missä päin olisi rauhallinen,rivitalo tms alue,jossa mukava asua koiran ja pienen lapsen kanssa?Pitäisi olla enintään 50 kilometrin säteellä Helsingin keskustasta.Espoota ajattelin tai jotain vastaavaa.En ole koskaan edes käynyt niin "etelässä"ja nyt on koulujen takia muutettava sinne päin.Tarkoituksena on ostaa itselleen asunto,joko rivitalo tai pienkerrostalosta.Itse olemme rauhaa rakastavia,pikku kaupungin kasvatteja,emme siis aivan keskustaan halua muuttaa.Tulisi olla hyvät bussiyhteydet,tai sitten lyhyt kävely/pyöräily matka kauppaan,kirjastoon jne.Neuvokaahan mukavat ihmiset typerää maalaistolloa,mielellään asiallisin kommentein.Enkä kaipaa mitään riidanhakuisia viestejä eriävistä mielipiteistä.Jos joku samassa elämäntilanteessa oleva pystyy kertomaan omia kokemuksia ja suositella.
Neuvokaa
5
822
Vastaukset
- pitkätyttö
No meiltä Espoosta löytyy kivoja alueita, ja vielä medullisemmin niitä löytyy Kirkkonummelta. juna vie Helsinkiin, joka on sieltä noin 40km päässä.
- vielä tarkentaa
jotain alueita esim.espoossa jotka olisivat hyviä vaihtoehtoja?Kirkkonummea on kehuttu kyllä,sielläkään kun ei ole tullut ikinä käytyä niin ei ole mitään tietoa millainen paikka on.Tähän minun kysymykseen on sinänsä vaikea vastata koska tämähän on makuasia minkä itse näkee rauhalliseksi,mutta pääasiassa varmasti jokainen ymmärtää millaista paikkaa etsimme.
- (ko)??
Niin..kävisit tutustumassa nlaan.. tämä on pienisuuri paikka. Itsekkin olen tänne joku aika sitten muuttanut ja on palveluiltaan tosi hyvä paikka. ja helsinkiin 50km.Hyvät dösäyhteydet ja omalla autolla tietysti pääsee myös nopeasti stadiin. Kokomatka motaria. Täälä kivat rivarit ovat mun mielestä Lankilan ja Wanhan nummelan alueella. Hiidenrantaa en suosittele. Ja keskustan reunoilla on myös kivoja alueita.
- Kannattaa katsoa
Täällä on rauhaa ja asunnot edullisempia kuin Espoossa, jos et Klaukkalaan havittele.
Kirkonkylästä on n. 36 km Helsinkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446