?

missä päin olisi rauhallinen,rivitalo tms alue,jossa mukava asua koiran ja pienen lapsen kanssa?Pitäisi olla enintään 50 kilometrin säteellä Helsingin keskustasta.Espoota ajattelin tai jotain vastaavaa.En ole koskaan edes käynyt niin "etelässä"ja nyt on koulujen takia muutettava sinne päin.Tarkoituksena on ostaa itselleen asunto,joko rivitalo tai pienkerrostalosta.Itse olemme rauhaa rakastavia,pikku kaupungin kasvatteja,emme siis aivan keskustaan halua muuttaa.Tulisi olla hyvät bussiyhteydet,tai sitten lyhyt kävely/pyöräily matka kauppaan,kirjastoon jne.Neuvokaahan mukavat ihmiset typerää maalaistolloa,mielellään asiallisin kommentein.Enkä kaipaa mitään riidanhakuisia viestejä eriävistä mielipiteistä.Jos joku samassa elämäntilanteessa oleva pystyy kertomaan omia kokemuksia ja suositella.

5

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkätyttö

No meiltä Espoosta löytyy kivoja alueita, ja vielä medullisemmin niitä löytyy Kirkkonummelta. juna vie Helsinkiin, joka on sieltä noin 40km päässä.

• vielä tarkentaa

jotain alueita esim.espoossa jotka olisivat hyviä vaihtoehtoja?Kirkkonummea on kehuttu kyllä,sielläkään kun ei ole tullut ikinä käytyä niin ei ole mitään tietoa millainen paikka on.Tähän minun kysymykseen on sinänsä vaikea vastata koska tämähän on makuasia minkä itse näkee rauhalliseksi,mutta pääasiassa varmasti jokainen ymmärtää millaista paikkaa etsimme.

• (ko)??

Niin..kävisit tutustumassa nlaan.. tämä on pienisuuri paikka. Itsekkin olen tänne joku aika sitten muuttanut ja on palveluiltaan tosi hyvä paikka. ja helsinkiin 50km.Hyvät dösäyhteydet ja omalla autolla tietysti pääsee myös nopeasti stadiin. Kokomatka motaria. Täälä kivat rivarit ovat mun mielestä Lankilan ja Wanhan nummelan alueella. Hiidenrantaa en suosittele. Ja keskustan reunoilla on myös kivoja alueita.

• Kannattaa katsoa

Täällä on rauhaa ja asunnot edullisempia kuin Espoossa, jos et Klaukkalaan havittele.
        Kirkonkylästä on n. 36 km Helsinkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1977
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1686
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1161
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe